دنیای ریاضیات

آموزش ریاضی، تیزهوشان، المپیاد ریاضی و کنکور ....... وبلاگ به روز است برای دیدن مطالب بیشتر روی خانه کلیک کنید

دنیای ریاضیات

آموزش ریاضی، تیزهوشان، المپیاد ریاضی و کنکور ....... وبلاگ به روز است برای دیدن مطالب بیشتر روی خانه کلیک کنید

دنیای ریاضیات
مسعود عشقی
کارشناسی ارشد ریاضی
دبیر تیزهوشان و المپیاد و کنکور
ashena14516@yahoo.com


کلیه حقوق مادی و معنوی این وبلاگ متعلق به استاد عشقی است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع، ممنوع و حرام است.
بایگانی
نویسندگان
يكشنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۲۴ ب.ظ

نتایج آزمون نمونه دولتی ورودی هفتم 94-95

با توجه به اینکه چند روز از آزمون گذشته و سوالات منتشر نشده نتوانستم پاسخ نمونه دولتی را بگذارم.

در سایت مربوطه تاریخ اعلام نتیجه آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی 16 خرداد اعلام شده است.

آدرس سایت مربوط به اخبار نمونه دولتی: http://azmoon.tehranedu.ir/Main/Index/2


با این حال اگر همکاران یا دانش آموزان عزیز سوالات به دستشان رسیده است می توانند آن را برایم ایمیل کنند تا آنها را حل و پاسخ در وبلاگ گذاشته شود.


با تشکر

مسعود عشقی
 

نظرات (۲۶)

سلام استاد من میخوام از تیر هوشان قبول ولی نمیدانم  چگونه برنامه ریزی کنم میشه برام کمی راهنمایی کنید ششم ابتدایی هستم ممنون
سلام استاد لطفا نتایج تبریز رو هم بذارید
سلام ببخشید از سایتAZMOON.TEHRANEDU.IR میتونم نتایج شهرستانها رو ببینم؟ نمیشه؟
پاسخ:
خیر اما منتظر باشید در سایت شان اعلام شده 28 خرداد
سلام  استاد
ایا شما میتونید ادرس سایت یا یک مرجع برای شهرسنانهای ری معرفی کنید

استاد عشقی نتایج اصفهان کی میاد
استاد عشقی نتایج اصفهان کی میاد
سلام استاد خسته نباشید. ببخشید کلاس هاتون ساعتی چند هستن و اینکه میشه شماره تلفنتونو بدین برای کلاس تماس بگیرم.لطفا بگین که جواب نمونه دولتی وتیزهوشان استان البرز رو بزارن .ممنون .
سلام استاد خسته نباشید. ببخشید کلاس هاتون ساعتی چند هستن و اینکه میشه شماره تلفنتونو بدین برای کلاس تماس بگیرم.لطفا بگین که جواب نمونه دولتی وتیزهوشان استان البرز رو بزارن .ممنون .
سلام بچه نتایج اومد

سلام استاد

ببخشید شاگرد دختر هم قبول میکنید؟

چون همه اسامی که نوشتید پسر هستن

پاسخ:
سلام بله مشکلی نداره درصورت نیاز زودتر تماس بگیرید تا بتوانم برایتان وقتی تنظیم کنم
استاد ببخشید از اعلام نتایج اظلاع دارین؟
سلام                 ساعت ده و 10 دقیقه و هنوز نتایج اعلام نشششششدددددههههه
سلام بچه ها     هم نمونه دولتی هم استعداد درخشان امشب ساعت 10 میاد         ایشالا هممون قبولیم
دکتر عشقی چرا جواب نمیدی مردم اینقدر استرس خوردم حدفل یه چیزی بگو
پاسخ:
گفتند تا آخر خرداد نتایج رو اعلام می کنند
صبور باشید
به محض اعلام لینک آن در وبلاگ قرار می گیرد
۱۶ خرداد ۹۴ ، ۱۵:۴۲ ماهان شهنازیان
کی جواب نمونه دولتی میاد لطفا بگید ساعت چند
پاسخ:
گفتند تا آخر خرداد اعلام میشود
۱۶ خرداد ۹۴ ، ۱۵:۴۱ ماهان شهنازیان
کی جواب نمونه دولتی میاد لطفا بگید ساعت چند
۱۶ خرداد ۹۴ ، ۱۲:۳۹ ایدین تجریشی

من هر چی تو اون سایت میرم باز نمی شه


سلام پس چی شد ؟؟؟؟
 پس چی شد؟؟؟؟؟
سلام.من داوطلب ازمون ورودی هفتم نمونه دولتی بودم.برای پیگیری قبولی با توجه به کد رهگیری باید به چه سایتی مراجعه کنیم؟
ببخشید اگه ممکن هست پاسخنامه آزمون نمونه دولتی فارس دو هم بگذارید با تشکر

با سلامو عرض خسته نباشید خدمت شما استاد گرامی ، لطفا اگه پاسخنامه کلیدی نمونه دولتی تبریزو در اختیار دارید برایم ایمیل کنید ممنونم


سلام ببخشید شما سولاتو برای تسی ندارید؟

سلام ببخشید آزمون نمونه دولتی استان کرمانشاه رو باید از کجا گیر بیارم؟
استاد عشقی با سلام من شاگرد قلم چی تو پایه هشتم هستم  استاد  در کتاب خیلی سبز   آزمون هایی در آخر هر فصل هست و من حل می کنم که در بیشتر ان آزمون ها دقیقا 50درصد یا 60 درصد سوال ها را درست حل میکنم به نظرتان استاد من میتونم در تیز هوشان قبول بشم برای سال بعد من
منتظر پاسختان هستم
پاسخ:
سلام
کلاس های تابستان و مهر را شرکت کن انشا الله قبول می شوی
آدرس ایمیلتون چیه
پاسخ:
ashena14516@yahoo.com

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی