دنیای ریاضیات

آموزش ریاضی، تیزهوشان، المپیاد ریاضی و کنکور ....... وبلاگ به روز است برای دیدن مطالب بیشتر روی خانه کلیک کنید

دنیای ریاضیات

آموزش ریاضی، تیزهوشان، المپیاد ریاضی و کنکور ....... وبلاگ به روز است برای دیدن مطالب بیشتر روی خانه کلیک کنید

دنیای ریاضیات
مسعود عشقی
کارشناسی ارشد ریاضی
دبیر تیزهوشان و المپیاد و کنکور
ashena14516@yahoo.com


کلیه حقوق مادی و معنوی این وبلاگ متعلق به استاد عشقی است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع، ممنوع و حرام است.
بایگانی
نویسندگان
سه شنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۳، ۰۶:۲۳ ب.ظ

کتاب ریاضی عشقی

توجه توجه: دانش آموزان و اولیای محترم ،     

کتاب ریاضی تیزهوشان ششم اینجانب درحال چاپ است. به زودی لینک خرید آنلاین را در همین قسمت اضافه خواهم کرد.


نظرات (۱۹)

اقا سلام جواب این چی میشه ? دمای هوای زنجان ۳درجه زیر صفر است دمای هوای ارومیه ۷برابر دمای هوای زنجان است ? دمای ارومیه چند درجه است?ممنون میشم اگه جواب بدید امروز اقا امتحان ریاضی دادم خیلی سخت بود
اقا سلام سی دی اموزشی بخرم ریاضی هفتم یا نه
پاسخ:
سلام ان هم خوبه بخر
اقا سلام سی دی اموزشی بخرم ریاضی هفتم یا نه
اقاسلام دوران و الگو رو خوب یاد نگرفتم چی کار کنم فیلم اموزشی در ممورد این بحث هر چی گشتم نبود اقا چی کار کنم ؟
پاسخ:
سعی می کنم خلاصه درسش را برات بذارم
اقا سوالات کجاهستند
پاسخ:
تو وبلاگ
سلام اقا من کلاس هفتم هستم از اهواز. من شمارو از فیلم های اموزشی قلم چی شناختم و فقط فیلم های شما رو می بینم اقا می خوام ریاضی عالی یاد بگیرم ولی چه جوری کلاس برم کتاب بخرم چی کار کنم
پاسخ:
سلام اول به کتاب مسلط شو بعد کتابهای کمک آموزشی حل کن و سعی کن سوالات پیشنهادی ترم اول و میان ترم را دانلود و حل کنی و تند تند به وبلاگ سر بزن و سوالات گذاشته شده رو حل کن و جواب رو بگذار
سلام اقا من شما رو از فیلم های سه دقیقه ی قلم چی دیدم و خیلی خوب توضیح می دید اقا اگه بخوام ریاضی فول بشم چه کار کنم
۱۸ آذر ۹۳ ، ۱۷:۲۶ سحر غزانی
سالام استاد برای هفتم کتاب نمینویسید
۱۶ آذر ۹۳ ، ۱۱:۳۷ امیرسالار
سلام اقاااااا هفتم رومینوشتی
به نظرتون برای هفتم چه کتابی بخرم؟؟
پاسخ:
سلام در چه سطحی می خواهی؟
۱۳ آذر ۹۳ ، ۰۹:۱۴ زهرا دیبا
استاد شما که این همه زحمت می کشید چرا یه دفعه هفتمش رو ننوشتید
۱۲ آذر ۹۳ ، ۱۶:۴۴ عرفان صادقیان
مطمئنم 54میشه
۲۴ آبان ۹۳ ، ۱۸:۲۹ عرشیا ملکزاده
سلام استاد من عرشیا ملکزاده مدرسه امام حسین هستم استاد شما سری به سایتی که من برای شرکت مادر ساخته ام بزنید pendarmojnow.mihanblog.com منتظریم
پاسخ:
سلام باشه
۲۲ آبان ۹۳ ، ۱۷:۱۲ آرین قماشی
میشه هفتمشم بگذارید
پاسخ:
گریه نکن باشه
۲۱ آبان ۹۳ ، ۱۳:۱۰ مانی منصوری
سلام من یکی از شاگردان قلم چی شماهستم این کتاب را خریداری کردم سوالات خوبی داره خیلی ممنون
۲۱ آبان ۹۳ ، ۱۳:۰۰ مانی منصوری
اقای عشقی من این کتاب را خریدم عالی بود سوالات خوبی بود..مانی منصوری کلاس تیزهوشان قلم چی
عالی ممنون
۰۷ آبان ۹۳ ، ۱۹:۰۶ امیرحسین معینی
سلام استاد خوشحال میشیم به وبلاگ ما هم یه سری بزنید koshti93.mihanblog.com
۰۵ آبان ۹۳ ، ۱۳:۴۰ مهدی ستایش
سلام استاد من یکی از شاگرداتونم در قلمچی به وبلاگ من سر بزنید امیدوارم مرا به خاطر داشته باشید راستی در علامه 5 درس می خوانم
پاسخ:
سلام حتما ،امیدوارم موفق باشی
۰۴ آبان ۹۳ ، ۱۹:۴۷ علیرضابختیاری
باسلام خدمت استاد عشقی من علیرضابختیاری هستم پایه هشتم مدرسه غیر دولتی امام حسین ع
استاد این سایت من است microsoftsoftware.tk
که قرار بود شما قالب من را ببینید اگر خوشتان آمد من همه جای سایت را طراحی میکنم و برای شما میفرستم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی