دنیای ریاضیات

آموزش ریاضی، تیزهوشان، المپیاد ریاضی و کنکور ....... وبلاگ به روز است برای دیدن مطالب بیشتر روی خانه کلیک کنید

دنیای ریاضیات

آموزش ریاضی، تیزهوشان، المپیاد ریاضی و کنکور ....... وبلاگ به روز است برای دیدن مطالب بیشتر روی خانه کلیک کنید

دنیای ریاضیات
مسعود عشقی
کارشناسی ارشد ریاضی
دبیر تیزهوشان و المپیاد و کنکور
ashena14516@yahoo.com


کلیه حقوق مادی و معنوی این وبلاگ متعلق به استاد عشقی است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع، ممنوع و حرام است.
بایگانی
نویسندگان
پنجشنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۲، ۰۷:۳۴ ب.ظ

تبریک سال نو

با آرزوی سالی سبز و پر از موفقیت بر همه عزیزان سال نو مبارک


۹۲/۱۲/۲۹
مسعود عشقی

تبریک سال نو

سال 93

نظرات (۸)

۲۴ آبان ۹۵ ، ۲۰:۱۷ دانیال فرنیا
سلام استاد امیدوارم که منو شناخته باشید من دانیال فرنیا هستم در کلاس هفتم در مدرسه ی سرای دانش شاگرد شما بودم و خیلی خیلی دلم برای شما تنگ شده وحنوز به یاد شما هستم و مطالب شما رو در وبلاگ میخوانم و واقعا یادش بخیر ان روز ها و الان کلاس دهم هنرجوی رشته ی معماری هستم. به امید دیدار
سلام استادعشقی سال نومبارک میشه جواب این سوال را بدید خیلی خیلی ممنونم صدبه توان دو
پاسخ:
سلام میشه ده هزار
۰۹ فروردين ۹۳ ، ۰۷:۵۴ دانیال فرنیا
سلام استاد سال نو را تبریک می گویم امید وارم سال خوب وپر از سلامتی دانشته باشید فرنیا
۰۹ فروردين ۹۳ ، ۰۷:۵۰ دانیال فرنیا
سلام استاد سال نو را تبریک می گویم امید وارم سال خوب وپر از سلامتی دانشته باشید
سلام استاد سال نو مبارک امیدوارم همیشه سلامت باشید
مر3000000000000000000000000
سال نو مبارک باشه اقا عشقی....
ببخشید یک سوال داشتم
اگر x*y=3وx+y=5 باشد مقدار x2+y2 برابر است با ؟؟؟؟؟
ممنون اقا عشقی
پاسخ:
سلام عید شما هم مبارک از اتحاد فرعی استفاده کن x2+y2=(x+y)2-2xy و جوابش 19= 6-25 می شود
سلام استاد
سال نوی شما هم مبارک و سالی سرشار از شادی و موفقیت را براتون آرزو میکنم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی