دنیای ریاضیات

آموزش ریاضی، تیزهوشان، المپیاد ریاضی و کنکور ....... وبلاگ به روز است برای دیدن مطالب بیشتر روی خانه کلیک کنید

دنیای ریاضیات

آموزش ریاضی، تیزهوشان، المپیاد ریاضی و کنکور ....... وبلاگ به روز است برای دیدن مطالب بیشتر روی خانه کلیک کنید

دنیای ریاضیات
مسعود عشقی
کارشناسی ارشد ریاضی
دبیر تیزهوشان و المپیاد و کنکور
ashena14516@yahoo.com


کلیه حقوق مادی و معنوی این وبلاگ متعلق به استاد عشقی است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع، ممنوع و حرام است.
بایگانی
نویسندگان
جمعه, ۷ فروردين ۱۳۹۴، ۰۵:۰۶ ب.ظ

فیلم های نوروزی استاد عشقی

روز اول دوره نوروزی:

ریاضی ششم دبستان مبحث کسر و اعشار

ریاضی دوم دبیرستان مبحث دنباله حسابی


فیلم های بعدی را از همینجا پیگیر باشید.

نظرات (۴)

۱۵ آذر ۹۵ ، ۱۵:۱۳ محمدرضا جعفری
سلام استاد 
محمدرضا هستم امام حسین نهنم
لطفاً فصل دنباله هندسی بزارید

سلام استاد
منم امیر حسین از مدرسه امام حسین
میخواستم بگم پاورپوینتو فرستادم به ایمیلتون
و البته من سوال آخر کسر اعشار رو کامل نفهمیدم (بخش آخرشو ) اگه میشه توضیح دهید
مرسی استاد
سلام استاد عزیز

من تیناکمالی هستم درکلاس ششم درس می خوانم به ریاضیات علاقه ی زیادی دارم ودر مدرسه هم همیشه نمره ی ریاضیم بالای 19/5 هستش در امتحانات قلم چی هم ریاضی را صد درصد می زنم

می خواستم بپرسم المپیادی برای ریاضی در سن من هست؟ باید چکار کنم؟
پاسخ:
سلام توصیه می کنم اول سوالات وبلاگ را کامل حل کنی و بعد کتاب من را حل کنی در سن شما آزمون کانگورو است و المپیاد برای سن های بالاتر است و خودت را برای سالهای بعد آماده کنی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی