دنیای ریاضیات

آموزش ریاضی، تیزهوشان، المپیاد ریاضی و کنکور ....... وبلاگ به روز است برای دیدن مطالب بیشتر روی خانه کلیک کنید

دنیای ریاضیات

آموزش ریاضی، تیزهوشان، المپیاد ریاضی و کنکور ....... وبلاگ به روز است برای دیدن مطالب بیشتر روی خانه کلیک کنید

دنیای ریاضیات
مسعود عشقی
کارشناسی ارشد ریاضی
دبیر تیزهوشان و المپیاد و کنکور
ashena14516@yahoo.com


کلیه حقوق مادی و معنوی این وبلاگ متعلق به استاد عشقی است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع، ممنوع و حرام است.
بایگانی
نویسندگان
چهارشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۳، ۰۳:۲۳ ب.ظ

تست هوش

بازم تست هوش برای آدمای باهوش!!
در این  تصویر ۹ انسان مخفی شدن.
پیدا کردن ۶ تصویر در این تست هوش: خوبه  
اگه تصویر هفتمی رو پیدا کردی: خیلی خوبه
و اگه تصویر هشتمی رو پیدا کردی: عالیه
و اگه نهمی رو پیدا کردی دیگه باید یه جیغ بزنی که تو نابغه ای

۹۳/۰۳/۲۸
مسعود عشقی

تست IQ

تست هوش

نظرات (۲۴)

۲۳ آذر ۹۵ ، ۲۰:۵۸ محمد میرزایی
نه تا 
وووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو
ااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
ییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
سلام استاد من وپسر عمه ام واقعا 13تا پیدا کردیم.مطمئن مطمئن هستیم
خوبه
۱۲ آذر ۹۴ ، ۱۸:۲۹ آرسام مجد
استاد من نه تا پیدا کردم خود ادمه با دو تایی که داره بعلاوه بچه هه که در بغل مادر است بعلاوه یکی بالا سمت راست بعلاوه دوتا بالا سمت چپ بعلاوه یک سرخپوست در ستون سمت چپ بعلاوه ادمی که در دیوار مخفی شده که میشود نه تا

۰۸ آذر ۹۴ ، ۱۵:۱۳ آرین لطفی
9تاشو هم پیدا کردم
۲۲ آبان ۹۴ ، ۰۰:۲۷ علیرضا کرمانی
۸
۰۱ آبان ۹۴ ، ۱۶:۱۹ سارا میرزایی
من یه ساعته دارم بهش نگاه میکنم نهمی رو پیدا نکردم
من 8 ششم
سلام استاد باید جیغ زد چون 9 تاشم پیداکردم
9 تا
۲۱ بهمن ۹۳ ، ۱۴:۵۲ سهیل صاحبقرانی
سلام استاد من 8 تصویر پیدا کردم
۰۸ بهمن ۹۳ ، ۱۳:۳۸ سینا اسماعیلی
سلام اقا من دوباره نگاه کردم نهمیشم دیدم.
۳۰ آذر ۹۳ ، ۱۳:۱۴ سینا اسماعیلی
سلاام استاد 8تا
۲۴ آذر ۹۳ ، ۱۲:۱۸ شاگرد قلم چی
من 9تا پیدا کردم
۰۳ آذر ۹۳ ، ۱۴:۳۵ مهدی ستایش
میشه بگید تصویرا ککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو
8تا
استاد میشه بگید انسانا کجان لطفا
من فقط 6 تا پیدا کردم
۱۸ شهریور ۹۳ ، ۱۵:۲۶ محمدرضا کشاورز61
من هر 9 تا را پیدا کردم
استاد من از شاگرد های ششم قلمچی هستم . من 9 تا پیدا کردم.
۰۵ شهریور ۹۳ ، ۰۸:۲۸ نگین بشارتی
7
۱۵ مرداد ۹۳ ، ۱۲:۳۷ محمد حسین جمشیدی
استاد من 9 تصویر پیدا کردم عالی بود من از شاگردان کلاس هشتم قلم چی هستم
۱۲ مرداد ۹۳ ، ۱۱:۵۰ محمد مهدی خوش اخلاق
استاد من 9 تا پیدا کردم
شاگرد هفتم
استاد 8 تا پیدا کردم
کل انها را پیدا کردم.{شاگردتان}
۲۵ تیر ۹۳ ، ۱۰:۱۲ مهیار رفیعی(شاگردتان)
من یه نابغم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی