دنیای ریاضیات

آموزش ریاضی، تیزهوشان، المپیاد ریاضی و کنکور ....... وبلاگ به روز است برای دیدن مطالب بیشتر روی خانه کلیک کنید

دنیای ریاضیات

آموزش ریاضی، تیزهوشان، المپیاد ریاضی و کنکور ....... وبلاگ به روز است برای دیدن مطالب بیشتر روی خانه کلیک کنید

دنیای ریاضیات
مسعود عشقی
کارشناسی ارشد ریاضی
دبیر تیزهوشان و المپیاد و کنکور
ashena14516@yahoo.com


کلیه حقوق مادی و معنوی این وبلاگ متعلق به استاد عشقی است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع، ممنوع و حرام است.
بایگانی
نویسندگان
پنجشنبه, ۱ آبان ۱۳۹۳، ۰۷:۲۳ ب.ظ

پاسخ به سوال یک دانش آموز

بخشی از نامه پریا فلاحی از مریوان :باسلام خدمت بهترین استاد ریاضی جهان من پریافلاحی دانش اموزپایه هشتم مدرسه نمونه دولتی مریوان(بهترین مدرسه شهر)(مریوان یکی ازشهرهای استان کردستان)هستم.امسال اولین ازمون قلم چی ام رادادم.ریاضی را50درصدزدم خیلی پایین بود.به ریاضی بسیارعلاقه دارم ابتدایی ریاضی ام خیلی خیلی ضعیف بود.نمره ریاضی الانم درحد18تا19است.نمی دانم استعدادریاضی دارم یانه اماهمیشه ویدیوی های شمارامی بینم.خیلی دلم می خواهددرالمپیادهای کشوری شرکت کنم وبه مدال برسم.می دانم که می توانم اماراهکارشماچیست؟باتشکرجواب برایم بسیارمهم است.

پاسخ استاد عشقی به این دانش آموز تیزهوش:
المپیاد اصلی در دبیرستان برگزار می شود. خودت را فعلا برای آزمون تیزهوشان سال بعد آماده کن. سوالات وبلاگ را دونه دونه حل کن و جواب را بذار و سعی کن اول پایه خود را با کتاب های کار قوی کنی و بعد از کتابهای تیزهوشان قلمچی و مبتکران استفاده کنی.موفق باشی

نظرات (۱۵)

۱۱ فروردين ۹۶ ، ۱۸:۵۹ محمد امین خاتمی
سلام استاد من در کلاس نهم هستم وبه کلاس آقای پورضی تیزهوشان میروم ومنبع هم رشادت حل می کنم ولی خوب تست نمیزنم در قلمرو چی چه کار کنم لطفا زود بگین باتشکر 
۲۵ دی ۹۵ ، ۱۲:۵۷ کیمیا بینایی
ببخشید لطفا کسرهای تلسکوپی را توضیح دهید
پاسخ:
به کانال مراجعه کنید
۳۰ آبان ۹۴ ، ۰۰:۴۸ حسین بنی اسدیان
استاده سولل هوش عالی مچکرم
سلام استاد من حامدم تو کلاس قلم چی هستم تو صادقیه استاد من هم سایت دارم به سایت من سر برزنید
hamedjamal.blogfa.com
باتشکر
ببخشیداستادیعنی واسه المپیادکافیه
پاسخ:
فعلا کافیه
استاد بعدازیه قرن به ماگفتن المپیادریاضی نوجوانان ایران مبتکرانه پنج اسفندبرگزارمیشه درضمن کتاب کارهای خیلی سبزوقلم چی رومیخونم بایه سری سوالات که دانلودمی کنم.
پاسخ:
خوبه همانها را بخوان
مدرسه به ماهیچی نمی گن فقط میگن المپیاددارییم.
پاسخ:
فکر کنم المپیاد ازمایشی است الان چه کتابی را می خوانی؟
ببخشیداستادامسال شهرستان ماالمپیادبرگزارمی کند.هیچ منبعی مشخص نکرده اند.شماچه منبعی راپیشنهاد میکنید؟
پاسخ:
فقط برای هشتم است؟
عادی فعلا واسه بوررسیه عادی
استادببخشیدمن ازمون 25مهررو50درصد9ابان رو100درصد26ابان رو87 درصدزدم پیشنهادشمانسبت به من چیست؟ومن راچگونه ارزیابی می کنید.
پاسخ:
سلام عادی یا تیزهوشان ازمون می دهی؟
۰۶ آبان ۹۳ ، ۱۵:۴۲ پریافلاحی
کلاسی کتاب کارخیلی سبزروحل می کنم.
پاسخ:
خوبه
ببخشیداستادممنون واسه جوابتون خواستم بگم نمی دونم ریاضی روواسه ازمون نه ابان قلم چی چه جوری بخونم تاصفحه ۱۸می اید.
پاسخ:
کتاب پرتکرار و آبی رو حل کن
۰۵ آبان ۹۳ ، ۱۱:۰۰ پریافلاحی
ببخشیداستادعشقی سوال یک دوم+یک ششم+..........+یک 380 ام چگونه حل می شودراه حل برایم بسیارمهم است.نمی دانم
پاسخ:
اینا از سری کسرهای تلسکوپی ست برو مباحث مربوط به کسرهای تلسکوپی رو بخون فقط دقت کن که 2 مخرج یعنی 1 × 2 و 6 یعنی 2×3 و 380 یعنی 19×20
۰۳ آبان ۹۳ ، ۱۲:۳۱ پریافلاحی
حتمابه توصیه هایتان عمل خواهم کردباتشکرازشما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی