دنیای ریاضیات

آموزش ریاضی، تیزهوشان، المپیاد ریاضی و کنکور ....... وبلاگ به روز است برای دیدن مطالب بیشتر روی خانه کلیک کنید

دنیای ریاضیات

آموزش ریاضی، تیزهوشان، المپیاد ریاضی و کنکور ....... وبلاگ به روز است برای دیدن مطالب بیشتر روی خانه کلیک کنید

دنیای ریاضیات
مسعود عشقی
کارشناسی ارشد ریاضی
دبیر تیزهوشان و المپیاد و کنکور
ashena14516@yahoo.com


کلیه حقوق مادی و معنوی این وبلاگ متعلق به استاد عشقی است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع، ممنوع و حرام است.
بایگانی
نویسندگان
چهارشنبه, ۲ مهر ۱۳۹۳، ۰۴:۳۰ ب.ظ

سوال هوش!!

31 دونده در یک مسابقه شرکت کردند . تعداد دونده هایی که بعد از مسعود به خط پایان رسیدند چهار برابر تعداد دونده هایی بود که قبل از او به خط پایان رسیدند. مسعود چندم شد؟

نظرات (۳۳)

جواب 7میشه
۱۱ دی ۹۴ ، ۲۰:۵۲ نینامیرزایی
استاد این سوال را هم حل کردیم 
7😨😰
۱۱ تیر ۹۴ ، ۲۱:۱۵ فاطمه زهرا.
سلام استاد میشه هفتم چون  غیر از مسعود 30نفر بودند.اگر تقسیم بر 5 کنیم،میشود 6که شش نفر جلوی مسعود و بیست و چهار نفر پشت او هستند بنابر این .مسعود میشود نفر هفتم.درسته؟
۰۴ اسفند ۹۳ ، ۱۴:۵۲ امیرحسین دمشناس
سلام استاد جواب هفت میشه
۲۱ بهمن ۹۳ ، ۱۴:۴۶ سهیل صاحبقرانی
سالم استاد جواب 7 می شود
۱۷ دی ۹۳ ، ۱۳:۴۴ سحر غزانی
سلام جواب 7 میشه استاد لطفا این سوال رو برام حل کنید
پیراهنی را با 20درصد تخفیف به قیمت 32000 تومان خریدیم
الف)چند تومان تخفیف گرفتیم؟
ب)قیمت پیراهن قبل ازتخفیف چند تومان بوده است؟
لطفا سریع تر جواب بدید خیلی مهمه
پاسخ:
سلام قیمت پیراهن قبل از تخفیف 40000 تومان و 8000 تومان تخفیف گرفتیم
۰۸ دی ۹۳ ، ۱۴:۱۸ عرشیا رودباری
استاد 7میشه
۰۱ دی ۹۳ ، ۱۸:۲۱ محمدصادق دژاپون
جواب 7
جواب ۷ میشه
جواب ۷ میشه
۱۴ آذر ۹۳ ، ۱۵:۱۷ سحر غزانی
8سلام استاد من یکی از شاگرداتون تو مدرسه فدکم جواب درست 7 میشه 4x+x=30
5x=30
6=30 تقسیم بر5
x=6
6+1=7
استاد درسته لطفا بگید درسته یا نه
پاسخ:
درسته
۱۳ آذر ۹۳ ، ۰۹:۲۱ زهرا دیبا
سلام استاد مندیبا هستم از فدک راهنمایی جواب میشه 7
7 درسته؟
۰۳ آذر ۹۳ ، ۱۷:۰۳ علیرضا فقیهی مقدم
سلام استاد ایا جواب 7 است
پاسخ:
بله درسته
۱۱ آبان ۹۳ ، ۱۶:۴۵ مهیار خدابنده لو
مسعود هفتم شد
ریحانه



7
7
۰۷ آبان ۹۳ ، ۱۷:۲۰ محمدرضا کشاورز
سلام استاد جواب4*6=24» 5*6=30» 31_1=30» 6+1=7» مسعود 7 است
پاسخ:
درسته
سلام استاد من اسماعیلی هستم.جواب 7 میشه
پاسخ:
درسته
سلام استاد من اسماعیلی هستم.جواب 7 میشه
سلام استاد
جواب7 است.
۲۲ مهر ۹۳ ، ۱۳:۳۳ مهیار خزری
7استاد
استاد 7.75 میشه که همان نفر هفتم 7 میشه منو میشناسید عمران هستم تابستون که میگفتید خیلی میخندم
نفر هفتم
7 میشه
۱۲ مهر ۹۳ ، ۱۴:۴۱ کامیاب عزیزى
سلام شما معلمى به نام آقاى جوادى میشناسید ؟؟؟؟؟ و جواب ٧میشه درسته؟؟؟ً استاد. چرا نظر منو که تو نظر خصوصى دادم نمیخونید و آقا شما تو مدرسه ى امام حسین هستید ؟؟؟؟؟ امام حسین کجاست؟؟؟ thanks
پاسخ:
سلام فکر کنم بشناسم. جوابت درسته نظر خصوصی شما مورد تایید قرار نگرفت مدرسه امام حسین سمت نارمک هست. فرمایش دیگه ای ندارین؟
۰۸ مهر ۹۳ ، ۱۳:۱۴ کیا رش صفایی
استاد هفت میشه؟
پاسخ:
درسته
۰۷ مهر ۹۳ ، ۱۸:۲۱ عرشیا ملک زاده
استاد از Xو u به دست بیاوریم 7 میشود ولی شک دارم
پاسخ:
درسته
۰۷ مهر ۹۳ ، ۱۸:۱۷ عرشیا ملک زاده
سلام استاد من عرشیا ملک زاده مدرسه امام حسین هستم
۰۷ مهر ۹۳ ، ۱۲:۳۹ عرشیا ملک زاده
2
۰۶ مهر ۹۳ ، ۱۰:۴۰ امید حیدری
سلام استاد یک بار تو کلاس هفتم قلم چی تو تابستون گفته بودید
نفرهفتم
۰۵ مهر ۹۳ ، ۱۵:۳۴ آرین قماشی
سلام استاد من شاگرد جدیدتونم توی مدرسه ی امام حسین فکر کنم جواب سوالتون 5 باشه یعنی مسعود نفر پنجمه
پاسخ:
سلام جوابت غلطه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی