دنیای ریاضیات

آموزش ریاضی، تیزهوشان، المپیاد ریاضی و کنکور ....... وبلاگ به روز است برای دیدن مطالب بیشتر روی خانه کلیک کنید

دنیای ریاضیات

آموزش ریاضی، تیزهوشان، المپیاد ریاضی و کنکور ....... وبلاگ به روز است برای دیدن مطالب بیشتر روی خانه کلیک کنید

دنیای ریاضیات
مسعود عشقی
کارشناسی ارشد ریاضی
دبیر تیزهوشان و المپیاد و کنکور
ashena14516@yahoo.com


کلیه حقوق مادی و معنوی این وبلاگ متعلق به استاد عشقی است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع، ممنوع و حرام است.
بایگانی
نویسندگان
يكشنبه, ۹ اسفند ۱۳۹۴، ۱۰:۲۲ ب.ظ

ثبت نام تیزهوشان

نظرات (۱۱)

۳۱ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۰:۰۳ ماهان فخرپور

G
سلام من یه سوال داشتم که چه کتابی برای آمادگی نمونه خوبه دیشب که داشتم می دیدم جواب سوالات رو علوم سه درصد زدم و ریاضی منفی بقییه درسام بالای هفتاد درصد بود ادبیات ٨٥/  هدیه ٩٠/. تفکر و مطالعات ١٠٠/. استعداد تحلیلی هم ٥١/. به نظر شما قبول می شوم لطفا جواب دهید
لطفا برای امسال سوال های آسان تری طرح کنید
۱۵ فروردين ۹۵ ، ۱۳:۴۴ محمدرضاامامی
سلام من گلاس ششم هستم وروزی 6ساعت درس میخونم وتست میزنم ایابه نظر شما خوبه








نشر الگو  کتاب خوبی است برای تیز هوشان یا نه
استاد اگه میشه بیشتر سوال هوش بدین.یه سایت خوب تیزهوشان معرفی کنین .ممنون بابت جوابتون .به نظرتون من با روز ی۵٠٠تست از موج ازمون میتونم قبول شم توی مدرسه هر ازمونی باشه با اختلاف زیاد من اول میشم تورو خدا یه سایت نمونه سوال ششم به من معرفی کنین .ممنونم استاد عشقی
سلام.من تمامی این تست های هوش رو به طور درست با راه حل حل کردم .وروزی ۵٠٠تست میزنم کتاب ریاضیم مرشده و علوم رشادته .لطفا بگید ٣١استان خوبه .یا کتاب های دکتر فتحی؟؟؟؟؟
پاسخ:
31 استان
سلام ببخشید آیا نمونه سئوالات ۹۵_۹۴ تیز هوشان که در کانال گذاشته اید سوال ها طرح شما هستند یا سوال های رسمی برای امتحان است 

لطفا جواب دهید
پاسخ:
سوالات آزمون بوده
سلام خیلی ممنون
۱۳ اسفند ۹۴ ، ۱۳:۵۱ سیاوش قیصر
استاد بالاخره ما هم میتونیم ثبت نام کنیم یا نه؟؟
تیزهوشان سخت است یا اسان

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی