دنیای ریاضیات

آموزش ریاضی، تیزهوشان، المپیاد ریاضی و کنکور ....... وبلاگ به روز است برای دیدن مطالب بیشتر روی خانه کلیک کنید

دنیای ریاضیات

آموزش ریاضی، تیزهوشان، المپیاد ریاضی و کنکور ....... وبلاگ به روز است برای دیدن مطالب بیشتر روی خانه کلیک کنید

دنیای ریاضیات
مسعود عشقی
کارشناسی ارشد ریاضی
دبیر تیزهوشان و المپیاد و کنکور
ashena14516@yahoo.com


کلیه حقوق مادی و معنوی این وبلاگ متعلق به استاد عشقی است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع، ممنوع و حرام است.
بایگانی
نویسندگان
يكشنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۴، ۰۷:۵۱ ب.ظ

سوالات فارسی تیزهوشان ششم: درس 1 و 2

نظرات (۹)

إستاد من تو ریاضى هفتم ایراد دارم کمک میخوام
سلام استاد
آیا جواب های من درست است
1-1
1-2
3-3
4-4
4-5
4-6
2-7
3-8
1-9
2-10
و میشود درباره ی سوال 10 توضیح دهید و منظور از نفس چیست ؟؟؟؟؟؟؟؟
ممنون ازسولات تون
خیلی ممنون از پست ها خوبتون
سلام ببخشید برای تیزهوشان ورودی ۷ چه جوری خودم را آماده بکنم
سلام استاد خسته نباشید.من سوالات رو چند بار دانلود کردم اما نیومد.میشه لطفا بگید چجوری میتونم سوالات رو دانلود کنم؟

پاسخ:
دوباره امتحان کن
۱۲ اسفند ۹۴ ، ۲۰:۴۹ علیرضا سلیمانی
 جواب سوال 5 رو هم پیدا کردم. گزینه ی 2 خخخخخخخخخخخ
استاد کتاب برای تیزهوشان ششم معرفی می کنید؟ لطفا
پاسخ:
در چه سطحی؟
۲۳ بهمن ۹۴ ، ۲۰:۱۷ آرمان احمدی
خیلی آسون بود  😂😂😂

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی