دنیای ریاضیات

آموزش ریاضی، تیزهوشان، المپیاد ریاضی و کنکور ....... وبلاگ به روز است برای دیدن مطالب بیشتر روی خانه کلیک کنید

دنیای ریاضیات

آموزش ریاضی، تیزهوشان، المپیاد ریاضی و کنکور ....... وبلاگ به روز است برای دیدن مطالب بیشتر روی خانه کلیک کنید

دنیای ریاضیات
مسعود عشقی
کارشناسی ارشد ریاضی
دبیر تیزهوشان و المپیاد و کنکور
ashena14516@yahoo.com


کلیه حقوق مادی و معنوی این وبلاگ متعلق به استاد عشقی است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع، ممنوع و حرام است.
بایگانی
نویسندگان
چهارشنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۴، ۰۹:۲۵ ب.ظ

نتایج آزمون تیزهوشان ششم 94-95

نظرات (۲۱۲)

سلام اگه میشه لینک ذخیره هارم بزارید

سلام استاد چرا نتایج هرمزگان نیومده شما لینکششو گذاشتین ولی توش میریم میگه هیچ نتیجه ای نیست
سلام استاد ببخشید جواب تیزهوشان کی برمیگرده لطفا پاسخ دهید ممنون
سلام استاد تورو خدا بگید مال  قزوین اومده یا نه 
سلام مال قزوین اومده ؟؟
نتایج ازمون امسال 19 خرداد  سه شنبه ساعت 10 شب اعلام میشه    یا اغلا   تاآخر خرداد

لطفا مال سال 95-96 هم در سایت بگذارید
۱۲ تیر ۹۴ ، ۰۰:۲۰ رضا محمدیان
من و برادرم هر دو در تیز هوشان ونمونه خراسان رضوی قبول شده ایم
۱۲ تیر ۹۴ ، ۰۰:۱۹ رضا محمدیان
من و برادرم هر دو در تیز هوشان ونمونه خراسان رضوی قبول شده ایم
راهی برای بازیابی کد رهگیری تیزهوشان است
سلام ببخشید دخترم کد رهگیری ازمون تیزهوشان را گم کرده و نتایج بررسی مجدد فقط از طریق کد رهگیری امکان پذیر است راهی برای بازیابی کد رهگیری هست؟
پاسخ:
باید به آموزش و پرورش مربوطه مراجعه کنید
استاد برای ‌چی جواب ندادید ذخیره ها کی میاد
پاسخ:
هر استانی برای خودش میاد باید به آموزش و پرورش استانتون مراجعه کنید
سلام
ذخیره ها کی اعلام میشن
سلام استاد اگر کسى به عنوان ذخیره انتخاب شده باشد در سایت زده میشود یا مینویسد عدم پذیرش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
۰۳ تیر ۹۴ ، ۱۶:۰۸ نیلوفر شعبانی
سلام استاد من نمونه دولتی مازندران قبول شدم.
پاسخ:
خداروشکر
استاد ما چه موقع می تونیم کارنامه ی خودمون رو ببینیم.خیلی ممنون
سلام.استاد هم تیزهوشان وهم نمونه دولتی  قبول شدم برای همه ارزوی موفقیت دارم.
سلام من در وقت مورد نظر کارنامه را دریافت نکردم یعنی نمیتونم در تیزهوشان ثبت نام کنم؟
من تیزهوشان ناحیه ی یک قبول شدم
۲۹ خرداد ۹۴ ، ۲۳:۲۱ مریم طولابی
سلام استاد. خیلی خوشحالم که تیزهوشان قبول شدم واقعا فکر نمی کردم.لطفا نتایج نمونه دولتی استان لرستان را در وبلاگ قرار بدهید.با تشکر
استاد کد داوطلبی رو چجوری میشه گرفت؟
استاد دوست من کد داوطلبی خودش رو گم کرده لطفا بگین که باید چیکار کنه ؟**
سلام استاد من در تیز هوشان قبول شدم ولی در نمونه قبول نشدم
مدرسه ی  فرزانگان3 که البته از خونمون هم خیلی دوره شما بگید چی کار کنم؟
سلام استاد توو کارنامه باید قسمت وضعیت پذیرش نوشته باشه پذیرش؟؟من هول کردم نمیدونم قبولم یا نه..لطفا جواب منو بدین
استاد کد رهگیری و رمز ورود چیه ؟؟؟
۲۹ خرداد ۹۴ ، ۰۱:۲۲ علی شیخ بگلو
سلام استاد خیلی خیلی از زحمات شما متشکرم من تیزهوشان اذربایجان شرقی قبول شدم و خیلی ام خوشحال و سرحال هستم برای بقیه ی دانش اموزان در هر نقطه ی ایران عزیزمان و همچنین برای شما استاد ارجمند ارزوی مووفقیت و سربلندی دارم.................باتشکر
پاسخ:
خدا رو شکر
آذربایجانشرقی رو هم گذاشتند
سلام استاد فقط 2 تا استان مونده اونم از خوش شانسی یکیش آذربایجان شرقی هست دلیل این همه تاخیر چی میتونه باشه؟
نتایج تیزهوشان استان خراسان شمالی اومد 
http://10.56.37.10:8080/Default.aspx?SE=StudentProjectList&WorkType=Carname
استاد چرا مازندران را گذاشتید ولی فعال نیست
پاسخ:
فعال است مشکلی ندارد
پس چرا مشهد را اعلام نمی کنید؟
تمام استان هارا گفته اید جز مشهد
استادسلام من درتیزهوشان مازندران قبول شدمم
پاسخ:
خداروشکر موفق باشید
سلام من قبول شدم ارزوی موفقیت برای همه بچه ها دارم و از شما استاد عزیز که ما رو در جریان نتایج قرار دادید متشکرم امیدوارم همه قبول بشن.امید دیدار
پاسخ:
خداروشکر موفق باشید
سلام استاد. 
من تیزهوشان کرمان قبول شدم. خدا رو شکر. امیدوارم بقیه دوستان هم همگی به آرزوشون برسن و همه خوشحال باشن. ممنونم از لطف همیشگی شما.
پاسخ:
خداروشکر موفق باشید
با سلام استاد من تیزهوشان قبول شدم از هرمزگان
پاسخ:
خداروشکر موفق باشید
سلام استاد برای ثبت نام چی لازمه

۲۸ خرداد ۹۴ ، ۱۳:۳۱ علی شیخ بکلو
سلام استاد چرا دیشب استان اذربایجان شرقی و گذاشتین بعد برداشتین؟؟؟؟؟؟من دیشب نگا کردم اما نتایج استان تو لینکی که شما گذاشته بودین نبود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟لطفا جواب بدین......باتشکر
پاسخ:
به همین دلیل که گفتی چون اول تاریخ امروز رو زده بودن اما بعد عوض کردن و هنوز نتایج اعلام نشده
دوستان نتایج خراسان رضوی سی و یکم میاد منتظر باشید
نتایج استان هرمزگان امده لطفا لینکش رو برای دوستان هرمزگانی بزاری .منم قبولشدم
10.187.50.27:8010
پاسخ:
خداروشکر موفق باشید
۲۸ خرداد ۹۴ ، ۱۲:۲۵ امیر از مازندران
من در تیز هوشان مازندران قبول شدم هوررا. تبریک به شما . تبریک به خودم .تبریک به همه 




آدرس                  http://sampad.mazazmoon.ir/First.aspx
پاسخ:
خداروشکر موفق باشید
سلام منم تیزهوشان مازندران قبول شدم لینکه مازندران sampad.mazazmoon.ir/Login/ResultLogin_1.aspx
پاسخ:
خداروشکر موفق باشید
سلام نتیجه تیزهوشان مازندران اومد و من قبول شدم سایتشsampad.mazazmoon.ir 
پاسخ:
خداروشکر موفق باشید
سلام منم برای مازندران قبول شدم لینکش اینهsampad.mazazmoon.ir/Login/ResultLogin_1.aspx
۲۸ خرداد ۹۴ ، ۱۱:۵۶ امیرحسین زینعلی
سلام با تشکر از شما. من تیزهوشان بابل قبول شدم sampad.mazazmoon.ir
پاسخ:
خداروشکر موفق باشید
استاد من تیزهوشان هم قبول شدم .. فقط باز هم نمی دونم کجا ثبت نام کنم ... همه می گن تیزهوشان .. ولی خوب سختیش هم هست ..
استاد نظر شما چیه ؟!
پاسخ:
باید توانایی های خودت رو بسنجی
سایت اعلام نتیاج تیزهوشان استان مازندران:
sampad.mazazmoon.ir
سلام استاد همین امروز نتایج سمنان امد خدارو شکر قبول شدممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
پاسخ:
خداروشکر موفق باشید
sampad.mazazmoon.irمازندران
۲۸ خرداد ۹۴ ، ۱۰:۵۷ ایرج قلی نژاد
با سلام مجدد
نمره پسرم 3517.24 شد و آخرین نفر قبولی نمره اش 4034.48 بود .می خواستم بدانم که نمره را چطوری محاسبه میکنند؟ با تشکر فراوان
۲۸ خرداد ۹۴ ، ۱۰:۵۶ محمد فرامرزی
استاد من به سایت نتیجه آزمون تیز هوشان رفتم اما کد داوطلبی یادم رفت چیکار کنم
http://sampad.mazazmoon.ir/Login/ResultLogin_1.aspx
سلام استاد محترم ممنون از وقتی که میذارید میخواستم ببینم شما از نتایج خراسان رضوی اطلاعی ندارید.
SAMPAD.MAZAZMOON.IR پایین سایت نوشته اعلام نتایج 
سلام استاد نتایج تیزهوشان بندرعباس اومده اینم سایتش
http://10.187.50.27:8010/Default.aspx?SE=ViewDate&Type=Report&WorkType=Carname
آدرس نتایج مازندران sampad.mazazmoon.ir
سلام استاد نتایج اومد مازندران قبول شدم همون سایتی که خودتون گفتید
پاسخ:
خداروشکر موفق باشید
لطفا لینک مازندران را بگذارید
نتایج تیزهوشان مازندران اومد چرا لینکش رو نمیزارید من قبووول شدم
پاسخ:
آدرس را بفرست تا لینکش را قرار دهم

سلام استاد شما استان آذربایجانشرقی رو گذاشتید ولی سایت آموزش و پرورش نوشته 94/4/1 چرا نمیزارن ؟؟ما از کجا میتونیم نتیجه رو بفهمیم؟؟

نتایج تیزهوشان استان کردستان اومد kurd.medu.ir
سلام استاد سامی کردستان اعلام شده ولی کارنامه نیومده شاید فردا بیاد اینم سایتشwww.kurdsangesh.medu.ir منم قبول شدم
قبول شدم
سلتم استاد خدارو شکر نمونه قبول شدم ولی نتایج تیزهوشان سمنان نیامده است !!!
پاسخ:
خداروشکر
سایت اعلام نتیجه تیزهوشان مازندران چیست؟
سلام استاد 
ببخشید شما اطلاع ندارید نتایج مشهد کی اعلام میشه ؟؟؟؟
من تیزهوشان کرمانشاه قبول شدم . درسایت آموزش پرور ش کرمانشاه نتیجه آمده میتوانید لینکش رادر سایت بذارید......
سلام استاد عشقی لطفا نتایج خراسان رضوی را بگذارید خسته شدم روزی سی یا بیست بار می رم سایت
منم قبووووول شدم
سلام استاد تیز هوشان لرستانم اومد
http://85.185.236.7:8080
سلام.نتایج تیزهوشان لرستان اعلام شد.دختر خاله من که قبول نشد.حیف
سلام استا تیز هوشان کرمانشاه هم آمده لطفاً بزارید
قبول شدم.خدا رو شکر
پاسخ:
خداروشکر موفق باشید
کی خراسان رضوی میاد
کی خراسان رضوی میاد
۲۷ خرداد ۹۴ ، ۱۵:۳۸ سید پویا سجادی
سلام.
می خواستم بگویم که نتایج شهرستان های استان تهران اعلام شده. 
لطفا لینکش رابر روی وبلاگ خود بگذارید.
باتشکر...
سلام استاد من تیزهوشان قبول شدم استان کردستان رتبه ها اعلام نشده ولی اسامی اعلام شده
سلام استاد لطفا بگید نتایج تیزهوشان هرمزگان کی میاد.لطفا جواب بدید
سلام استاد می خواستم بپرسم نتایج خراسان رضوی کی میاد
سلام نتایج تیزهوشان شهرستانهای استان تهران امده

نتیجه آزمون تیزهوشان شهرستانهای استان تهران  اعلام شد

reg.teo.ir

سلام تیز هوشان استان کردستان اومده لینکش رو بزارید

پاسخ:
من لینکش رو پیدا نکردم
اگه دارین بگین من هم در سایت بگذارم
استاد تیزهوشان شهرستانهای تهران اومد لینکش رو بزارید
سلام و خسته نباشید
ببخشید تو سایت قلم چی اسامی قبولی های تیزهوشان ونمونه رو زده
مال کرمانشاه هم هست
اما فقط اسم کسایی هست که قلم چی شرکت میکردن
با توجه به اینکه اسم قبولیهای کرمانشاه رو زدن پس چرا شما لینکشو نذاشتین ؟
پاسخ:
کرمانشاه فردا صبح اعلام می شود
صبور باشید
نتایج استان آذربایجان  شرقی کی میاد؟ 
۲۷ خرداد ۹۴ ، ۱۳:۲۸ مهدیه مومن مقدم
سلام نتایج استان خراسان رضوی شهرستان گناباد کی اعلام میشه؟؟؟لطفا جواب بدید
سلام،نتایج استان آذربایحان شرقی کی میاد؟اصلا خبری نیس
قزوین نتایج اومده
مهدی توتیزهوشان گرگان قبول شدی؟شاگرد کدوم معلم بودی؟
منم قبول شدم
۲۷ خرداد ۹۴ ، ۱۱:۲۱ رومینا تیموری
استاد چرا جواب نمیدید؟ نتایج استان قزوین پس کی اعلام میشه؟
سلام استاد با تشکر از اطلاع رسانی سریعتان من از تیزهوشان قبول شدم، باتشکر فراوان وامید قبولی های بیشتر.
ممنون بابت اطلاع رسانیتون   نمونه گلستان رو هم تگه بزارین ممنون میشم راستی تیزهوشان سخته یا نه الان من قبول شدم برم یا نرم
من واقعا سر در نمیارم . مگه آزمون سراسری نبوده . چرا بعضی شهرها زودتر نتیجه زدند بعضی مثل بندرعباس نتیجه ها اعلام نشده.
استاد لطفا خواهش میکنم تیزهوشان هرمزکان کی میاد 
۲۶ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۰۷ ایلقار عادلی
قبول شدم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ:
خداروشکر موفق باشید
استاد سلام من نمونه دولتی البرز قبول شدم.خواستم تشکر کنم بابت گذاشتن نتایج
پاسخ:
خداروشکر موفق باشید
اسم سایت اعلام نتایج تیزهوشان مازندران چیه؟
استاد سلام من نمونه دولتی البرز قبول شدم.خواستم تشکر کنم بابت گذاشتن نتایج
استاد سلام من نمونه دولتی البرز قبول شدم.خواستم تشکر کنم
سلام.استاد من نمونه دولتی قبول شدم.یه سوال داشتم جواب ازمون تیزهوشان البرز کی میاد ؟ لطفا جواب بدید.خیلی ممنون
پاسخ:
خداروشکر
هنوز اعلام نکردند
نتایج کرمانشاه کی میاد؟؟ لطفا بگید 
۲۶ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۱۱ امیر از مازندران
سلام به من اطلاع داده شده امروز میاد . ولی اگر نیامد حتما فردا اعلام می شود . لطفا کاربرانی که در مازندران شرکت کردند تا فردا صبر کنند. با تشکر ار استاد عشقی.
سلام رفقا نتایج تیزهوشان آذربایجان غربی آمده
۲۶ خرداد ۹۴ ، ۱۵:۴۶ محمد فرامرزی
سلام استاد برای مازندران کی می آید شما می دانید کدام سایت جواب تیز هوشان مازندران را اعلام می کند
تیزهوشان قبول شدم
پاسخ:
خداروشکر موفق باشید
نتایج گرگان اعلام شد . 
نتایج گرگان اعلام شد . رو سایت بگذارید تا دوستان استفاده کنند . دختر منم خدا رو شکر قبول شد
پاسخ:
خداروشکر
سلام.نتایج تیزهوشان گلستان اومده.من قبول شدم.هوراااااا
ببخشید استاد جواب نمونه ی اسان سمنان اومده و تیزهوشان هم طی چند روز آینده میاد .. لطفا بزارید .. من قبول شدم : )
پاسخ:
خداروشکر
۲۶ خرداد ۹۴ ، ۱۲:۲۸ رومینا تیموری
 سلام باتشکر از سایت خوبتون می خواستم ببینم نتایج استان قزوین هم نمونه دولتی و هم تیزهوشان کی اعلام میشه؟
با سلام بنده از استان بوشهر هستم می خواستم بدونم که آیا مدارس شاهد برای افرادی که سهمیه ندارند را می تواند بپذیرد؟؟ و لطفا اگر شامل افراد عادی میشود لینکش را بگذارید. باتشکر لطفا سریع جوابتون رو بگذارید 
سلام خواهش میکنم لطفا برای شهریتان پاکدشت هم بزارین توروخدا ممنون 
۲۶ خرداد ۹۴ ، ۱۰:۳۰ پیمان خاندار
Salam ostad mikhasam bedunam javabae tabriz key miad??

استاد خواش می کنم بگین  نتایج مازندران کی میاد؟؟؟؟؟؟
استاد من تیزهوشان رو اصلاح کردم:
از ریاضی 10سوال درست
علوم 9سوال درست
تفکر 3سوال درست
اجتماعی 4سوال درست
فارسی11سوال درست
هدیه هنی سوالات درست
آیا من قبول میشم
استاد نتایج تیزهوشان هرمز گان کی میاد ؟؟ 
سلام استاد.لطفا جواب منو بدید.  اعلام نتایج تیزهوشان استان هرمزگان کی میاد.
پاسخ:
ما هم منتظریم
سلام استاد تیزهوشان گیلان قبول شدم.
پاسخ:
خدا رو شکر
سلام استاد
بنابر یک منبع موثق نتایج سمپاد خراسان رضوی فردا اعلام میگردد.
سلام نتایچ استان هرمزگان حداکثر تا فردا ظهر اعلام میشود
۲۵ خرداد ۹۴ ، ۲۲:۲۱ پرنیا موسیوند
با سلام پرنیا موسیوند هستم و در مدارس تیزهوشان ، نمونه، وشاهد قبول شدم وقصد تحصیل در مدارس تیزهوشان برازجان در استان بوشهر را دارم.
راست میگه چرا برای تهرانی ها زودتر می آید ؟ 
سلام. استاد نتایج آزمون تیزهوشان البرز کی میاد؟ با تشکر از زحمات شما!
۲۵ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۵۸ امیرمحمد عنانی

سلام استاد من از خراسان جنوبی در تیزهوشان قبول شدم .ممنونم ازتون
از دوستان کسی اطلاع داره زمان اعلام نتایج استان کردستان کیه؟
زمانی رو برای اعلام نتایج مازندران نگفتن؟قرار بود امروز بیاد ولی نیومده ما هر دقیقه داریم سایت شما رونگاه میکنیم  ولی هنوز نیومده خواهشن اگر زمان اعلام نتایج رو میدونید بگید تا انقد منتظر نمونیم
پاسخ:
ما هم منتظریم
۲۵ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۰۴ امیرمهدی طباطبایی
استاد نمونه و تیز هوشان شهرستانهای استان تهران کی می یاد؟
پاسخ:
در سایتشون گفتند 28 خرداد
الان دیدم نتایج گلستان هم تو سایته
باسلام استادعشقی خواهش میکنم بگویید جوابتیزهوشان مازندران کی میاد
استاد پس چرا تیزهوشان هر مز گان نمی آید چرا همیشه برای تهرانی ها زودتر میآید ؟
من رفتم مدرسه پرسیدم نتایج تیزهوشان کی میاد گفتند تا بیست و نهم نتایج میاد(استان مازندران)

اعلام نتایج مدارس نمونه دولتی و استعداد های درخشان شهرستانهای استان تهران سال تحصیلی95 - 94 روز پنجشنبه 28 خرداد ماه انجام می شود.

reg.teo.ir

سلام میشه بگین نتایج خراسان رضوی کی میاد  مخصوصا نمونه
خواهش می کنم یه زمانی رو بنویسید تا بدونم نتایج تیزهوشان و نمونه دولتی کی میاد.لطفا جوابم رو بنویسید.لطفا لطفا
استاد ببخشید چرا جواب نمی دید نتایج استان مازندران کی مییاد که حداقل بدونیم لطفا سریع تر جواب بدید.
سلام اتاد نتایج تیزهوشان و نمونه دولتی مازندران کی میاد؟؟با تشکر فراوان 
سلام استاد نتایج تیزهوشان و نمونه دولتی مازندران کی میاد؟؟با تشکر فراوان 
سلام استاد نتایج تیزهوشان و نمونه دولتی مازندران کی میاد؟؟با تشکر
سلام استاد کی جواب تیزهوشان مازندران میاد؟؟با تشکر
نتایج ازمون تیزهوشان گلستان کی میاد؟
استاد نتایج مازندران کی میاد؟؟؟؟لطفا جواب بدهید.
سلام  ببخشید چند بار  پیام دادم اما جواب ندادین نتایج استان یزد کی میاد
پاسخ:
طبق گفته سایتشون نمونه 1 تیر  - تیزهوشان 6 تیر
سلام استاد قرار بود نتایج مازندران امروز بیاد پس چی شد؟؟؟؟؟
سلام استاد من تیزهوشان استان چهارمحال و بختیاری قبول شدم
پاسخ:
سلام خدا رو شکر
سلام خوش به حالتون که قبول شدید . برای ما هم دعا کنید که قبول شیم.       <<التماس دعا>>
سلام استاد.نتایج تیزهوشان استان چهارمحال و بختیاری ساعت دوازده و نیم امروز میاد 
سلام استاد من شب تا صبح نخوابیدم لطفا بگین نتایج ماز ندران کی میاد؟؟؟؟؟
من تیزهوشان قبول نشدم دارم میمیرم خیلی تلاش کرده بودم از سال های قبلم بود که ما نداشتیم لطفا دلداریم بدین
استاد عشقی میخواستم بدونم تو سایت استان البرز زده جوابا ۲۵خرداد میاد .آیا درسته؟؟ترو خدا جواب بدید استاد
سلام نتایج استان لرستان کى میاد؟؟؟

سلام استاد من نمونه. قبول شدم 

پاسخ:
خداروشکر موفق باشید
مازندران کی قراره بیاد؟؟؟
 سلام من هم نمونه دولتی قبول شدم هم تیزهوشان  و خیالم راحتههه
پاسخ:
خداروشکر
موفق باشید
تیزهوشان بوشهر اعلام شد
نتایج تیز هوشان قم هم اعلام شد .من قبول شدم.
پاسخ:
خداروشکر موفق باشید
سلام مجدد استاد من در نمونه دولتی هم قبول شدم باتشکر از شما
سلام إستاد میخواستم بگویم نتایج تیزهوشان قم اومده
پاسخ:
تشکر
سلام استاد من دارم میمیرم لطفا بگید نتایج آ.غ کی میاد؟
سلام استاد ممنون من در تیزهوشان اصفهان اژه ای ١قبول شدم.
پاسخ:
خداروشکر موفق باشید
سلا م استاد  با تشکر از شما من در آزمون تیزهوشان استان اصفهان قبول شدم
پاسخ:
خدا رو شکر خوشحال شدم
سلام استاد خسته نباشید لطفا سریعتر نتایج استان بوشهر رو بزنید با تشکر 
سلام استاد ترو خدا جواب بدید من خیلی پیام میدم ولی هیچ موقع جواب ندادید. در چه سایتی اعلام نتایج استان البرز صورت میگیره و لطفا بگید جوابا کی میاد با تشکر .. لطفا جواب بدید
پاسخ:
سلام هنوز اعلام نشده ولی فکر کنم تا آخر هفته اعلام کنند
ضمن عرض سلام و خسته نباشید می خواستم بپرسم چرا وقتی در سایت نمونه دولتی استان گلستان می رم خطا میده و وارد نمی شه.لطفا پیگیری کنید ممنون میشم
سلام استاد نتایج تیزهوشان هرمزگان کی میاد ؟ 
سلام استاد عشقی خسته نباشید.ممکن است نتایج تیزهوشان همدان امشب بیاید.لطفا پاسخ دهید.
سلام استاد من دو بار نظر دادم و لطف کردید جواب دادید ببخشید  ممکنه  که نتایج  تیزهوشان هرمزگان  امشب بیاد لطفا جواب بدید مرسی
نتایج اصفهان اومد  ما که رفتیم واژه ای 
سلام استاد من در تیزهوشان ناحیه دو استان فارس قبول شدم
پاسخ:
خدا رو شکر
سلام .نتایج خراسان جنوبی  چقدر دیر میاد
با سلام ممکن نتایج استان گیلان امشب اعلام بشه
سلام خواهش میکنم بگید مازندران کی میاد؟؟؟؟؟

تیزهوشان تهران قبول شدم

 

پاسخ:
خدا رو شکر
نتیجه نتیجه نتیجه استان مازندران کی میاد سریع تر؟ این مازندرانی ها خیلی کندن>>>>>.>>>>>>>><<<<<<<<<<><><<><><><><<><><><><<><<><><<><><><<><><<><><<<<<<<<<<<<<<<...................................................................................................................................................................................................................؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نتایج استان البرز 25 خرداد ساعت 16 اعلام میشود
نتایج مازندران فردا میاد؟لطفاا جواب بدییییییییید
۲۳ خرداد ۹۴ ، ۱۳:۵۶ نیلوفر شعبانی
سلام استاد برای مازندران تا فردا میاد؟؟؟
باسلام استاد امکان داره امشب یا فردا ما استان کردستان بیاد؟
مازندران چی؟
سلام  نتایج  ازمون نمونه دولتی   برای اهواز کی میاد؟

سلام ببخشید استان البرز کی میاد گفته بودند اوایل این هفته یعنی امکان داره امروز یا فردا بیاد??
مازندران کی میادددددددد؟
با سلام و خسته نباشید
نتایج استان گیلان کی میاد چرا اینقدر معتلی داره قرار بود 20خرداد همه چی اعلام بشه
۲۳ خرداد ۹۴ ، ۰۹:۱۴ ساحل بوشهر
سلام جناب استاد ,ضمن تشکر بابت اطلاع رسانى نتایج نمونه , لطفا لینک تیزهوشان بوشهر هم بذارید, قربانت, بوس بوس
۲۳ خرداد ۹۴ ، ۰۶:۵۴ سیروس ازفسا
سلام استاد من تیزهوشان قبول شدم ازمعلم خوبم  سرکارخانم غفاری وکادر محترم دبستان غیر دولتی نوید وپدر ومادرم سپاس گزارم.همچتین اززحمات شما استاد عزیز که باصبوری در این روزهای پراسترس مارا همراهی نمودید کمال نشکر را دارم.
پاسخ:
خداروشکر موفق باشید
ببخشبد برای استان البرز کی میاد ممکن امشب بیاد? 
پاسخ:
امشب نمیاد
سلام لطفا نتایج خراسان جنوبی رو بزارین
امکان داره روز های تعطیل هم بیاد  ؟؟
سلام استاد عزیز خیلی ممنون  از سایت خوبتون  ،رسی که نمونه  هرمزگان  رو گذاشتید من قبول شدم  لطفا هر وقت نتیجه  تیز هوشان  هرمزگان  هم اومد خواهش سریع بزارید                با تشکر
پاسخ:
خدا رو شکر

سلام چرااز زابل اعلام نشده

سلام استاد من در تیزهوشان فارس قبول شدم
پاسخ:
سلام خدا را شکر
سلام استاد عزیز خوتهش میکنم بگین کی نتایج سمنان میاد دارم میمیرمممم
سلام استاد ببخشید مگه تیزهوشان سراسری نبود پس چرا تهران اومده و خراسان رضوی نیومده؟خراسان رضوی کی اعلام میشه؟لطفا جواب دهید ممنون
پاسخ:
تصحیح شان که سراسری نبوده
سلام تیزهوشان فارس زدند
فکرمیکنم نتایج استان فارس هم اعلام شده یک سری به سایتش بزنید
سلام ببخشید ذخیره ها رو کی اعلام میکنن خیلی دلم گرفته قبول نشدم 
استاد نتایج اصفهان چه شد

پس مازندران چی؟
سلام استاد کارنامه من درست زده هارو با غلط ها جابه جا زده کاری میشه کرد؟؟
پاسخ:
در سایت مربوطه زده برای اعتراض به کجا مراجعه کنید
سلام إستاد عزیز ببخشید نتایج خراسان رضوی را بیزحمت هر چه زودتر بر روی صفحه ی تان بگذارید شما اطلاعی راجب نتایج و تاریخش کی است ندارید؟؟

سلام استاد پس نتایج تیزهوشان و نمونه تبریز کی میاد آخه مگه تیزهوشان کشوری نبود چرا نتایج همزمان اعلام نشد؟

استاد شما نتایج تیزهوشان استان های دیگر مثل استان اصفهان را می ذارین یافقط تهران
پاسخ:
هر استانی نتایجش بیاد لینکش رو میذارم
۲۱ خرداد ۹۴ ، ۱۰:۳۲ پوریا محمد پور
اگر میشود مال استان مازندران رو هم بگذارید 
سلام 
استاد گرامی امکان دارد لینک شهرستانهای تهران را اعلام نمایید .

سلام خسته نباشید .من واقعا خسته وناامید شدم .شنیده بودم نتایج تیزهوشان سراسری هست . پس کی نتیجه فارس رو میزنند.از 16 تا الان ساعت به ساعت سایتتون چک میکنم .ناامید شدم .نه تیز هوشان نه نمونه دولتی هیچکدوم نزدن.امیدوارم تمام بجه ها موفق باشند .خدانگهدار

شهرستان نیشابور رو هم لطفا بزارید 

۲۱ خرداد ۹۴ ، ۰۷:۴۹ مهندس منیفی
سلام 
همکار عزیز جناب استاد عشقی 
از مشاهده وبلاگ شما بسیار لذت بردم 
برای جنابعالی و تمام همکاران فرهنگی تلاشگر و خستگی ناپذیر از درگاه خداوند سلامتی مسئلت میکنم 
موفق و سربلند باشید
منیفی
Www.himonif.com

سلام .خسته نباشید .لطفا بگید که شما از زمان اعلام نتایج اطلاع دارید یا نه ؟ ممنونم
با سلام و تشکر از شما
از حدود ساعت یازده تا الان چندین بار کدملی، رمز و تصویر رو وارد کردم اما همش پیغام میده کد ملی یا رمز اشتباهه. از گوگل کروم هم صفحه رو باز میکنم و یکبار هم از فایر فاکس امتحان کردم. ضمن اینکه از تبلت استفاده میکنم. خاهش میکنم راهنمایی کنید...
آیا امکان گرفتن در تکمیل ظرفیت وجود داره؟
لطفا استان کرمانشاه رو هم بذارید.........
نتایج تیزهوشان مازندران رو باید از این سایت ببینیم ؟
شهرستانهای تهران چی شد؟؟؟جون هرکی دوست دارید شهرستانهای تهران رو لینکشو بزارید استاد ممنون از زحمات شما
پاسخ:
هنوز نیامده
سلام ممنون از زحماتتون ، شهرستانهای تهران کی میاد ?

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی