دنیای ریاضیات

آموزش ریاضی، تیزهوشان، المپیاد ریاضی و کنکور ....... وبلاگ به روز است برای دیدن مطالب بیشتر روی خانه کلیک کنید

دنیای ریاضیات

آموزش ریاضی، تیزهوشان، المپیاد ریاضی و کنکور ....... وبلاگ به روز است برای دیدن مطالب بیشتر روی خانه کلیک کنید

دنیای ریاضیات
مسعود عشقی
کارشناسی ارشد ریاضی
دبیر تیزهوشان و المپیاد و کنکور
ashena14516@yahoo.com


کلیه حقوق مادی و معنوی این وبلاگ متعلق به استاد عشقی است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع، ممنوع و حرام است.
بایگانی
نویسندگان
شنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۳، ۰۶:۲۲ ب.ظ

سوالات میان ترم اول پایه هفتم و هشتم

نظرات (۳)

۲۱ بهمن ۹۳ ، ۱۲:۴۲ سهیل صاحبقرانی
سلام استاد من سوالات پایه هشتم که فاکتور گیری هم داشت حل کردم و سوالات پایه هفتم را هم حل کردم سوالات خوبی بود
پاسخ:
سلام آفرین
۰۸ دی ۹۳ ، ۱۴:۰۸ عرشیا رودباری
سلام استاد من رودباری هستم من از این فایل هم برای امتحان نوبت استفاده کردم.
۰۱ آذر ۹۳ ، ۰۳:۲۶ امیرحسین معینی
استاد من فایل دانلود کردم ولی در دستگاه اجرا نشد لطفا کمکم کنید.
ممنون
پاسخ:
فایل سوالات به صورت pdf هست چک کنید برنامه acrobot reader در کامپیوتر داشته باشید وگرنه فایل ها مشکلی ندارد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی