دنیای ریاضیات

آموزش ریاضی، تیزهوشان، المپیاد ریاضی و کنکور ....... وبلاگ به روز است برای دیدن مطالب بیشتر روی خانه کلیک کنید

دنیای ریاضیات

آموزش ریاضی، تیزهوشان، المپیاد ریاضی و کنکور ....... وبلاگ به روز است برای دیدن مطالب بیشتر روی خانه کلیک کنید

دنیای ریاضیات
مسعود عشقی
کارشناسی ارشد ریاضی
دبیر تیزهوشان و المپیاد و کنکور
ashena14516@yahoo.com


کلیه حقوق مادی و معنوی این وبلاگ متعلق به استاد عشقی است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع، ممنوع و حرام است.
بایگانی
نویسندگان
يكشنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۳، ۰۶:۰۴ ب.ظ

معما!!!

اون چیه که اول چهار پا ، بعد دو پا و بعد سه پا داره؟

 باتشکر از امیر درودیان که این معما رو برامون فرستاده

نظرات (۳۴)

انسانه چون اول گاگله یا چهار دست و پا راه میرود.بعد دو پاراه میرود.و در آخر با عصا راه میرود که 3پا میشود.
درسته؟
لطفا بگید

معلومه انسان اول چهار دست و پا میره بعد با دو پا راه میره و وقتی پیر میشه با عصا که میشه سه پا ولی خیلی سخت بود!!!
۱۳ دی ۹۴ ، ۱۱:۰۸ نینامیرزایی
خوب خیلی تابلو بود  میشه انسان 
۳۰ آذر ۹۴ ، ۱۸:۱۲ آرمان احمدی
فکر کنم انسان میشه --
خوب تابلو است که انسان است،چون انسان اول۴پا وبعد۲پا و وقتی که پیر می شه با عصا می شه۳پا داره.
۲۳ خرداد ۹۴ ، ۱۰:۵۸ ااااااااااااااااااا
انسان 
جواب انسان است
چون انسان اول که بچه است 4دست و پا راه میره بعدا 2 پا و بعد با عصا راه میره
۲۱ بهمن ۹۳ ، ۱۲:۴۵ سهیل صاحبقرانی
سلام استاد این که دیگر معلوم است که انسان است
۲۰ بهمن ۹۳ ، ۲۰:۴۵ امیررضا حسینی
جواب انسان میشه درسته اگر درسته جواب من را بدید
پاسخ:
درسته
۲۱ آذر ۹۳ ، ۱۶:۲۱ شاگرد قلم چی
انسان
سلام استاد من یکی از شاگردای قلم چی واحد پیروزی هستم
۱۷ آذر ۹۳ ، ۱۶:۵۷ سحر غزانی
استاد خیلی جالب و اسون بود جواب انسان میشه من یکی از شاگرداتون توی مدرسه فدکم
انسان
۰۹ آبان ۹۳ ، ۱۶:۵۰ محمدرضا کشاورز
استاد آدم درسته؟
پاسخ:
بله درسته
سلام استاد میشه انسان
انسان
انسان میشه
انسان
استاد عشقی از این قدیمی تر وساده تر نبود میشه انسان.اسماعیلیم.
۱۵ مهر ۹۳ ، ۱۱:۴۴ امیرسالار
اقا عشقی دلم برات تنگ شده من شاگرد قلم چیتم برای تیزهوشان بودم کی هستی بیام ببینمت
پاسخ:
سلام کدام آمموزشگاه بودی؟
انسان
۲۹ شهریور ۹۳ ، ۱۸:۳۹ کامیاب عزیزى
سلام استاد من دانش اموز شما در قلمچى هستم پایه ى هفتم اونى که شوخى میکردید میگفتم آقا میگفتید یامان منم میگفتم اون مامانه که میگن یامان شما هم میگفتید زیاد شنیدى ها!!!!دلم واستون خیلى تنگ شده شما از مهر هستید؟؟؟؟؟؟کى و ساعت چند، اگه جواب بدید ممنون میشم
پاسخ:
سلام پسرم احتمالا شنبه ها هستم ولی باز دقیقش رو از آموزشگاه بپرسید
آدم خیلى سخت بود
سلام استاد عزیز

کلاس ها تمام شد . خیلی زود گذشت .
کلاسی پر از خنده وشادی!

بهار.... یکی از دانش آموزان قلم چی واحد پیروزی

راستی جواب هم می شه انسان

خــــــــــــدا حــــــــا فظ
سلام.می شودانساندیگر. خیلی آسون بود.
سلام استادانسان
انسان هاست استاد در بچگی چهار پا در بزرگی دوپا ودر پیری دوپا ویک عصا
۱۵ شهریور ۹۳ ، ۱۹:۵۵ کسری دانشور
جواب ادم است
اقا داداش 6ساله ما هم جواب را می داند. می شود ادم
ادم
ادم
انسان میشه استاد
۰۷ شهریور ۹۳ ، ۱۶:۰۰ امیرمحمد اصفهانی زاده
آقا انسان دیگه
۰۷ شهریور ۹۳ ، ۱۴:۴۸ محمد یاسین عابدی
استاد اینا خیلی آسونه
یچیز سخت بدین
جواب انسان در کودکی بزرگ سالی وپیری است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی