دنیای ریاضیات

آموزش ریاضی، تیزهوشان، المپیاد ریاضی و کنکور ....... وبلاگ به روز است برای دیدن مطالب بیشتر روی خانه کلیک کنید

دنیای ریاضیات

آموزش ریاضی، تیزهوشان، المپیاد ریاضی و کنکور ....... وبلاگ به روز است برای دیدن مطالب بیشتر روی خانه کلیک کنید

دنیای ریاضیات
مسعود عشقی
کارشناسی ارشد ریاضی
دبیر تیزهوشان و المپیاد و کنکور
ashena14516@yahoo.com


کلیه حقوق مادی و معنوی این وبلاگ متعلق به استاد عشقی است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع، ممنوع و حرام است.
بایگانی
نویسندگان
جمعه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۳، ۰۲:۳۶ ب.ظ

تست هوش

دقت کنید, تو این تصویر چندتا حیوان هست ؟
اگر بتوانید ۲۵ حیوان را پیدا کنید نشان از هوش سرشار شماست.

فراموش نکنید شما تنها ۱ دقیقه فرصت دارید تا هر ۲۵ حیوان را نام ببرید.

۹۳/۰۳/۲۳
مسعود عشقی

IQ

تست هوش

نظرات (۴۰)

من تو10 ثانیه25 تا را پیداکردم
باسلام در ۱۴ثانیه۲۵حیوان پیدا شد

وااااایییییی استاد مرسی من خیلی با هوشم معلممونم همیشه اینو به من میگه راستی استاد یادم رفت بگم که کلاس ششم و اسمم هستی هستش خیلی ممنون آخ جوووون من خیلی تیزهوشم.
من28تا پیداکردم
۱۲ فروردين ۹۵ ، ۲۳:۵۴ افسانه پورآذر
توی 45 ثانیه 25 تارو پیدا کردم کسانی که بیشتر پیدا کردید دقیقا  تا حیوان هست یک بار دیگه آزمایش کنید.
استاد نا زمان گرفتیم ۲۵ تارو توی ۳۴ ثانیه پیدا کردیم ! 
۱۴ آذر ۹۴ ، ۱۳:۴۵ آرمان احمدی
استاد من تو 55  ثاتیه پیدا کردم
استاد،دوباره سعی کردم و تو9ثانیه25تا حیوان پیدا کردم
۱۳ آذر ۹۴ ، ۱۰:۵۶ آرسام مجد
استاد در طی ۱۵ ثانیه ۲۵ تارو پیدا کردم اصلا نه ۲۹ تا وجود داره نه ۳۰ تا نه ۲۷ تا فقط ۲۵ تا وجود داره
23تا پیدا کردم
۰۸ آذر ۹۴ ، ۱۵:۱۶ آرین لطفی
تو بیست سانیه 29تا پیدا کردم
۲۲ آبان ۹۴ ، ۰۰:۳۰ علیرضا کرمانی
۵۰ثانیه خوبه استاد
۱۷ آبان ۹۴ ، ۲۰:۴۰ ایلیا جوادی نیا
30 تا پیدا شد
من 27 تا پیدا کردم
من 27 تا پیدا کردم
۰۴ مرداد ۹۴ ، ۲۱:۲۶ زهرا لواسانی
 استاد  من در 30 ثانیه پیدا کردم .
استاد 30 تا تو عکس هستش

توی 10 ثانیه 25 تارا پیدا کردم


من در .٢ ثانیه پیدا کردم,  خیلی راحت و جالب بود
استاد گرامی.من در35 ثانیه پیداکردم
۰۹ بهمن ۹۳ ، ۱۲:۰۷ سهیل صاحبقرانی
استاد من در عرض 40 ثانیه 26 حیوان پیدا کردم
استاد 25 در 15 ثانیه
۳۰ آذر ۹۳ ، ۱۳:۱۹ سینا اسماعیلی
استاد 24 تا
۲۴ آذر ۹۳ ، ۱۲:۱۹ شاگرد قلم چی
استاد من توی 30ثانیه پیدا کردم
۱۳ آذر ۹۳ ، ۰۹:۴۷ زهرا دیبا
عالی بود
۱۳ آذر ۹۳ ، ۰۸:۵۳ زهرا دیبا
سلام استاد25تارو نام بردم تو یک دقیقه
۰۵ آذر ۹۳ ، ۱۰:۳۸ محمد مهدی سهرابی
25 تا تو 25 ثانیه
استاد در 20 ثانیه پیدا کردم
پاسخ:
خوبه
استاد پیدا کردم در 35 ثانیه
استاد من یکی از شاگرد های شما هستم.این خیلی خوب بود.
۰۸ مهر ۹۳ ، ۱۳:۱۱ کیا رش صفایی
توی 23 گیرکردم . اما خیلی باحال بود .
۰۸ مهر ۹۳ ، ۱۳:۰۱ کیا رش صفایی
خیلی باحال بود . من تو 22 گیرکردم .
۰۸ مهر ۹۳ ، ۱۳:۰۰ کیا رش صفایی
خیلی باحال بود . من تو 22 گیرکردم .
۱۷ شهریور ۹۳ ، ۰۶:۵۹ زهرا اسناوندی
استاد من از شاگرد های قلمچی هستم. و در عرض 25 ثانیه پیدا کردم. واقعا واقعا راست میگم.
۰۵ شهریور ۹۳ ، ۰۸:۳۵ نگین بشارتی
پیداکردم 25تارو تو 40 ثانیه
۱۵ مرداد ۹۳ ، ۱۲:۴۰ محمد حسین جمشیدی
25حیوان را یافتم مرسی استاد عشقی
استاد تو 30 ثانیه پیدا کردم
من در عرض 40 ثانیه نوشتم.
۲۴ تیر ۹۳ ، ۰۹:۳۹ مهیار رفیعی
استاد من شاگرد شمام درعرض 42 ثانیه 25 حیوان را پیدا کردم.
پاسخ:
آفرین
ممنون استاد.راستی معدل کلم 20 شد.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی