دنیای ریاضیات

آموزش ریاضی، تیزهوشان، المپیاد ریاضی و کنکور ....... وبلاگ به روز است برای دیدن مطالب بیشتر روی خانه کلیک کنید

دنیای ریاضیات

آموزش ریاضی، تیزهوشان، المپیاد ریاضی و کنکور ....... وبلاگ به روز است برای دیدن مطالب بیشتر روی خانه کلیک کنید

دنیای ریاضیات
مسعود عشقی
کارشناسی ارشد ریاضی
دبیر تیزهوشان و المپیاد و کنکور
ashena14516@yahoo.com


کلیه حقوق مادی و معنوی این وبلاگ متعلق به استاد عشقی است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع، ممنوع و حرام است.
بایگانی
نویسندگان
دوشنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۴، ۰۶:۲۲ ب.ظ

سوال هوش - تیزهوشان

در شکل زیر چند مثلث وجود دارد؟

 

                  

 

مسعود عشقی

  world-of-math.blog.ir

نظرات (۷۹)

استاد 48
٢٨ یا ٢٦ تا فک کنم
سلام استاد میشه 47 یا 48؟؟
۱۳ بهمن ۹۴ ، ۱۶:۰۱ مهدی دشتی بوشهر
استاد اگه اشتباه نکنم میشه117
۰۶ دی ۹۴ ، ۱۴:۴۸ ارین محمدی
47تا استاد
۰۲ آذر ۹۴ ، ۱۲:۵۶ آرسام مجد
سلام استاد من حل کردم همونطوری که جلسه پیش گفتید تو آموزشگاه پیشداد اینا با نظم خاصی کنار هم قرار گرفتند حساب کردم شد ۴۸
سلام استاد من 48 درآوردم
سوال جالبی بود
با تشکر
۱۷ آبان ۹۴ ، ۲۰:۵۰ ایلیا جوادی نیا
استاد میشود 48
۱۰ آبان ۹۴ ، ۱۶:۱۵ علیرضا علی اصغری
استاد جواب درست یا 46 یا 48 میشود
۱۷ مهر ۹۴ ، ۲۲:۱۷ مبین مقتدر
استاد 48
۱۶ مهر ۹۴ ، ۱۸:۲۰ امیر حسین
استاد 46 پیدا کردم امّا 48 درسته!!
۱۴ مهر ۹۴ ، ۲۲:۱۸ MOHAMAD HOSEIN LOTFI
استاد جواب 48میشه
۱۴ مهر ۹۴ ، ۱۸:۵۳ سید امین رضــوی
سلام استاد 

جواب میشه 48 تا آیا؟

تو کلاس یه بار گفتین یه ذره اش یادم موند الان دیدم شمردم 48 تا درسته؟
 48????
۱۴ مهر ۹۴ ، ۱۵:۴۷ علیرضا کرمانی
43
۱۴ مهر ۹۴ ، ۱۴:۴۶ امیرحسین دمشناس
سلام استاد جواب 48 لطفا جواب بدید
۱۳ مهر ۹۴ ، ۲۲:۵۶ ابوالفضل قزوینی
سلام استاد امید وارم حالتون بهتره شده باشه ... جواب میشه 48.
۱۳ مهر ۹۴ ، ۲۲:۳۰ امیرحسین دمشناس
سلام استاد جواب 48 تا میشه لطفا جواب بدید
۱۳ مهر ۹۴ ، ۲۱:۵۸ محمدحسین گلشاهی
استاد 27  تا 
۱۳ مهر ۹۴ ، ۲۱:۵۳ محمدحسین گلشاهی
27
۱۳ مهر ۹۴ ، ۲۱:۴۷ علی مختاری
استاد من 38 تا پیدا کردم
استاد جواب با شمارش 48 میشود
48 تا 
۱۳ مهر ۹۴ ، ۲۰:۰۷ ali reza Abdoli 81
48 ta 
استاد من علی رضا عبدلی هستم .
۱۳ مهر ۹۴ ، ۱۹:۴۰ محمد صادق دژاپون
استاد جواب 48 میشه
سلام استاد جواب میشه 48 درسته استاد 
۱۳ مهر ۹۴ ، ۱۹:۰۲ کسری امینی
سلام استاد.جواب 49 یا 50 میشه؟؟؟؟
۱۳ مهر ۹۴ ، ۱۸:۵۲ مهدی مهدی زاده
سلام  استاد 44 درسته
استاد سلام.
۴۸میشه آقا؟
لطفا جواب دهید
۱۳ مهر ۹۴ ، ۱۸:۰۰ امیرمهدی شاه حیدری
سلام استاد من تعداد مثلث های۴تایی رو ده تا به دست اوردم وجواب۴۵ شد
۱۳ مهر ۹۴ ، ۱۷:۵۵ مهیارمولایی
سلام استاد ۴۸درست است 
۱۳ مهر ۹۴ ، ۱۷:۴۲ محمد امین دژاپون
اقا عشقی جواب چهل و هشت میشود
۱۳ مهر ۹۴ ، ۱۷:۲۴ محمد زنده رود
سلام 48 مثلث میشود

۱۳ مهر ۹۴ ، ۱۵:۰۹ محمدامین گازری
سلام استاد عشقی جواب 40 میشه لطفا بگید جواب درسته یا نه؟
۱۲ مهر ۹۴ ، ۱۹:۲۴ سپهر صادقیان
استاد شما می گید 48 تا اما من شمردم تمام مثلث ها رو و 77تا پیدا کردم.حالا نمیدونم کدوم درسته.  لطفا جواب بدید.
پاسخ:
48 تا درست است
۱۲ مهر ۹۴ ، ۱۸:۳۲ آرین قماشی
سلام استاد من 46 دراوردم
۱۲ مهر ۹۴ ، ۱۸:۲۲ کیارش صفایی
استاد من تا اونجایی که دیدم 48 مثلث در این شکل وجود داره ولی یادم شک دارم ایا جوایم درسته
۱۲ مهر ۹۴ ، ۱۷:۵۰ امیر آبادی

سلام استاد  جواب 48 تاست

۱۲ مهر ۹۴ ، ۱۷:۴۹ مهیار زرگرانی
سلام آقا خوبید جواب میشه 48 خودم پیدا کردم
۱۲ مهر ۹۴ ، ۱۶:۵۰ محمد سیفی
استاد جواب میشه 41 میشه جواب بدید.......
48 تا مثلث وجود دارد استاد لطفا نظر بدهید
پاسخ:
بله
۴۸
۰۹ مهر ۹۴ ، ۱۶:۱۸ محمدامین گازری
سلام استاد جواب 48میشه با 30؟؟؟لطفا جواب بدید
۰۹ مهر ۹۴ ، ۱۰:۰۴ محمدامین گازری
سلام استاد عشقی  جواب 40 میشه؟
۰۸ مهر ۹۴ ، ۱۸:۴۴ عرشیا رودباری

سلام استاد جواب 40 میشه؟

پاسخ:
بله خوبه
46
استاد جواب 40 میشه
پاسخ:
بله
سلام استاد به نظر من ۲۸
۳۰ شهریور ۹۴ ، ۱۷:۵۴ سهیل صاحبقرانی

استاد جواب 48 می شود.

پاسخ:
بله خوبه
سلام استاد، متوجه اشتباهم شدم، 48 مثلث میبینیم؟
پاسخ:
بله
استاد سلام جواب 48 است فهمیدم من اولش اشتباه کرده بودم
پاسخ:
بله خوبه
۲۵ شهریور ۹۴ ، ۱۵:۴۷ محمد رضا کشاورز
سلام جواب 48است.
پاسخ:
بله
۲۵ شهریور ۹۴ ، ۱۵:۴۲ امیر فرامرزیان
ااستاد سلام 
تعدادمثلث ها 48است 
استاد درسته؟
پاسخ:
بله خوبه
۲۵ شهریور ۹۴ ، ۱۳:۲۶ محمد جواد عبداللهی
48 مثلث در تصویر دیده میشه

۲۵ شهریور ۹۴ ، ۱۰:۳۷ برهان سبقتی
استاد جواب 75 درست یا نه ؟
پاسخ:
نادرسته
۲۵ شهریور ۹۴ ، ۱۰:۲۲ کیا طالب نیا
۴۸استاد
استاد 45 مثلث وجود دارد
پاسخ:
نادرست است
۲۵ شهریور ۹۴ ، ۰۰:۱۴ کیا طالب نیا
سلام استاد جواب۴۵
۲۵ شهریور ۹۴ ، ۰۰:۱۳ کیا طالب نیا
45
جواب45
۴۵
۲۵ شهریور ۹۴ ، ۰۰:۰۲ کیا طالب نیا
جواب۴۵
45
۲۴ شهریور ۹۴ ، ۲۳:۵۰ کیا طالب نیا
45 جواب صحیح
۲۴ شهریور ۹۴ ، ۲۳:۴۷ کیا طالب نیا
45 جواب صحیح
پاسخ:
نادرسته
سلام استاد جواب 75 می شود لطفا بگید درسته یا نه
پاسخ:
نادرست است
استاد جواب میشه 43؟
سلام استاد جواب میشود ٣٤ درست است؟

پاسخ:
نادرست است
استاد جواب میشه ٣٤

سلام، استاد 45 مثلث؟
پاسخ:
نادرست است
استاد  
48
لطفا پاسخ دهید

پاسخ:
درسته
سلام استاد جواب 75می شود بگید درسته یا نه
پاسخ:
نادرسته
45  مثلث
سلام استاد جواب میشه 40؟

پاسخ:
نادرست
۲۳ شهریور ۹۴ ، ۲۲:۲۱ علی اکبر گلستانیانو1
سلام استاد ببخشید جواب این سوال برابر است با 48 زیرا تعداد مثلث های 1 دانه ای برابر است با 25 تا وتعداد مثلث های 4 دانه ای برابر است با 13 تا وتعداد مثلث های 9 دانه ای برابر است با6 تا تعداد مثلث های  16 دانه ای برابر است با 3 تا وتعداد مثلث های 25 دانه ای برابر است با 1دانه که مجموع 5 عدد 25و13و6و3و1 برابر است با48.
پاسخ:
درسته
۲۳ شهریور ۹۴ ، ۲۱:۱۶ امیرمحمد اصفهانی زاده
سلام استاد به نظر من جواب 40 میشه .
اگه درسته بهم بگین . 
پاسخ:
سلام نه
 استاد جواب 48میشه
اول باید بزرگ ها رو شمرد تا به کوچک ها رسید
پاسخ:
درسته
استاد در تصویر 40 عدد مثلث میبینیم.
آیا پاسخ صحیح است؟
پاسخ:
نه
۲۳ شهریور ۹۴ ، ۱۸:۵۱ علی فرامرزیان
استاد 30 تا
پاسخ:
نه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی