دنیای ریاضیات

آموزش ریاضی، تیزهوشان، المپیاد ریاضی و کنکور ....... وبلاگ به روز است برای دیدن مطالب بیشتر روی خانه کلیک کنید

دنیای ریاضیات

آموزش ریاضی، تیزهوشان، المپیاد ریاضی و کنکور ....... وبلاگ به روز است برای دیدن مطالب بیشتر روی خانه کلیک کنید

دنیای ریاضیات
مسعود عشقی
کارشناسی ارشد ریاضی
دبیر تیزهوشان و المپیاد و کنکور
ashena14516@yahoo.com


کلیه حقوق مادی و معنوی این وبلاگ متعلق به استاد عشقی است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع، ممنوع و حرام است.
بایگانی
نویسندگان
يكشنبه, ۱ دی ۱۳۹۲، ۰۷:۴۸ ب.ظ

آزمون ترم اول پایه هفتم

نظرات (۲۶)

سلام استادعشقی من توکولی هستم خیلی از سوالاتون رازیم
وبلاگ مفیدی دارید به وب من هم سربزنید
خداحافظ
چرا باز نمی کنه؟
با با یکم زیاد می زاشتید
مر30
مر30
حرف ندااااااااااره
به وبم سر بزن
وبت عالیه
رقیب نداره
وبلاگت عالیه من یک پیشنهادبرایت دارم من پاسخ سوالات توراباهریک ازروش هایی که دوست داری می نویسم یامرانویسن ده ی دوم کن یاپاسخ هارادروب خودم می گذارم وتوبگو یه وب برای پاسخ هابروید
منتظرپاسخت هستم
پاسخ:
اول خودتون رو معرفی کنید بد نیست. شما پاسخ ها رو بنویس و فایلش رو برام ایمیل کن ببینم اگه خوب بود به اسم خودتون در وبلاگ می گذارم.
۰۸ بهمن ۹۲ ، ۱۶:۰۱ ایمان سمیعی
عالی بود
سوالاتون اصلا نمیاد چه برسه به دانلود
مردم ولی پیدا نکردم
۲۸ دی ۹۲ ، ۱۵:۰۵ محمد رضا
خیلی خوب بود. به وبلاگ من هم که در مورد ریاضی ششم تا پیش دانشگاهی هست سری بزنید و من رو لینک کنید من هم شما رو لینک میکنم. ممنون
خوب ولی اسان veeeeeeeeeeery good
به وب منم سر بزنید!!!!!!!
سلام استاد عزیز شما مدرس مدرسه تیزهوشان هستید؟؟؟؟
سلام من ریاضی بسیار عالی دارم که بدون خوندن تو خونه می تونم امتحان بدم و نمره ی کامل رو بیارم تو مدرسه بین ٦٠نفر تونستم نمره ی کامل بیارم با اینکه کلاس داشتم و نتونستم درس بخونم می شه سؤال های خیلی خیلی سخت بدید این سؤال ها خیلی اسون بود
پاسخ:
سلام باشه
[
خجالت]
خیلی آسون بودن ولی بازم ممنون
ممنون سوالات خوبی بود
ازاین سوالات ممنونم عالی بود
خیلی خوب بود.بازم از این سوالها بزارین.
ممنون از سوالاتون سخت پیدا شد ولی عالی بود
استاد مرسی ....................
ممنون از سایت خوبتون
خوب

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی