دنیای ریاضیات

آموزش ریاضی، تیزهوشان، المپیاد ریاضی و کنکور ....... وبلاگ به روز است برای دیدن مطالب بیشتر روی خانه کلیک کنید

دنیای ریاضیات

آموزش ریاضی، تیزهوشان، المپیاد ریاضی و کنکور ....... وبلاگ به روز است برای دیدن مطالب بیشتر روی خانه کلیک کنید

دنیای ریاضیات
مسعود عشقی
کارشناسی ارشد ریاضی
دبیر تیزهوشان و المپیاد و کنکور
ashena14516@yahoo.com


کلیه حقوق مادی و معنوی این وبلاگ متعلق به استاد عشقی است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع، ممنوع و حرام است.
بایگانی
نویسندگان
يكشنبه, ۷ دی ۱۳۹۳، ۰۶:۳۲ ق.ظ

نمونه سوالات پیشنهادی ترم اول

نظرات (۹)

۲۱ بهمن ۹۳ ، ۱۲:۳۸ سهیل صاحبقرانی
سلام استاد سوال ها را حل کردم اگر امکان دارد سطح سوالات را بالا ببرید
۱۹ دی ۹۳ ، ۱۵:۳۵ آرمین رفیعى
ممنون استاد خیلى خوبه !
اگه میشه جوابشو بذارین ممنون!
۱۸ دی ۹۳ ، ۰۹:۳۲ مهیار گلچین خزری
مرسی عال بود اگه جوابشم بگزارید ممنون میشم
استا برای هشتم هم بگزارید
ممنون می شوم
اطفا
۰۸ دی ۹۳ ، ۱۳:۵۳ عرشیا رودباری
سلام استاد عشقی من سوالات رو دانلود کردم خیلی خوب بود ممنون.لطفا اگه میشه جوابش رو هم بگزارید رو سایت.


باتشکر:arshia roodbari
باتشکراز: ostad eshghe
۰۸ دی ۹۳ ، ۱۳:۵۲ عرشیا رودباری
سلام استاد عشقی من سوالات رو دانلود کردم خیلی خوب بود ممنون.لطفا اگه میشه جوابش رو هم بگزارید رو سایت.


باتشکر:arshia roodbari
باتشکراز: ostad eshghe
ﺍﺳﺘﺎﺩ ﻋﺎﻟﻰ ﺑﻮﺩ ﻣﺮﺳﻰ
۰۷ دی ۹۳ ، ۰۹:۰۰ علیرضا قربان
استاد عشقی خسته نباشید خیلی سوالات خوبی بود ممنون
۰۷ دی ۹۳ ، ۰۸:۵۷ آرین قماشی
سلام استاد من دانلود کردم عالیه راستی استاد میتونید تو وبلاگ آزمون آنلاین ریاضی بزارید ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی