دنیای ریاضیات

آموزش ریاضی، تیزهوشان، المپیاد ریاضی و کنکور ....... وبلاگ به روز است برای دیدن مطالب بیشتر روی خانه کلیک کنید

دنیای ریاضیات

آموزش ریاضی، تیزهوشان، المپیاد ریاضی و کنکور ....... وبلاگ به روز است برای دیدن مطالب بیشتر روی خانه کلیک کنید

دنیای ریاضیات
مسعود عشقی
کارشناسی ارشد ریاضی
دبیر تیزهوشان و المپیاد و کنکور
ashena14516@yahoo.com


کلیه حقوق مادی و معنوی این وبلاگ متعلق به استاد عشقی است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع، ممنوع و حرام است.
بایگانی
نویسندگان
سه شنبه, ۸ مهر ۱۳۹۳، ۰۳:۴۸ ب.ظ

سوال هوش!!

اگه گفتین به جای ؟ چه عددی قرار می گیره؟

نظرات (۱۹)

۲۶ دی ۹۳ ، ۱۶:۰۶ پارسا اکبری
جواب21 میشود
۱۴ آذر ۹۳ ، ۱۴:۵۴ سحر غزانی
سلام استاد من یکی از شاگرداتون در مدرسه فدک هستم جواب 21 میشود
۱۳ آذر ۹۳ ، ۰۹:۱۹ زهرا دیبا
جواب 21
۱۰ آذر ۹۳ ، ۱۹:۵۸ محمد حسین گودرزی
21می شود
۰۴ آذر ۹۳ ، ۱۳:۱۷ امیررضا حسینی
استاد اگر 21 هستش جواب دهید
پاسخ:
بله درسته
استاد عشقی عزیز من هر چی روی گزینه دانلود میزنم دانلود مبحث اعشاری رو نمیکنه
ق
۱۶ آبان ۹۳ ، ۱۲:۱۸ امیر محمد اصفهانی زاده
سلام استاد

من ازشاگردان آموزشگاه پیشداد هستم.

مجموع اعداد بالا و راست با مجموع

اعداد پایین و چپ جمع میشود و در

دایره اول منهای 10 ، در دایره دوم

منهای 12 و در دایره سوم منهای 14

میشوند.

اگر جواب من درست است به من پاسخ دهید.

در آخر پاسخ 21 میشود.
پاسخ:
بله درسته
استاد جواب 21 میشه.
۱۱ آبان ۹۳ ، ۱۶:۴۳ مهیار خدابنده لو
جواب 21 است
۰۹ آبان ۹۳ ، ۰۶:۱۳ مهدی ستایش
استاد 21 چون در دنباله عدد بزرگ تر منهای عدد کوچک تر می شود و به اضافه عدد کوچک تر +1 می شود 10=10-20 21=11+10 درست است؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
بله درسته ولی برو جواب ناز گل را نگاه کن
۰۷ آبان ۹۳ ، ۱۷:۰۷ محمدرضا کشاورز
استاد 21 درسته ؟
پاسخ:
بله
حاصلضرب عددهای بالا و پایین منهای حاصلضرب عددهای چپ و راست مساوی عدد وسط دایره
پس جواب 21 درسته
پاسخ:
بله درسته
استاد جوابم درست بود من گفتم میشه 30
استاد جوابم درست بود من گفتم میشه 30
استاد 30 میشه.
پاسخ:
پاسخ شما اشتباهه
سلام استاد جوابی که گفتم درسته من مهبد هاتف هستم
پاسخ:
سلام پاسخ شما اشتباهه
استاد سلام علیکم من هاتف شاگردتونم از قلم چی
استاد دوتا اعداد کوچک در هر دایره ضرب در هم منهای شماره ی دایره
در دایره ی اولی دوتا عدد کوچک 7و3 هست پس 7×3=21 1_21=20
3×4=12 2_12=10
6×9=54 3_54=51
۰۹ مهر ۹۳ ، ۱۳:۵۸ کامیاب عزیزى
سلام چرا به سوال من جواب نمیدید نظر خصوص دادم
پاسخ:
سوالت رو یک بار دیگه تکرار کن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی