دنیای ریاضیات

آموزش ریاضی، تیزهوشان، المپیاد ریاضی و کنکور ....... وبلاگ به روز است برای دیدن مطالب بیشتر روی خانه کلیک کنید

دنیای ریاضیات

آموزش ریاضی، تیزهوشان، المپیاد ریاضی و کنکور ....... وبلاگ به روز است برای دیدن مطالب بیشتر روی خانه کلیک کنید

دنیای ریاضیات
مسعود عشقی
کارشناسی ارشد ریاضی
دبیر تیزهوشان و المپیاد و کنکور
ashena14516@yahoo.com


کلیه حقوق مادی و معنوی این وبلاگ متعلق به استاد عشقی است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع، ممنوع و حرام است.
بایگانی
نویسندگان
سه شنبه, ۶ آبان ۱۳۹۳، ۱۲:۰۴ ب.ظ

سوال هوش

بازم یه دنباله عددی جدید برای دانش آموزان تیزهوش و المپیادی:

به جای ؟ چه عددی قرار میگیره؟


نظرات (۲۸)

سلام استاد.     
مجموع اعداد هر ردیف عمودی می شود 16 و 2=14_16پس می شود 2
۰۲ بهمن ۹۴ ، ۱۳:۱۵ نینامیرزایی
سلام استاد  جواب میشه 2 
در هر ستون مجموع اعداد برابر است با 16
۳۰ خرداد ۹۴ ، ۲۲:۰۴ امیرحسین قلی نژاد
سلام. جواب می شود 2 آیا درست است؟
۲۶ دی ۹۳ ، ۱۳:۱۱ سحر غزالی
استاد ببخشید جواب 40 می شود
جواب دو است چون باید جواب هر ستون عمودی 16 شود.
2
۱۴ آذر ۹۳ ، ۱۶:۲۹ سحر غزانی
جواب دو میشه درسته استاد
۱۳ آذر ۹۳ ، ۰۹:۱۶ زهرا دیبا
سلام استاد جواب 2
جواب 2 است
۰۶ آذر ۹۳ ، ۱۹:۲۹ محمد حسین گودرزی
2میشود جواب
۰۶ آذر ۹۳ ، ۱۸:۲۱ علیرضا فقیهی مقدم
سلام استاد عزیز ایا جواب 2 میشود
۰۵ آذر ۹۳ ، ۱۶:۱۲ خانمی که فوت کرد
اقای عشقی جواب 2 میشه
خواهشا این سوال سر کلاس هم مطرح کنید
2 mishe
۲۳ آبان ۹۳ ، ۱۱:۳۷ سجاد زارعی
سلام استاد بدلیل اینکه جمع تمامی ردیف ها به عدد شانزده میرسد پس در نتیجه جواب دو میباشد
۲۲ آبان ۹۳ ، ۱۴:۱۵ عرشیا رودباری
جواب 2
سلام استاد عشقی اقبالیانم نه بگین نامردین جون من بگین دو میشه.
پاسخ:
بله 2 میشه
سلام استاد من شاگرد شما در مدرسه امام حسینم مجموع هرستون باید شانزده شود بنا براین جواب درست 2 میباشد
سلام استاد من شاگرد شما در مدرسه امام حسینم مجموع هرستون باید شانزده شود بنا براین جواب درست 2 میباشد
سلام استاد من اسماعیلیم.جواب 2 درسته یا غلط
پاسخ:
سلام درسته
۱۶ آبان ۹۳ ، ۱۱:۵۰ امیر محمد اصفهانی زاده
سلام استاد
من شاگرد شما در آموزشگاه پیشداد هستم.
باید مجموع اعداد هر ستون 16 شود
پس پاسخ 2 است.
۱۶ آبان ۹۳ ، ۰۷:۱۷ امیر محمد اصفهانی زاده
سلام استاد
مجموع اعداد هر ستون برابر 16 میشود پس به این ترتیب پاسخ 2 است.
سلام استاد
مجموع اعداد هر ستون برابر 16 میشود پس به این ترتیب پاسخ 2 است.
سلام استاد . به نظر من جواب 2 است.
وای استاد خیلی ساده بود دو می شد.
۱۱ آبان ۹۳ ، ۱۸:۵۸ مهران قادری
سلام آقا عشقی من مهران قادری هستم پارسال کلاس هفتم مدرسه ندای سلام تهرانپارس آقا چرا امسال نموندید ؟ همه بچه ها دلشون براتون تنگ شده ممنون
پاسخ:
سلام مشکلی برایم پیش آمد نتوانستم بمانم .به بچه ها بگو خوب درس بخوانند وبا وبلاگ با هم در ارتباط باشیم
جواب2است
پاسخ:
بله درسته
۰۹ آبان ۹۳ ، ۱۶:۴۵ محمدرضا کشاورز
استاد سلام جواب 2 است یا نه ؟
پاسخ:
بله درسته
استاد سلام من هاتفم
مجموع هر ردیف به افقی باید 16 بشود
پس جواب 2 می شود لطفا درستی یا غلطی ان را بگویید
استاد فراهم رسیدن ماه محرم را به شما تسلیت می گویم

پاسخ:
سلام درسته من هم به شما تسلیت میگم التماس دعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی