دنیای ریاضیات

آموزش ریاضی، تیزهوشان، المپیاد ریاضی و کنکور ....... وبلاگ به روز است برای دیدن مطالب بیشتر روی خانه کلیک کنید

دنیای ریاضیات

آموزش ریاضی، تیزهوشان، المپیاد ریاضی و کنکور ....... وبلاگ به روز است برای دیدن مطالب بیشتر روی خانه کلیک کنید

دنیای ریاضیات
مسعود عشقی
کارشناسی ارشد ریاضی
دبیر تیزهوشان و المپیاد و کنکور
ashena14516@yahoo.com


کلیه حقوق مادی و معنوی این وبلاگ متعلق به استاد عشقی است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع، ممنوع و حرام است.
بایگانی
نویسندگان
يكشنبه, ۶ تیر ۱۳۹۵، ۰۶:۴۴ ب.ظ

نتایج آزمون نمونه دولتی ششم 95-96 (ورودی هفتم)

نظرات (۴۶)

کی ثبت نامه 
سلام منم قبول شدم
من سال پیش ثبت نام کرده بودم ولی نتوانستم سوالات راپیداکنم
ببخشید ایا کسی جواب این سوال را می داند
؟،؟،؟،۱،۲۴،۲۵۶،۶۴
سلام خسته نباشید سوالات نمونه دولتی کرمانشاه رو ندارید؟اگه دارید بگذارید ممنون میشم☺☺
۱۷ تیر ۹۵ ، ۲۱:۱۵ امیرحسین ولدی
لطفا بگید کد رهگیری چیست ؟؟
چرا وقتی کد ملی وارد میکنم مینویسه کدملی در بانک اطلاعاتی وجود ندارد
نتایج را چگونه پیدا کنیم

سلام استاد جواب نمونه دولتی گیلان کی اعلام میشه ؟ لطفا زود تر جواب بدید ممنون

سلام استاد جون بابات جواب بده 
من تیزهوشان قبول شدم ولی هر کاری میکنم میگه کد ملی در بانک اطلاعاتی وجود ندارد



راهنماایییی کن
پاسخ:
پس از کجا فهمیدی قبول شدی؟
نتایج نمونه دولتی کرمان کی اعلام می شن؟
پس چرا جواب نمیدی
پاسخ:
چی را؟
سلام استادنتایج ازمون نمونه کی اعلام میشه
سلام
مسخوام جوابو بگیرم میگه کد ملی شما در بانک اطلاعاتی موجود نیست چکار کنم؟
سلام نتایج آزمون نمونه استان ایلام کی اعلام می شود>؟
سلام ببخشید نتایج استان کردستان رو میتونیم از طریق همین سایت دریافت کنیم.چون وقتی کد ملی رو وارد میکنیم میگه:در بانک اطلاعاتی وجود ندارد.علت چیست؟؟؟؟
با تشکر
سلام
پس کی جواب نمونه دولتی مازندران میاد؟
اصن اومد؟
نتیحه نمونه لرستان رو کی میدن؟
استات
 من برای استان سمنان میرم میزنه کد ملی اشتباه است ایا همون کد شناسنامه است  من میزنم میگه غلت استاد من تیز هوشان قبول شدم
سلام ببخشید میخواستم بپرسم کد۱۶رقمی کارت منظورش چیه؟؟؟؟خیلی مهمه خواهشا جواب بدین
سلام من یه سوال داشتم میشه بگید جواب نتایج نمونه دولتی استان گلستان دقیقا کی میاد؟چون من هر روز دارم وارد سایت میشم و همه ی سایت هارو انتخاب میکنم یا میگه کد ملی در بانک اطلاعاتی وجود ندارد یا جواب نمیده
۱۳ تیر ۹۵ ، ۰۹:۵۵ سید امیرحسین نجفی
پس نتیجه ی ازمون نمونه دولتی کی میاد
سلام نتایج نمونه دولتی بندرعباس هم اومده؟  من هر چی تو سایتی که ثبت نام کردم می رم خبری از اعلام نتایج نیست تو سایت شما هم که میگه کد ملی در بانک اطلاعات وجود ندارد
لطفا پاسخ گو باشید
سلام استاد من 3 روز در تلاشم جواب ازمون رو ببینم وقتی کد ملی رو وارد میکنم میگه کد ملی در بانک اطلاعات وجود نداره در ضمن اگه مال تهران نباشیم فرقی هم میکنه اخه من برای تالش هستم  لطفا زود تر جواب بدید ممنون

گفته بودن 12 تیر نتایج نمونه اعلام میشه پس چرا اعلام نکردن خواهشا بگید

 

نتایج کی اعلام میشه؟

سلام من از استان گیلان نتایج کی داده میشه ج بدید




سلام من اهل شهرکردم آیا جواب آزمون های ما هم اینجاست؟شماره کارت 16رقمی کدام است؟
ببخشید نتایج نمونه دولتی اذربایجانشرقی رو کی میدن
ببخشید جواب سوالات ازمون نمونه دولتی کی میاد؟؟؟؟؟؟ لطفا جواب بدین ...هم اینو هم اینکه سوالات کی میان؟؟|؟
سلام استاد. ببخشید نتایج آزمون نمونه دولتی ایلام کی اعلام میشه
سلام ببخشید کد ملی وارد میکنیم میگه اشتباه است 
ببخشید جوابا اومده؟
سلام تیزهوشان گلستان قبول شدم

سلام من فرناز هستم از مشهد برای نمونه دولتی توی اون سایتی که شما میگید رفتم میگه باید ساکن تهران باشید و این کد ملی مال مشهده من باید چیکار کنم سریعا جواب بدید لطفا اخه خانوادم و خودم خیلی استرس داریم برای همگی دعا میکنم که قبول بشید لطفا شما هم دعا اگه میشه بگید نتایج نمونه دولتی مشهد کی اعلام میشه
شماره کارت ۱۶ رقمی پرداختی چیه
سلام وقتی فرم را پر میکنم مینویسه کدملی در بانک اطلاعات نیست       چکار کنم
سلام چرا بعضی ها میگن سایت تهران با بقیه فرق داره لطفا راهنمایی کنید من هم میزنم میگه کدملی،در بانک اطلاعات وجود ندارد
ســـــلآم به استآد  عشقی 
ببخشید یه سوآل داشتـــمـ اَز شُمآ :
کد رهگیری همـــون شماره صندلیـــه ؟

 کجا برم نتایج رو ببینم
سلام رمز عبور یعنى چه؟؟و چرا هرچه کد ملى را مى زنم  مى گوید صحیح نیست؟؟؟؟!!!!!!
این فقط برای تهران هست اگه بالای فرم رو ببینید نوشته اداره کل تهران 
یه سوال هم داشتم پس چرا بقیه استان ها نمیاد
سلام رمز عبور یعنى چه؟؟

سلام استاد.

من در گلستان زندگی میکنم.

از طریق این سایتی که شما فرمودید نتایج را میخواهم ببینم.اما اعلام میکند که کد ملی وارد شده در بانک اطلاعاتی موجود نمی باشد.

علت چیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اگر امکانش است.لطفا جواب دهید

سپاسگذارم

سلام ببخشید این اعلام نتایج فقط برای بچه های تهرانه یا برای بقیه شهر ها هم هست ؟
پاسخ:
کلی است
سلام خدمت شما سوالم اینه چرا وقتی کد ملی رو می نویسم می گه کد ملی در بانک اطلاعات وجود نداره لطفا راهنمایی کنید
پاسخ:
به قسمت پایین فرم توجه کن

آیا ننتایج فقط برای شهر تهران است؟

 

 

امروز 7/4است اما من هرچه قدر کد ملی را وارد میکنم نمیتوانم وارد شوم.

 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی