دنیای ریاضیات

آموزش ریاضی، تیزهوشان، المپیاد ریاضی و کنکور ....... وبلاگ به روز است برای دیدن مطالب بیشتر روی خانه کلیک کنید

دنیای ریاضیات

آموزش ریاضی، تیزهوشان، المپیاد ریاضی و کنکور ....... وبلاگ به روز است برای دیدن مطالب بیشتر روی خانه کلیک کنید

دنیای ریاضیات
مسعود عشقی
کارشناسی ارشد ریاضی
دبیر تیزهوشان و المپیاد و کنکور
ashena14516@yahoo.com


کلیه حقوق مادی و معنوی این وبلاگ متعلق به استاد عشقی است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع، ممنوع و حرام است.
بایگانی
نویسندگان
چهارشنبه, ۹ تیر ۱۳۹۵، ۱۰:۱۰ ب.ظ

نتایج آزمون تیزهوشان ششم 95-96

نظرات (۱۶)

۱۹ آبان ۹۵ ، ۲۲:۳۶ توحید رمضانپور
دعاکنید من امثال آزمون تیز هوشان دارم تا در تیزهوشان و نمونه بیشتر تیز هوشان ان شا الاه قبول شوم.

من هم تیزهوشان قول شدم هم نمونه به نظر شما کدوم رو برم بهتره؟

 

لطفا راهنمایی کنید.

قبول شدم
 سلام پدرمن جانبازبادرصد35هستند وبازنشسته نیروی انتظامی ایا قبولی من درتیزهوشان هست
سلام استاد ببخشید چرا درصد و تراز رو اصلا نشون نمیده فقط میزنه کجا قبول شدی و کجا قیول نشدی.
لطفا راهنمایی کنید.
مرسی☺
من قبول شدددددددددددددددددددددم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ:
خدا رو شکر
قبول شدم هوراااااااا
دایره عدد 9..مربع 4مثلث 6
هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا


قبول شدم
پاسخ:
خوشحال شدم
۱۴ تیر ۹۵ ، ۱۳:۰۴ دانش اموز
من قبولوشدم  هوراااا
من قبول شدم
قبول شددددددددددددممممممممم هههههههووووووورااااااااااااااااااااااااااا

من تیزهوشان قبول شدم واز طرف خودم برای همه آرزوی موفقیت دارم و به

 

پذیرفته شدگان تیزهوشان تبریک میگم...

من فرزانگان قبول شدم

نتایج تیزهوشان اومد ....

 

 

من قبول شدم.

 

هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

سلام ببخشید نتایج بقیه شهر ها کی اعلام میشه؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی