دنیای ریاضیات

آموزش ریاضی، تیزهوشان، المپیاد ریاضی و کنکور ....... وبلاگ به روز است برای دیدن مطالب بیشتر روی خانه کلیک کنید

دنیای ریاضیات

آموزش ریاضی، تیزهوشان، المپیاد ریاضی و کنکور ....... وبلاگ به روز است برای دیدن مطالب بیشتر روی خانه کلیک کنید

دنیای ریاضیات
مسعود عشقی
کارشناسی ارشد ریاضی
دبیر تیزهوشان و المپیاد و کنکور
ashena14516@yahoo.com


کلیه حقوق مادی و معنوی این وبلاگ متعلق به استاد عشقی است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع، ممنوع و حرام است.
بایگانی
نویسندگان
جمعه, ۶ تیر ۱۳۹۳، ۰۲:۴۸ ب.ظ

بازم تست هوش!!

دانش آموزان عزیزم خوب به تصویر زیر نگاه و صورت های درون آن را پیدا کنید.
اگر بین ۰ تا ۵ تصویر صورت پیدا کردید – نیاز به تمرکز بیشتری دارید.
اگر ۶ یا ۷ تصویر صورت پیدا کردید – بهتره ولی بازم تمرکز کن
اگر ۸ یا ۹ تصویر صورت پیدا کردید – خوبه
اگر ۱۰ یا ۱۱ تصویر صورت پیدا کردید – دیگه خیلی خوبه
ولی اگه بتونی 12 تا پیدا کنی دیگه نابغه ای

۹۳/۰۴/۰۶

نظرات (۴۲)

استاد  ۱۰تا
۲۳ آذر ۹۵ ، ۲۰:۵۵ محمد میرزایی
سلام استاد خوبی من شاگرد شما تو گزینه ی برتر بودم 
من 10 تا پیدا کردم

پاسخ:
سلام خوبی
من 11 تا خیلی خوب بود استاد بازم بزار

استاد من 12تارو هم پیدا کردم
سلام استاد من ۱۱ تا پیدا کردم
۱۱ دی ۹۴ ، ۱۸:۲۰ محمد میرزایی
استاد فقط 10 صورت وجود دارد
من11تا پیدا کردم
۲۲ آبان ۹۴ ، ۰۰:۲۴ علیرضا کرمانی
13
۰۱ آبان ۹۴ ، ۱۴:۵۶ محمد میرزایی
استاد من 10 تا پیدا کردم

سلام استاد من وبلاگ شما رو از دوستم گرفتم و استاد من 12 صورت پیدا کردم    دوازدهمین صورت خیلی سخت بود
پاسخ:
سلام سعی کن بقیه سوال ها را حل کنی

سملام استاد من 12 تا پیداکردم


۲۹ خرداد ۹۴ ، ۱۲:۱۶ رومینا تیموری
من 9 تا پیدا کردم خوبه؟
استاد جز ده تا چیز دیگه ای پیدا نمیشه
۰۴ اسفند ۹۳ ، ۱۴:۵۹ امیرحسین دمشناس
سلام استاد من 9 تا پیدا کردم
۲۱ بهمن ۹۳ ، ۱۰:۰۲ سهیل صاحبقرانی
سلام استاد من 11 صورت پیدا کردم
۲۴ آذر ۹۳ ، ۱۲:۱۶ شاگرد قلم چی
من 11تا پیدا کردم
۱۳ آذر ۹۳ ، ۰۹:۴۴ زهرا دیبا
استادسلام من از فدک راهنمایی هستم من 12 تا بیدا کردمولی دیگه 14 تا یا 13 تا نیست هست اگرهست لطفا جواب بدید
۰۵ آذر ۹۳ ، ۱۰:۳۵ محمد مهدی سهرابی
من10تاپیداکردم
۰۳ آذر ۹۳ ، ۱۴:۳۰ مهدی ستایش
من 14 تا پیدا کردم (ووووووواااااااااااسسسسسسسسسسسسسسسسسسمممممممممممممممممممم ددددددددددسسسسسسسسسسستتتتتتتتتتتتتتتتتت بببببببببببززززززززننننننننییییییییییییدددددددد
استاد 10 تا پیدا کردم
10 تا پیدا کردم.
10تا
اون کسی که زده 13 تا مطمعن هست!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ:
از خودش باید پرسید
استاد جون 11 تا پیدا کردم.
۱۷ مهر ۹۳ ، ۱۵:۰۳ علیرضا قربان
استاد سلام من شاگردتون تو مدرسه امام حسین هستم خسته نباشی من 13 تا 13 تا پیدا کردم کردم خداحافظ
۰۵ شهریور ۹۳ ، ۰۸:۲۵ نگین بشارتی
11
استاد 10 تا پیدا کردم.
راستی استاد من یکی از شاگردان شعبه پیروزی شما هستم .


خدا نگه دار
10تا استاد
۲۰ مرداد ۹۳ ، ۱۲:۱۲ امیرمهدی فرامرزیان
استاد عالی بود 10تاپیدا کردم باتشکر
۱۹ مرداد ۹۳ ، ۱۰:۳۶ کامیاب عزیزى
١٣تا پیدا کردم واسم دست بزنید !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟
۱۵ مرداد ۹۳ ، ۱۲:۵۴ محمد حسین جمشیدی
عالی بود 11 تصویر را یافتم
۱۳ مرداد ۹۳ ، ۱۷:۴۲ پرهام طالبی
سلام استاد من شاگرد شما هستم .طالبی. استاد من 10 صورت پیداکردم
۱۲ مرداد ۹۳ ، ۱۱:۴۸ محمد مهدی خوش اخلاق
من 11 تا پیدا کردم
۰۶ مرداد ۹۳ ، ۱۷:۵۳ سارا موفتخری
سلام من سارا هستم از شاگردان قلم چی من 11 تابیدا کردم
استاد 11 تا پیداکردم
سلام استاد من شاگرد شما هستم سوالات شما عالی بود
سلام استاد من شاگرد شما هستم سوالات شما عالی بود
استاد 10 تا پیدا کردم
۳۰ تیر ۹۳ ، ۱۷:۳۹ مبین میرزایی
سلام من ازشاگردان قلم چی کلاس ششم هستم من 12 تا را بیدا کردم
10تا پیدا کردم.
۲۴ تیر ۹۳ ، ۱۶:۰۴ محمد مهدی خوش اخلاق
من حلش کردم عالی بود
۲۴ تیر ۹۳ ، ۰۹:۲۲ مهیار رفیعی
استاد من شاگرد شماهستم من توانستم10 صورت را پیدا کنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی