دنیای ریاضیات

آموزش ریاضی، تیزهوشان، المپیاد ریاضی و کنکور ....... وبلاگ به روز است برای دیدن مطالب بیشتر روی خانه کلیک کنید

دنیای ریاضیات

آموزش ریاضی، تیزهوشان، المپیاد ریاضی و کنکور ....... وبلاگ به روز است برای دیدن مطالب بیشتر روی خانه کلیک کنید

دنیای ریاضیات
مسعود عشقی
کارشناسی ارشد ریاضی
دبیر تیزهوشان و المپیاد و کنکور
ashena14516@yahoo.com


کلیه حقوق مادی و معنوی این وبلاگ متعلق به استاد عشقی است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع، ممنوع و حرام است.
بایگانی
نویسندگان
چهارشنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۳، ۰۹:۱۹ ق.ظ

تست هوش تصویری (دانه های قهوه)

در این تست  هوش اگر بتوانید ظرف ۳ ثانیه صورت مردی را در میان دانه های قهوه در عکس  پیدا کنید، نیم کره راست مغز شما، بهتر از افراد دیگر پرورش یافته است. اگر بین ۳ ثانیه تا یک دقیقه طول بکشد، نیم کره راست مغز شما به صورت عادی پرورش یافته است. اگه بین یک دقیقه تا سه دقیقه طول بکشد، یعنی سمت راست مغز شما کند عمل میکند و باید پروتئین بیشتری مصرف کنید. اگر هم بعد از سه دقیقه هنوز نتوانستید آنرا پیدا کنید،پیشنهاد میشود بیشتر به دنبال انجام اینگونه تست ها باشید تا آن بخش از مغزتان قوی تر بشود. (صورت ۱ دانه است پس به دنبال یک دانه باشید)

۹۳/۰۴/۱۱

نظرات (۴۳)

سلام استاد من تو یک دقیقه و نیم پیدا کردم
عالیییی

تو یک صدم ثانیه(:
پایین.تقربا سمت چپ.به عبارتی جنوب غرب
استاد گرامی من شانسم زیاد تو اولین نگاه دیدمش 1 ثانیه طول کشید

استاد تو دو ثانیه پیداش کردم !
استاد تو5ثانیه پیدا کردم
۱۲ آذر ۹۴ ، ۲۱:۵۴ آرسام مجد
استاد در ۳ ثانیه پایین سمت چپ

۱۲ آذر ۹۴ ، ۲۱:۰۳ هستی یگانه
من  در عرض 2 ثانیه پیدا کردم.
۰۸ آذر ۹۴ ، ۱۵:۲۴ آرین لطفی
تو دو ثانیه پیدا کردم.
۲۲ آبان ۹۴ ، ۰۰:۲۰ علیرضا کرمانی
۵ثانیه استاد
من تو یک ثانیه پیدا کردم
۲۱ خرداد ۹۴ ، ۲۲:۰۷ ایلقار عادلی
من تو 4 پانیه یافتم

استاد من توی یک ثانیه یافتم خوبه
استاد من اینو دقیقا با یک نگاه در یک ثانیه پیدا کردم
۲۱ بهمن ۹۳ ، ۰۹:۵۱ سهیل صاحبقرانی
استاد من این شکل را در 6ثانیه حل کردم
۲۴ آذر ۹۳ ، ۱۲:۱۰ شاگرد قلم چی
من تا به دانه های قهوه نگاه کردم پیدا شد
۱۳ آذر ۹۳ ، ۰۹:۳۵ زهرا دیبا
استاد من در عرض 1ثانیه یافتمش خووووووووبه
۰۵ آذر ۹۳ ، ۱۰:۳۲ محمد مهدی سهرابی
استاد ممنون
در7 ثانیه
سلام استاد من یکی از دانش اموزان صابرین شاهد هستم من توانستم در 2 ثانیه ان مرد را پیدا کنم[
پاسخ:
سلام خوبه
مرسی استاد .
من شاگرد مدرسه صابرین شاهد هستم
پاسخ:
موفق باشید
استاد میشه از این سوال ها باز هم دهید خیلی خوب است
پاسخ:
باشه
استاد عالی بود
۲۹ مهر ۹۳ ، ۱۶:۳۷ مهدی ناصری
عالی بود
۲۹ مهر ۹۳ ، ۱۶:۳۳ مهدی ناصری
استاد خیلی باحال بود
۲۹ مهر ۹۳ ، ۱۶:۳۲ مهدی ناصری
استاد خیلی باحال بود
1ثانیه هووراا من هوش انیشتینی دارم
اسماعیلیم.تو 5 ثانیه یافتمش
۰۸ مهر ۹۳ ، ۱۳:۰۸ کیا رش صفایی
تو 30 ثانیه پیداش کردم . سمت پایین به طرف چپ .
استاد باحال بود
استاد من در2 ثانیه پیدایش کردم
۲۰ مرداد ۹۳ ، ۱۲:۲۱ امیرمهدی فرامرزیان
من توانستم درمدت3ثانیه توانستم
۱۳ مرداد ۹۳ ، ۱۰:۱۵ محمد حسین جمشیدی
استاد سوال های جدید مثل این سوال بزارید
۱۲ مرداد ۹۳ ، ۱۱:۴۶ محمد مهدی خوش اخلاق
2 ثانیه
استاد عشقی من در3 ثانیه پیدا کردم.
۰۶ مرداد ۹۳ ، ۱۸:۰۱ سارا موفتخری
من 2تا تو 1دقیقه و 20 ثانیه بیدا کردم
پاسخ:
صورت دومی رو کجا پیدا کردی؟؟!!
استاد من در عرض 2ثانیه پیدا کردم خوبه
استاد پیداش کردم عمران هستم در اموزشکاه علوم برای ریاضی هفتم
استاد پیداش کردم عمران هستم در اموزشکاه علوم برای ریاضی هفتم
۳۱ تیر ۹۳ ، ۰۹:۳۸ کامیاب عزیزی
دو ثانیه خوبه!!!!!!
من تو دو ثانیه پیدا کردم. خربه !!!!!!!!!!!!
من در عرض 3 ثانیه پیدا کردم.
۲۴ تیر ۹۳ ، ۱۸:۵۴ مهدی شاهمیرزایی
من تو یک ثانیه پیدا کردم خوبه;-);-) قلم چی هفتم هستم
پاسخ:
آفرین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی