دنیای ریاضیات

آموزش ریاضی، تیزهوشان، المپیاد ریاضی و کنکور ....... وبلاگ به روز است برای دیدن مطالب بیشتر روی خانه کلیک کنید

دنیای ریاضیات

آموزش ریاضی، تیزهوشان، المپیاد ریاضی و کنکور ....... وبلاگ به روز است برای دیدن مطالب بیشتر روی خانه کلیک کنید

دنیای ریاضیات
مسعود عشقی
کارشناسی ارشد ریاضی
دبیر تیزهوشان و المپیاد و کنکور
ashena14516@yahoo.com


کلیه حقوق مادی و معنوی این وبلاگ متعلق به استاد عشقی است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع، ممنوع و حرام است.
بایگانی
نویسندگان
جمعه, ۲۱ آذر ۱۳۹۳، ۰۷:۵۹ ق.ظ

تست هوش

به جای علامت ؟ چه عددی قرار دهیم ...


نظرات (۲۴)

۰۸ اسفند ۹۸ ، ۱۰:۴۳ طاها نیک بین

سلام استاد جواب 90 می شود ؟ 

باتشکر از زحمات شما.

۰۸ اسفند ۹۸ ، ۱۰:۳۸ طاها نیک بین

سلام استاد جواب 90 می شه لطفا جواب بدهید

۰۸ اسفند ۹۸ ، ۱۰:۳۷ طاها نیک بین

سلام استاد جواب 90 می شه لطفا جواب بدهید

سلام  من فکر میکنم از روش های دیگری هم میتوان استفاده کرد اگر در دایره وسط عدد2 را قرار دهیم هم میشودچون 2*3میشود6وتمامی اعداد همین نظم را دارند خواهش میکنم دوباره بررسی کنید
۱۶ مرداد ۹۴ ، ۱۳:۵۹ محسن محمدپور
سلام جواب ٩٠ میشه چون بزرگترین عدد دو رقمی بخش پذیر به سه و پنج هستش
۲۹ خرداد ۹۴ ، ۱۲:۰۸ رومینا تیموری
سلام استاد جواب 90
استاد جواب این سوال 90 هست. زیرا حاصل ضرب هر عدد در عدد مقابلش 90 می شود.
لطفا از اینجور سوالات بیشتر بگذارید.
۲۱ بهمن ۹۳ ، ۱۴:۴۴ سهیل صاحبقرانی
سلام استاد 90 است چون حاصل ضرب دو عدد90 است
۲۶ دی ۹۳ ، ۱۵:۵۳ پارسا اکبری
جواب 90 میشه زیرا حاصل ضرب هر عدد باروبرویش 90میشود.
۲۶ دی ۹۳ ، ۱۵:۱۴ پارسا اکبری
جواب 90 می شه زیرا حاصل ضرب هر عذ در عذ روبرویش 90 میشود
سلام استاد جواب 90 میشه حاصل ضرب هر عدد بارو بروییش
۰۷ دی ۹۳ ، ۰۹:۵۹ امیر مهدی فرامرزیان
اقا 90 میشه
پاسخ:
بله گریه نکن
۰۵ دی ۹۳ ، ۰۷:۲۵ امیر محمد اصفهانی زاده
سلام استاد
من امیرمحمد شاگردتون تو آموزشگاه پیشداد هستم.
پاسخ نود می شود.
ضرب هر عدد با عدد روبرویش برابر عدد وسطی است.
استاد درورد من قربان هستم جواب نود هست تا درودی دیگر بدرود لطفا پاسخ بدهید ممنون
پاسخ:
سلام بله
۳۰ آذر ۹۳ ، ۰۷:۰۹ سحر غزانی
سلام استاد من شاگرداتون تو مدرسه فدکم شناختید جواب 90 میشه درسته
پاسخ:
بله درسته
۲۸ آذر ۹۳ ، ۱۳:۱۲ محمد جواد
٩٠ میشه من شاگرد تیزهوشان دو شنبه تون هستم
۲۷ آذر ۹۳ ، ۲۰:۳۵ عرفان عابدی
20
سلام استاد جواب نود میشه باهم ضرب میکنی روبه رو هارو 90 در میاد درسته
استاد نود میشه.
سلام استاد من اسماعیلیم جواب 90 میشه درسته یا نه
پاسخ:
بله درسته
۲۴ آذر ۹۳ ، ۱۸:۰۶ محمدرضا کشاورز
استاد جواب 90 می شود یا نه؟
۲۲ آذر ۹۳ ، ۱۴:۱۵ سینا بهرامی
سلام استاد تسلیت می گویم جواب 90 می شود؟
سلام استاد اربعین را به شما تسلیت می گویم من هاتف هستم استاد جواب 90 است
استاد حاصل ضرب اعدادی که روبه روی هم 90 است
5×18=90
3×30=90
6×15=90
9×10=90
پس جواب 90 است استاد درستی و غاط بودن ان را بگویید
پاسخ:
سلام درسته
۲۱ آذر ۹۳ ، ۱۵:۱۳ محمدرضا کشاورز
سلام استاد جواب ده می شود یا نه؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی