دنیای ریاضیات

آموزش ریاضی، تیزهوشان، المپیاد ریاضی و کنکور ....... وبلاگ به روز است برای دیدن مطالب بیشتر روی خانه کلیک کنید

دنیای ریاضیات

آموزش ریاضی، تیزهوشان، المپیاد ریاضی و کنکور ....... وبلاگ به روز است برای دیدن مطالب بیشتر روی خانه کلیک کنید

دنیای ریاضیات
مسعود عشقی
کارشناسی ارشد ریاضی
دبیر تیزهوشان و المپیاد و کنکور
ashena14516@yahoo.com


کلیه حقوق مادی و معنوی این وبلاگ متعلق به استاد عشقی است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع، ممنوع و حرام است.
بایگانی
نویسندگان

دفترچه کامل سوالات آزمون تیزهوشان ششم 94-95

 

پاسخ تشریحی ریاضی تیزهوشان ششم 94-95


 

پاسخ تشریحی علوم تیزهوشان ششم 94-95



با تشکر از همکار گرامی جناب آقای مهندس لطفی

 

 

دانش آموزان عزیز اگر به دنبال پاسخ آزمون تیزهوشان سال 95-96 هستید لطفا روی خانه کلیک کرده تا از مطالب جدید وبلاگ استفاده کنید.

 

مسعود عشقی

 

world-of-math.blog.ir

Image result for ‫کانال تلگرام‬‎ 

 

 

نظرات (۵۱۳)

سلام استاد من تست زنیم نسبتا خوبه و شاید 2 یا 3 غلط داشته باشم 

و حتی تمام درس های چهارم و پنجم و ششم رو دوره کردم 

ولی نمیتونم رو استرسی که دارم غلبه کنم 

همش استرس دارم که قبول نشم چه کنم ؟؟؟؟؟

سلام استاد من امسال تیزهوشان دارم

می خواستم بدونم برای امسال(۹۸_۹۹)از چه دروسی سوال میاد چون شنیدم همه ی سوالات برای استعداد تحلیلیه؟

 

 

پاسخ نامه ی استعداد تحلیلی


سلام

سلام استاد ارادت
من درس های عمومی ام رو 80 درصد میزنم ولی ریاضی ام ضعیفه یعنی 33 درصد تا 45 درصد میزنم به نظرتون با این  روال  تیزهوشان قبول میشم؟
۱۵ آبان ۹۶ ، ۱۵:۱۲ دانش تموزی که در تیزهوشان قبول شده
سلام خوب هستید.من فردی ام که تیزهوشان قبول شدم و خیلی هم راضی هستم
درسم متوسط بوده و ریاضیاتم کمی ضعیف ولی چرا انقدر استرس دارید واس قبول شدن 
من زمانی که امتحانو دادم هیچی هیچی استرس نداشتم نه مادرم دنبال این بود که قبول بشم نه پدرم اصلا تو فکرش نبودن فقط به خودم تکیه کردم خواهشا اینقدر فشار نیارین به خودتون .
یه چیزی میگم که نباید بگم
مدرسه تیزهوشان با مدرسه های دیگه ای که یکم سطح بالا دارن فرقی نداره فقط مطالب بیشتری میگن پس نگران نباشید و فکر نکنید که تیزهوشان یه جایی که اگه برید توش به تموم ارزوهاتون میرسین . پس زیاد فکرشو نکنید 
نمیشه نهم هم کار کنین
ببخشید من در تابستان کتاب های سوم تا پنجم رو با برنامه دوره میکنم  و از اول مهر هم تست میزنم  کانون و یک اموزشگاه از اول مهر اسم می نویسم چه کتابی پیشنهاد دارید راهبرد  های  قبولی در تیزهوشان چیست تیزهوشان چند سواله قران و هدیه و تفکر رو چگونه تست بزنم به این سوال پاسخ بدین چون جوابش رو نمی دونم خواهش میکنم لطفا چون امیدمو از دست دادم
سلام استاد با 14استعداد تحلیلی و 3ریاضی و8فارسی و7 قران 4علوم 4تفکر میتوان در تیزهوشان 96 97 قبول شد.  ظرفیت استان 90دانش اموز است.لفا راهنمایی کنید.
۱۴ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۶:۱۶ سهیل علمداری
دفترچه سوالات آزمون تیزهوشان 97 صفحه آخر نیست

امروز تیز هوشان دادم می توانید پاسخ و سوال رابدهید96-97
امروز تیز هوشان دادم می توانید پاسخ و سوال رابدهید
سلام استاد برای قبولی توازمون نمونه باید روزانه حدود چندتا تست بزنم 😕😯
پاسخ سوالات تشریحی بقیه دروس را از کجا دانلود کنم؟
سلام
من کلاس ششم هستم درسم نسبتا خوبه به نظرتون 1 روز  قبل از آزمون تیزهوشان تست بزنم یا روز اخر و استراحت کنم؟ میگن اگه روز اخر درس بخونی مغز قاطی میکنه،
موندم چیکار کنم لطفا جواب بدید
پاسخ:
بعد از ظهر نخوان
تیزهوشان اصلا خوب نیست 
چون ذهنتان را درگیر میکنه
ببخشید استاد پاسخ تفکر و پژوهش،مطالعات،فارسی وقران و هدیه رو ندارین؟
تیزهوشان 3 روز دیگه میرسه خاهش می کنم جواب بدید 
سلام اقای معلم خیلی ممنونم به خاطر سوالات  معلم من خانم کارگریان به من میگن که خیلی باهوش هستم البته من سه معلم دارم خانم عبدی و الفت که کارگریان یکی از بهترین هاست اقای حسینی معلم فارسی هم به من اینو میگن ولی نمیدونم میتونم تو تیز هوشان قبول شم یا نه چون تست زنیم خوب نیست نظر شما چیه لطفا کمکم کنید 
سلام  من آزمون های ماخ را میدهم وهمیشه رتبم کمتر از 15 میشه به نظرتون تیزهوشان قبول میشوم
سلام برای تیزهوشان هوش علوی خوبه
سلام ببخشید استاد مدارس نمونه دولتی بهتر هستند یا تیزهوشان؟؟؟
سلام من در ریاضی و علوم خیلی قوی هستم ولی در فارسی ضعیف هستم چه کار کنم؟
جان مادرتان جواب بدهید.
استاد روزی چند تا تست خوبه بزنیم
عالی بود فقط برام دعا کنید که قبول بشم
پاسخ:
انشاا...
استاد خواهشمندم جواب بدین چطوری تست بزنم

من چیکار کنم قبول بشم
سلام بچه ها من امسال سال هفتم تو مئدسه ی نمونه دولتی                       به نظر من اگه دوست دارین تو امتحان تیزهوشان  قبول شین تست درسی و تست هوشیییییی زیاد بزنین برا نمونه هم تست های درسی زیاد بزنین
سلام اقای لطفی من میخوام بدونم امتحان تستیه یا نه با تشکر از پاسخ شما 


سلام ببخشید برای قبولی روزی چن ساعت درس بخوانم میشه بگید چه کتابهایی رو  بگیرم برای تست
۲۱ دی ۹۵ ، ۱۳:۳۱ نیما تیزهوش
سلام استاد. میخواستم بپرسم که من امسال در ازمون تیزهوشان قبول میشم؟
من بکپب درس میخونم تمام ازمون هایی رو که تا حالا تو مدرسمون گذاشتن  اول شدم 
باسلام لطفا کل پاسخنامه امتحان تیزهوشان 94-95 رابگزارید ممنون
سلام من کتاب های واله را می زنم به نظرتون خوب هست
سلام استاد من دانش اموز ششم هستم چه کتابی بخرم تا قبول یبشم 

سلام مرسی فقط همهی شهر ها را بزار اینشا اله همه قبولیم

با عرض سلام میخواستم بدونم برای تیزهوشان یا نمونه چند درصد باید بزنیم.روزی چند ساعت تست بزنیم باتشکر
سلام إسناد ببخشید من درسهم توى سؤالات شفاهى خوله تست زنبق خوب نیست چیکار کنم روى جواب هایى که من دم مشکوکم
سلام خیلی عالی بود به نظر شما من کتاب جامع خیلی سبز تیز هوشان گرفتم چطوره 
شبی چند تا تست بزنم کافیه
سلام اقای استاد معلمامون به من میگن اظطراب زیادی داری و نمیتونی کل سوالات تیزهوشانو بزنی،من کتاب iq وچندتا دیگه هم گرفتم و همشونم درست میزنم میخام بدونم سرعتمو چجوری ببرم بالا؟؟؟بنظرتون قبول میشم؟
پاسخ:
نگران نباش
۳۰ آبان ۹۵ ، ۱۷:۴۵ عششقممممممممم رفت
سلام خوبید   من یک ششمی هستم     آزمون  های گاج ثبت نام کرده ام در روز10 ساعت درس می خوانم کافیست
جواب بدین؟
سلام ببخشید میشه چند تا کتاب معرفی کنین خواهش می کنم  بچه ها شما بگین چه کتاب هایی بخرم کمکم کنین
سلام استاد میخواستم بدونم برا ی دانش اموز کلاس ششم که قراره در سال۹۵_۹۶آزمون بده شبی چند تا تست کافیه
سلام چطوری دانلود کنم

سلام استاد عشقی

خدا قوت .دخترم امسال ششم ابتدائی ومیخواهد برای تیز هوشان آماده بشه  می خواستم در مورد کتابهای تست تیز هوشان  راهنمائی  کنید

ممنون میشم

سلام عالی بودد من تیزهوشان شاهرود قبولیدم خخخخخخخخخخخخخخخخخ
مرسی خیلی زیاد . برای خواهرزاده ام امروز دانلودش کردیم و با هم سوالاشو خوندیم . فقط یه سوال ، خواهر زاده ی من سومه و سال بعد میره چهارم ، میگه که درسی به نام پژوهش ندارن ، منبع این درس چیه ؟! آیا همچین درسی رو تو سال پنجم یا شیشم می خونن ؟ ممنون اگر بشه راهنمایی کنید ...
سلام من چه طوری میتونم نتایج ازمون تیزهوشان رو بفهمم تو چه سایتی باید برم  یکی به من بگه لطفا 
۱۲ تیر ۹۵ ، ۱۶:۵۳ عشق فقط خدا
سلام آقای عشقی نتایج نمونه دولتی شهر زاهدان کی اعلام میشه
۱۲ تیر ۹۵ ، ۱۶:۰۷ خدایا ممنون
سلام 

به همه ی کسانی که در تیزهوشان قبول شدن تبریک میگم 
و برای کسانی که قبول نشده اند آرزوی موفقیت دارم و امید وارم در نمونه قبول شوند 
سلام چه کتاب تستی خوبه ؟؟؟؟
سلام نتایج اومد
تبریک به تمام قبول شدگان
سلام استاد.بقیه جواب های94-95کی میاد
با تشکر
۳۱ خرداد ۹۵ ، ۱۷:۰۰ محمد محرابی اسدابادهمدان
سلام ببخشیدمن ازدورترین نقطه کشورهستم لطفامراراهنمائیی کنیدچطورسوالنهای تیزهوشان راپیداکنم 
چرا سوال نمونه دولتی را نمی زارین ؟
۲۹ خرداد ۹۵ ، ۲۱:۲۹ خدایا تیزهوشان باید قبول بشم
سلام آقای عشقی

نتایج تیزهوشان تا فردا میاد؟؟

اگه نتایج بیاد داخل کانال میزارید؟؟؟ 

لطفا جواب بدید آقای عشقی
سلام استاد 
نتایج تیرهوشان کی اعلام میشه 
اگه بیاد داخل کانالتون میزارید ؟؟؟
دوستان ریاضی تیزهوشان هفتاد درصد از کتاب کانگورو میاد.نمونه دولتی هم از کتاب مرجع  تیرهوشان میاد ک اون کتاب شامل همه ی درس ها میشه ولی  بیشتر تو نمونه دولتی از ریاضیش استفاده میکنند.
۲۸ خرداد ۹۵ ، ۱۲:۳۴ یه دانش آموز بد بخت
سلام استاد امتحان نمونه عالییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی بووود.نتیجه کی میاد؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟
سلام استاد به نظر شما تیز هوشان خوبه یا نمونه لطفا جواب بدید
۲۷ خرداد ۹۵ ، ۱۸:۲۰ دانش اموز زرنگ نه تیز هوش
چند دقیقه در ازمون نمونه فرصت داریم 
سلام ببخشید من در صد های تیزهوشانم اینه می خواستم ببینم احتمال قبولیم هست یا نه 
استعداد تحلیلی 93%، هدیه 33%، فارسی 76%، مطالعات4%، تفکر73%، علوم 50%، ریاضی 11%،

لطفا جوابم رو بدید 
اگه جواب بدید خوشحال میشم 
باتشکر
سلام استاد باید برای نمونه دولتی چند درصد بزنیم
سلام من در تاریخ 95.328 یعنی فردا یه امتحان خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی مهم دارم از 12 هم همه وبلاگارو گشتم هیچ جا بجز وبلاگ شما سوال نداشت آیا منبع دیگری بجز وبلاگ خودتون میشناسین اگه میشناسین لطفا اطلاع بدید
سلام من درصد های تیزهوشانم اینه میشه بگید قبول میشم یا نه 

تحلیلی 93%، هدیه 33%، فارسی76%، مطالعات4%، تفکر73%، علوم 50%، 
ریاضی11% لطفا جواب بدید با تشکر 
 سلام 
ببخشید درصد کل باید چند درصد باشه 
برای مدارس نمونه دولتی چند درصد سوالات را باید بزنیم ؟؟؟؟؟؟

سلام من ریاضی  خراب کردم ولی بقیه رو خوب زدم قبول میشم لطفا جواب

سلام ببخشید آزمون نمونه کی هست ؟
نتایج نمونه رو کی میدن؟ 
از کجا کارت ورود به جلسه نمونه رو بگیریم؟
سلام استاد ببخشید نتایخ تیزهوشان ٩٥ ٩٦ چه زمانی میاد
با سلام. اگر میشه چرا برای تلگرام گروه درست نمی کنید که بچه ها هر دانشی که دارند در گروه بگذارند. یا اینکه در گروه بچه ها همدیگر را بشناسند و موقعی که مشکلی پیش آمد با کمک هم بتوانیم برطرفش کنیم.
سلام من تو بخشنامه ای که برای مدرسمون اومده بود خوندم که جواب آزمون دوروز بعد از آزمون نمونه دولتی میاد آیا درسته؟
سلام 
آزمون نمونه کی هست ؟؟
سلام.خسته نباشید.من در امتحان  تیزهوشان ورودی دهم شرکت کردم.در‌کل 38 سوال درست دارم.ولی یک سوال ریاضی زدم و هموت هم غلطه،یعنی ریاضی منفی میشه،با این که ریاضی بقیه هم تعریفی نداره ،با این یه منفی امکان نداره قبول بشم؟لطفا بگین امیدی هست یا نه،خواهش میکنم؟؟
سلام ببخشید میشه بگید کجا باید نتایج تیزهوشان رو ببینیم 
سلام.ببخشید جواب سوالات تیزهوشان95-96کی میاد؟
پاسخ:
سلام اخر خرداد
انشاالله همه قبول بشیم😃😇
انشاالله همه قبول بشیم😃😇
انشا الله همه قبول بشیم
انشا الله همه قبول بشیم
سلام استاد.بایدحداقل چنددرصد جواب داده باشیم تاقبول شویم؟.این سوال راهمه پرسیدند وجواب ندادین.لطفا  به من جوا بدین.و کاش سوالات نمونه دولتی ششم ۹۵_۹۴همه ی استان هارا بذارید.
نتایج تیزهوشان رو کی میدن 
دیگه نمی تونم صبر کنم لطفا جواب بدید
سلام استاد برای امتحان نمونه کی میتونیم کارت های ورود به جلسه رو بگیریم!؟
نمونه چند درصد بزنیم قبول میشیم؟! این که دیگه به بقیه بستگی نداره!!!😂😂
نتایج تیز هوشان سال 96-95 کی میاد
نتایج تیزهوشان کی میاد 
سلام استاد من استعداد تحلیلی 2نزده داشتم وجمعا 30 نزده داشتم اونایی روکه 1 درصد مطمعن نبودمو نمی زدم 22  کتاب تست زدم تو آزمون همه ی سوالای که زدم درست بودن به نظرتون قبول می شم خواهس می کنم جواب بدین
ببخشید سوالات وبلاگ کجا است؟
پاسخ:
به بخش طبقه بندی موضوعی مراجعه کنید
با سلام
ببخشید استاد بهترین کتاب تستی ششم کدام است؟
پاسخ:
سلام بستگی به سطح دانش اموز دارد
با سلام استاد ایا در متوسطه دوم امتحان نمونه دولتی و یا تیز هوشان را داریم
خواهش می کنم پاسخ بدهید چون من از الان می خواهم برنامه ریزی بکنم
لطفا پاسخ بدهید
                                                                            
                                                                       خدا خافظ
میخواستم ببینم من  باید به چه سایتی برای نتایج ازمون تیزهوشان امسال مرامعه کنم

Ostad salam ma chejoory javab soalate shomarobdim to telegram
ببخشید استادهمه میگویند که استعدادهای درخشان خوب نیست چون خیلی به بچه ها فشار می اورند و دانش اموز افسرده می شود     ایا این حرف ها درست است
استاد خواهش می کنم به سوالم جواب بدهید 
برای من خیلی مهم است
پاسخ:
سلام حرف درستی نیست
سلام  من ریاضی وفارسی را گند گند زده اماما بقیه را فکر می کنم خوب زده ام ایا قبول می شوم 
دعا کنید هم کشوریان عزیز
التماس دعا
مرسی
استاد سلام . میگن ازمون تیز هوشان 2  مرحله دارد درست است. خیلی ممنون

پاسخ:
سلام نادرست است
سلام درامتحان تیزهوشان حداقل بایدچند درصدبزنی که قبول بشی .لطفاجواب بدید(متشکرمیشم )
سلام درامتحان تیزهوشان حداقل بایدچند درصدبزنی که قبول بشی .لطفاجواب بدید(متشکرمیشم )
سلام استاد نتیج کی میاد؟
سلام استاد اگه ما بالای 50%بزنیم قبول میشیم انشا الله لطفا زود جواب بدید. با تشکر.
پارسال بچه ها حداقل باریاضی چند درصد قبول شدند ؟
سلام
چراجواب قبولی رونمیدین صحیح کنید
۳۱ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۹:۵۱ محمد حسین قیصری میانگین تراز کانون7113
من قرآن 5درست ریاضی همه را درست زدم فارسی 8اجتماعی 3تا علوم ولی خراب کردم استاد به نظرتون قبول می شوم
پاسخ:
انشاا...
سلام من همه سوالهای استعدادتحلیلی رودرست زدم کلاروهم 55 پاسخ درست دارم امیدی واسه قبولیم هست از :استان اردبیل .شهرستان مشکین شهر
عالی بود.واقعا ممنون
۲۵ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۰:۲۱ یه دانش آموز بد بخت
سلام استاد امروز  یه سری  جواب به دست من رسید از طرف دوستم که از تو یه کانال تلگرام پیدا کرده بود.البته مطمئن نبود که جواباشون درستن.اگه درست باشن من 28 % زدم😱😱😱😱 گند زدم.ولی تحلیلی هامو 68% زدم.ممکنه قبول بشم؟ امیدوارم نفر اول هم گندزده باشه که ما هم قبول شیم.لطفا جواب بدید.
۲۵ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۹:۳۵ فاطمه قربانی
سلام.من علوم را 90%
ریاضی 26.66%
مطالعات 75%
تفکر 80%
قران 87.5%
استعداد تحلیلی 93.33%
فارسی 80%
زده ام میشه بگویید قبول می شوم فقط مثل قبلی ها ان شاا.. نگویید بی زحمت بگویید اره یا نه.
  از سایت خوبتون متشکرم
۲۵ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۹:۱۶ محمدصدرا خاکساری
سلام من تو ازمون توی ریاضی چهار تا درست توی علوم نه تا درست و توی فارسی هشت تا درست توی مطالعات شش تا درست توی تفکر همه درست وتوی قران هفت تا درست .ایامن قبول می شوم؟ فقط میشه یک جواب اره یا نه بدهید
لطفا نهم هم بزارید

سلام باتوجه به قبولی سالهای قبل چند درصد کل سوالها رو بزنندقبولند خواهش می کنم جواب بدین
سوالا فوق العاده اسون بود امسال از مدرسه های غیر انتفاعی اسونتر فقط کی پاسخشونو میذارین ؟؟؟
سلام من دانش آموز پایه ی ششم هستم می خواستم درخواست کنم پاسخ تمام  سوالات تیزهوشان را در سایتتان قرار دهید           باتشکر
سلام...سوالات بد نبود ولی حوصله سر بر بود...من که بعد امتحان افتادم...
سلام من دانش آموز پایه ی ششم هستم می خواستم درخواست کنم پاسخ تمام  سوالات تیزهوشان را در سایتتان قرار دهید           باتشکر
خدایی سوال های امسال کی داده بود من مطمئن هستم اگر طراح سوال بیارم نمی تونه سوال امسال و حل کنه 
سلام استاد 
من امروز ریاضی با یه غلط و علوم هیچ غلط و فارسی یه غلط و بقیه هم مطالعات هیچ و هدیه ه و قران دوسه غلط  قبول میشم
پاسخ:
انشالله
سلام 
کی کلید تیز هوشان 95-96 میاد؟
۲۳ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۳:۴۳ نیلوفر صبحدم
سلام یه سوال داشتم . استاد پاسخنامه ی سوالات 95-96 کی میاد؟
و کی نتایج معلوم میشه؟
ممنون میشم
باتشکر
امتحانو دادم.ولی فکر کنم گند زدم.یا اینکه عالییییییییییییییییی دادم.همه بچه ها گند زده بودن😂😑😯 پسرا و دخترا!!!! همممهه!!!!! همهه هااااااا!!! همه
سلام سوالات تیزهوشان امسال چطوربود؟سخت بود؟
خخخخخ اما با این حال نمیدونم چرا اینقدر به آیندم خوشبینم
واو اون طوری که از نظرات خوندم تیزهوشان باید خیلی سخت باشه من مثل بقیه روزی عمرا بتونم 100 تا تست بزنم نهایتن در حد مرگ 30 تا شایدم کمتر
با این که احتمال قبولیم تو تیزهوشان یا نمونه دولتی یک درصده ولی بازم شرکت کردم اصلا شوقی تو قبولی ندارم اما بدم نمیاد ببینم سوالاش چجوریه
سلام نمونه سوالات رو تو تلگرام بفرستید ممنون

سلام نسیم هستم 12 ساله . فردا آزمون تیزهوشان دارم و دارم مدام میخونم . می خواستم بدونم که بروز ترین آزمون این هست ؟؟؟؟ یا نه ؟؟؟

لطفا سریع ژاسخ گو باشید .

باتشکر از سایت خوبتان .

سلام استاد امسال چون تعداد سوالا کمتر شده با چند غلط میشه قبول شد؟

باسلام به استاد عشقی من 12 ساله هستم .و فردا آزمون تیزهوشان دارم . من به کوب در حال مطالعه هستم . تمام نمونه سوالاتی که شما در سایت گذاشتید معلم خودمان به ما داده است . اما من میخوام مطمئن بشم که آیا همین سولات برای آزمون تیزهوشان میاید یا سولات تغییر می کند . 

با تشکر از سایت ژر محتوی شما . ممنون

ممنون ولی میشی سوالای دیگه دو هم بذارید
۲۲ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۷:۱۲ یه دانش آموز بد بخت
استاد عشقی جواب ما رو ندادین فردا هم امتحانه!!!!!😱😱😱 الان من غلطی بکنمممممممممم؟؟؟؟؟؟ 
خیلی سوالات خوبی بود من دارم کتاب گاج(IQ) میزنم به درد میخوره یانه؟

سلام بچه ها امسال ضریب سوالات فرق میکنه(ریاضی3علوم2فارسی2)من خودم کلاس ششم فردا ازمونه توسوالات ریاضی اگه 60درصد متمعن بودی سوال درستهنزن چون اگه بزنی اشتباه باشه مثل اینه که 3 سوال اشتباه زدی پس فقط موقعی بزن که 85 بهبالا ایشالا همه قبول میشیم!
من یه کتابی دارم به نام گل پلاس که این سوالات در آن هست
خیلی ممنوم از آزمون.....میشه جواببقیه ی سوالارم بذارید؟؟؟
فقط ریاضی و علومه آخه....با تشکر
سلام استاد من خیلی تست میزنم ولی مرور نمیکنم به نظر شما قبول می شوم تیزهوشان 

سلام میشه بگید چه کتاب های بای نمونه دولتی خوبه/1
ببخشید اگه بخوایم تو تیز هوشان شرکت کنیم باید چجوری درس بخونیم ؟ خیلی باید سخت بگیریم یا... منون میشم اگه ج بدید
من قبوت
ل شدم پار سال خلی آسون بود
سلام استاد من دانش اموز ششم هستم برای ازمون تیزهوشان میخونم به نظرتون بیشر تست بزنم یا بخونم
پاسخ:
تست بزن
بهنام گوشی یا تبلتت کنار بذارموفق خواهی شد
سلام استاد میشه کانالتون رو معرفی کنید ممنونم
سلام ببخشی دختر من در امتحان تیز هوشان شرکت کده اما هیچ تستی نمیزنه اما درس بسیار خوبی داره ولی همیشه در تست زنی اشکال داره ایا احتمال قبول شدن داره چون اگر نداشته باشد نزارم بره که روحیش خراب نشه لطفا زود جواب دهید که یه بهانه ای برای پنج شنبه جور کنم ؟؟؟
سلام استاد من دانش اموز سال پنجم ابتدایی ام.میخواک بدونم چه کتاب تست هایی روبزنم که موفق بشم
سلام می خواستم ببینم که ،کی کلید رو می زنین
سلام استاد راسته میگن اگه همهی درسارو بزنی و ریاضیرو نزنی احتمال دراومدن هست لطفا زود تر جواب بدید؟!
سلام لطفا سوالات هوشی که ممکن تو امتحان بیاد بذارید ممنون
۱۸ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۴:۲۲ یه دانش آموز باهوش بی همتا
سلام من میخوام در تست زدن قوی باشم چه راهبردهایی هست؟
استاد این بازی کلش آو کلنز اصلا نمیزاره نرم سمتش درسم عالیه ولی نمیخونم یه راهی پیشه روم بزارید بچه ها لطفا!!!!
استاد لطفا جواب بدید چون فقط6 روز دیگه تا امتحانم نمونده
 فقط بگید اگه تفکر و هدیه ها و قرانو نسبت به بقیه سوالات گمتر جواب بدیم احتمال در اومدنمون توی تیز هوشان هست ؟
لطفا جواب بدید
اگه کسی هم در رابطه با این موضوع میدونه جواب بده
آقای عشقی ممنوم .
سلام استاد من خیلی استرس دارم برای ازمون ولی فکر کنم قبول شوم چون امتحان تنی ریاضی دادیم که تو استان برنده شودیم لطفا دعا کنید
سلام استاد من کتاب های پابه پا گلواژه مرشد واله 32 استان رو روزی 80 تست میزنم آیا خوبه؟؟؟؟/
سلام استاد من روزی چند ساعت درس بخونم ؟؟؟توروخدا زود جواب بدید ؟؟؟۶روز دیگه تا امتحانات نمونده لطفا سوالات نمونه رو بزارید؟؟؟؟؟ چه کتابی خوبه برای تیزهوشان؟؟؟؟
سلام استاد من روزی چند ساعت درس بخونم ؟؟؟توروخدا زود جواب بدید ؟؟؟۶روز دیگه تا امتحانات نمونده لطفا سوالات نمونه رو بزارید؟؟؟؟؟ چه کتابی خوبه برای تیزهوشان؟؟؟؟
سلام استاد روزی چند ساعت درس بخونم خوبه ؟!  الان من برگه های تیزهوشان پارسال و نمونه پارسال دارم همه رو درست زدم ولی استرس دارم ۶روز دیگه بیشتر تا تیز هوشان نمونده تو رو خداااا بگییید چه کتابی خوبه ؟؟؟لطفا شما که می گید با استاد تماس بگیرید شماره استاد رو بزارید؟؟؟؟؟ 
استاد این سوالات که گذاشتید ممکنه بیاد یا خود سوال های تیزهوشان است؟؟؟؟😕😕
سلام استاد چجورى باید درس بخونم تادر آزمون تیز هوشان قبول شم😌
سلام آقای عشقی من درنمونه دولتی شرکت کردم ومیخواهم امتحان بدم اما نمیددنم چجوری بایدبخونم که هم قبول شم وهم خسته نشم لطفاجواب منوبدیدواگرم میشه تااین چن روزی که امتحان نمونه داریم نکته های تست هاروبرامون بذاریم تا استفاده کنیم خیلی ممنون ازلطفتتون☺
سلام إستاد من تو ریاضى هفتم مشکل دارم میشه کلکم کنقد 

سلام إستاد من تو ریاضى مشکل دارم باید چیکار کنم ریاضى هفتم

کس نگین
سلام اقای عشقی من امسال تیز هوشان میدم به نظر شما روزی باید چند تا تست بزنم ؟؟؟؟
و از اول ساله تا الان هر روز ۱۰۰تا میزدم ولی حالا نمی دونم چند تا بزنم بعضی وقت ها سی تا بعضی وقتا هزار تا ولی من یه ادت بدی دارم اگه بشینم پای گوشی یا کامپیوتر یا......نمی تونم پاشم به نظر شما باید چی کار کنم لطفا جواب بدین

۱۵ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۸:۲۴ یه دانش آموز بد بخت
سلام استاد من ( ستایش) هستم .همانی که نظرم رو گذاشتین لطفا جواب بدین.چند درصد آزمونو جواب بدم قبول میشم؟؟؟؟ الان دارم با یه برنامه ریزی میرم جلو و دارم پیشرفت میکنم.یه کوچولو اعتماد به نفسم داره میاد سر جاش.مطمئمنا تحلیلی رو خییلللیی خوب جواب میدم.امیدوارم تحصیلی هم همینطورجواب بدم،اگه شما هم کمکم کنین و جوابمو بدین خیییییییییییییلللللللیییییییییییی خخیییییییییییییییللللللللللییییییییی خخخخیییییییییلللللللیییییییییی خخخخخخخخخییییییییییییللللللللی ممنون میشم.ممنون
من کلاس ششم هستم . جوری که معلم های من میگن من بچه باهوشیم از الان یعنی ۸ روز مونده به امتحان تیزهوشان اگه زیاد تست بزنم میتونم قبول شم؟
ببخشید سوالات 95  96  مدرسه البرز میخواهم  چی کار باید بکنم  لطفا جواب بدید   
سلام خسته نباشید ببخشید میشه لطفا بگین روزی چند تست بزنم من خیلی تند تست میزنم چون از کلاس 2 دبستان کانون قلم چی شرکت میکنم و آرزوی من و مامانم هم اینه  که تیزهوشان قبول بشم من روزی 400 تست میزنم از همه ی درس ها  میشه بگین خوبه تعداد تست زدنم یا نه ممنونم
سلام خسته نباشید ببخشید این آزمون های تیزهوشانی که از سایت ها میگیریم واقعی هستند لطفا جواب بدید ممنونم 
سلام استاد خوبید استاد من در آزمون تیزهوشان شرکت کرده ام می خوام بدونم روزی چند تست بزنم؟؟؟؟؟وچه کار کنم تا قبول شم؟؟؟؟؟؟وچه طور درس بخوانم؟
سلام استاد من استعداد خوبی دارم و همیشه بدن خوندن هیچ درسی تو امتحانات مدرسه 20میگیرم وتا حالا کتابای تست مختلفی زدم ولی آزمونای پارسالو که دیدمزیاد خوب در حلشون قوی نبودم میخواستم بدونم میتونم تیز هوشان با این وضعیت قبول شم ممنون

راستی استاد این درسته که فقط 80 درصد به بالا ها را می پذیرند؟

با سلام من یک کانونی هستم و در ویدیو ها تدریس شما را تماشا کردم به تازگی ازمون های کانون شامل دو قسمت تیزهوشان و عادی شده .... به نظر شما سوالات کانون برای تست زدن تیزهوشان مناسبه و متونه امادگی برای تیزهوشان محسوب  بشه؟
اقای عشقی دستتون دردنکنه عالیه  بهتر ازاین نمیشه
استاد میشه ما ششم ها رو یکم در برنامه ریزی خوب و دقیق راهنمایی کنید . ممنون.
استاد لطفا جواب بدین خیلی استرس دارم
استاد روزی چقد تست بزنم؟
سلام استاد من کلاس ششم هستم و میخوام توی ازمون تیزهوشان قبول شم.به چه نکته هایی توجه کنم که راحت تر قول شم؟؟؟؟ اگر ریاضی رو فقط 1، 2 تا جواب بدم ولی درست باشن میتونم قبول شم؟؟؟؟؟
آیا فقط درسخون بودن میتونه باعث قبولی شه؟؟ ققط باهوش بودن چی؟؟؟؟ تا حالا شده کسی قبول بشه که هیچکس فکرشم نمیکرده؟؟؟؟ یعنی در حد معمولی بوده ممنون لطفا راهنمایی کنین فقط 12 روز مودنده تا آزمون
استاد روزی چقد تست بزنم خوبه؟
سلام استاد ممنون که به سوالم جواب دادید.
یکی از دوستان من از الان میخواد تازه شروع کنه واسه خوندن.هوشش خیلی خوبه و درسا رو کامل حفظه اما تستش یکم ضعیفه.باید چیکار کنه؟
خودش نمیتونست بیاد داخل سایت از من خواست که بیام.لطفا راهنماییم کنین که بهش بگم.
استاد ممنون از کمکتون من داخل چند امتحان قبلی علوم از همه نمرم بهتر شد و شدم 20.مرسی از کمکتون 
لطفا اگه میشه جواب بدیدممنون میشم
سلام یه سوال داشتم  
اگه ما توی ازمون تیز هوشان قران و هدیه ها رو کم جواب بدیم احتمال قبول شدنمون هست؟
باسلام وخسته نباشید استاد محترم من فرزندم از نظر درسی عالی است وترازش در کانون قلم چی همیشه از ۶۳۰۰بالا است و از سوالات تیزهوشان پارسال درس ریاضی ۱۰تا را صحیح جواب داده است خودم آزمون گرفتم ولی عیب بزرگش این است اعتماد به نفس بالایی دارد همه سوالها را جواب می دهد در حالیکه می داند نمره منفی دارد خواهشمندم ما را راهنمایی کنید ممنونم از لطفتان
استاد بیشتر از چه کتابی سولات تیزهوشان میاید
من امسال تو تیز هوشان شرکت کردم سوالات 95 رو میتونم بگیرم

یا خودا
۰۶ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۵:۲۸ امید از تهران ص
سلام ببخشید استاد برای قبولی درمدارس تیزهوشان 
به غیر از تست باید چیکار کنیم
سلام من روزی 37 ،ساعت میخونم قبول میشم?

عالی است ولی واقعا شبیه اینه
کی تیزهوشان قبول شده
استاد عشقی خیلی عشقی
میشود نمونه سوالات ۹۲_۹ث رو بذارید
۳۱ فروردين ۹۵ ، ۱۴:۰۰ شایان کریم نژاد
سلام اقا عشقی من زیاد درس می خوانم به تیزهوشان قبول میشم
سلام آقای عشقی لطفا بگویید کتاب ٣٠ استان خوب است؟😊
پاسخ:
چه انتشاراتی؟
سلام ببخشید که درسام خوبه اما ریاضیم ضعیفه چیکار کنم 
خواهش می کنم برای من سوالات تیزهوشان روبفرستید می خوام باقرالعلوم قبول بشم
سلام من امسال در تیز هوشان ثبت نام کرده ام و از شما کمک و نمونه سوالات سال گذشته را می خواهم.
سلام من امسال در تیز هوشان ثبت نام کرده ام و از شما کمک و نمونه سوالات سال گذشته را می خواهم.
من کلاس ششم هستمو می خواهم تیز هوشان قبول شوم چه کار کنم که دقت و تمرکزم زیاد شود وچه نکاتی را باید بیشتر دقت کنمممنون میشم راهنمایی کنید/
سلام  اقای عشقی من کوثرم همه ی درس هام خوبه ولی ریاضیم منظورم تیزهوشانه خوب خوب نیست معلممون میگه ریاضی 30 سوال داره 15 سوال تحصیلی و 15 سوال تحلیلی تحلیلی من خیلی خوبه به نظرتون اگه از 30 سوال بتونم به 5 سوال جواب درست بدم قبول میشم؟
پاسخ:
سوالات ریاضی با استعداد تحلیلی فرق می کند.
بستگی به دیگران دارد
۲۷ فروردين ۹۵ ، ۱۵:۰۴ یه دانش آموز بد بخت
سلام استاد ببخشید دوباره مزاحم شدم، میخواستم بدونم این درسته که میگن امسال آزمون تیزهوشان 2 ازمون شده؟ یکی تحلیلی که مال هوشه و اون یکی هم مال سوالای درسیه.درسته ؟؟؟
پاسخ:
یکی استعداد تحلیلی و دیگری بقیه درسها
سلام اقای عشقی من 12 سالمه ممنونم از شما بخواطر مطالبتون ♥

می خواستم بپرسم شما میدونید ازمون تیزهوشان کی برگزار میشه ؟
نمونه دولتی چی ؟
پاسخ:
به کانال مراجعه کن
کی سوالاتتیزهوشان ششم 95 _96 رو تو سایت میزارید
۲۶ فروردين ۹۵ ، ۱۷:۳۹ یه دانش آموز بد بخت
سلام استاد بخشید من شرمنده ام تماس گرفتن برام ممکن نیس اگه ممکنه همینطوری راهنماییم کنین.ممنون.ببخشید.منظورم تو ی سایته.خیلی خیلی ممنونم از زحمات شما
خواهش میکنم سریع تر خیلی مهمه 
سلام من می خوام تیزهوشان قبول شم به نظر شما باید روزی چند ساعت مطالعه داشته باشم لطفا پاسخ دهید ممنون
۲۵ فروردين ۹۵ ، ۱۷:۱۵ یه دانش آموز بد بخت
سلام استاد.من کلاس ششمم و هوشم خیلی زیاده و اینو همه بهم میگن و تست های هوشی که خیلیا نمیتونن حل کنن رو من حل میکنم.اما متاسفانه سوال های تیز هوشان سال های قبل رو که معلممون بهمون میده رو نمیتونم حل کنم و کتاب های درسی مون هم خیلی خوب بلدم و به عکس ها و نقشه ها خیلی دقت میکنم.
تو کلاس خودمون هم که 36 نفر هستیم 2، 3 نفر همیشه همیشه جواب ها رو میگن و من از خودم خیلی خیلی خیلی خیلی نا امید شدم.واقعا نمیدونم باید چه کار کنم.تست هم میزنم.کتاب iQ 
به نظر شما میتونم قبول شم؟؟؟ لطفا راهنماییم کنین خیلی خیلی نا امیدم.فقط هم 1 ماه دیگه تا آزمون تیزهوشان مونده و من هیچ کار نکردم و کاملا بی برنامه عمل میکنم.واقعا دارم دیوونه میشم.ازتون خواهش میکنم لطفااااا راهنماییم کنین.ممنون 
پاسخ:
با استاد تماس بگیرید
آقای محترم سلام من کلاس ششم هستم و میخواهم تو آزمون نمونه مردمی شرکت کنم . از شما خواهشمندم سوالات و جواب ها را بگذارید .
با آرزوی سعادت🙏
سلام من کلاس ششم هستم و میخواهم در تیزهوشان ثبت نام کنم اما من کلاس تیزهوشان نرفتم من می تونم با سوالاتی که شما گذاشتید وارد امتحان بشم؟
سلامی دوباره آقای عشقی من رافع هستم از شما پرسیدم که قبول می شوم با کتاب هایی که خواندم و شما گفتید نمونه یا تیزهوشان منظور من تیزهوشان بود

پاسخ:
اولا به کیفیت مطالعه بستگی داره و بعد به این که بقیه چه طور زده اند
سلام ببخشید چگونه یک تست زن خوبی تو آزمون ها باشیم 
سلام ببخشید من کلاس پنجم هستم و می خوام برم تیز هوشان . من در این مقطع تحصیلی دارم کتاب iq گاج رو م خونم لطفا کمکم کنید ممنون
پاسخ:
سوالات هوش را حل کن
سلام استاد.من قبلاهم پرسیدم اما جواب ندادید.
من تمام نمراتم19 و20 است اما علومم 17 است.چیکار کنم تا در علوم پیشرفت کنم؟
روزی 200 تست علوم هم میزنم اما جواب نداده.لطفا جواب بدید🙏
پاسخ:
سعی کن مفهومی تر بخوانی
پاسخ برای درس های دیگر ندارد؟
سلام سوالات تیزهوشان ششم ۱۳۹۴-۹۵ سخت تر است یا ۱۳۹۵_۹۶؟از کجا میدانید؟؟؟

پاسخ:
معلوم نیست
ببخشید من دوست دارم تیزهوشان قبول بشم استاد ولی فک میکنم ریاضی و علوم خراب کنم چون خیلی سختن
پاسخ:
نگران نباش و تست بزن
سلام استاد.
برای پیدا کردن سوالات سه سال قبل تیز هوشان باید چه کار کنم؟؟؟؟؟؟؟
ببخشید آقای عشقی به نظر شما با کتاب های ریاضیات رشادت علوم رشادت و  گل پلاس گل واژه را دارم درس را هم می خوانم به نظر شما قبول می شوم
پاسخ:
نمونه یا تیز هوشان
سلام
سلام استاد میخواستم ببینم روزی 500-600تا سوال بین 450تا600تادرست خوبه
پاسخ:
بله خوبه
ببخشید میخواستم بپرسم چه کتابی برای ازمون تیزهوشان خوب است کارکنیم
سلام اقا با چند درصد می توان قبول شد 
پاسخ:
بستگی به بقیه دارد

سلام شما هیچ وقت به نظر های من جواب ندادین ...این سوالات مال سال 95 هم است

 

پاسخ:
این سوالات پارسال است
استاد با سلام من برای قبولی در آزمون تیزهوشان کتاب های کرک وکیل ,IQ, گاج،رشادت ،مبتکران ،واله ،فتحی و... را تمام کردم ولی هنوز می ترسم  که خوب بلد نباشم لطفا راهنمایی ام کنید
پاسخ:
مرشد را بخوان
 سلام اقای عشقی من تو قلم چی رتبم همیشه کم تر از ظرفیت مدرسه تیزهوشان استانمون هست به نظر شما میتونم قبول شم
پاسخ:
از زمان باقی مانده استفاده کن
۱۸ فروردين ۹۵ ، ۱۳:۲۱ ارمین تیزهوش

سلام

 هدف

من

قبولی در..

تیزهوشان

ششم به هفتم

۱۷ فروردين ۹۵ ، ۲۱:۲۳ داوودپیکانپور
لطفا به من پاسخ بدهید می خواهم بدانم که سوالات 94-95امسال تهیه شده ومال آزمون ورودی امسال است اگر پاسخ بدهید ممنون میشوم
پاسخ:
این برای پارسال است
سوال های نمونه رو نمی ذارین؟  من جواباش رو می خوام
۱۷ فروردين ۹۵ ، ۱۴:۲۵ دانش آموز ششم
لطفا آزمون سال 95 رو هم زود تر بگذارید !!!!!!
سلام استاد ایا شما می دانید که ثبت نام مدارس نمونه دولتی کی است خواهشمندم پاسخ دهید😊😊😊😊😊
پاسخ:
در کانال قرار دادم
سلام استاد من یک بر نامه ریزی خوبی می خوام 
لطفا پاسخ بدهید😩😩😩😩😩
این سوالات مال سال 95 هم هست؟
سلام سوال تیز هوشان ششم دارید

من IQو کرک و دیل و پا به پا و خیلی سبز تمام کردم هنوز میگم میترسم قبول نشن چکار کنم
سلام ببخشید من یه دانش آموز ششم سطح بالا هستم روزی دوازده ساعت مطالعه و کم کم 300 تا تست برای هر روز خوبه و امکانش است تیز هوشان قبول بشوم با نه لطفا جواب بدید برام خیلی مهمه جون تا ساعت 4 صبح درس می خونم
اگه جواب بدیم ممنون میشم
سلام آقای عشقی به نظرتون کتاب های مجموعه رشادت خوبه یا باید کتاب های دیگر برای شرکت در آزمون خریداری کنیم.........؟😯
سلام من امسال در تیز هوشان ثبت نام کرده ام 
وششم هستم  من جزوبرنامه میخواهم
سلام من امسال در تیز هوشان ثبت نام کرده ام 
وششم هستم  من جزوبرنامه میخواهم
سلام .اقای عشقی من هرروز حدود ۵٠٠تست از همه ی درسها میزنم وساعتش برام مهم نیست هرروز حدود دوبار درسهامو مرور میکنم و تست های هوش وبلاگ رو میزنم خیلی استرس دارم نمی دونم چرابگید که کتاب های فتحی خوب است  یا٣١استان؟؟؟لطفا سریع جواب بدین
ممنون از اینکه پاسخ سوالمو داید ببخشید کتاب جامع . جامع فرزانگان و31 استان خوبه?
پاسخ:
بله خوبه
سلام .  من کلاس ششم هستم،طبق برنامه ریزی جلو میروم و همیشه بخشی إز درس هایم را می خوانم.
لطفا سوالات تیزهوشان ۹۵ را بگذارید خواهش می کنم استرس دارم
بخاطر قبولی ما من همیشه سایت شما را بالاترین سایت میدونم
سلام استاد میشه بگید چطوری می تونم به تیز هوشان قبول شم لطفا جواب بدید
سلام من روزی 12ساعت میخونم ونمره بالایی درآزمون هامی گیرم اما درس حجم زیاد چیزی یاد نمی گیرم درس های دیگر را خوب بلدم وحدودا 90درصد میگیرم چه کارکنم
سلام استاد خیلی ممنون که به سوال قبلی من جواب دادید
می خواستم بگم به نظر شما من روزی ۲۴۵ تا تست میزنم به نظرتون برای قبولی در آزمون بسته 
بعد من هم کارنامه ام ۲۰ شده است 
مدیر مدرسمونم به پدرم گفته من دختر شما را در مدرسه تیزهوشان قبول می کنم
به شرتی که خودشم درس بخون
مدیر مدرسه ی ما همیشه پیگیر کار هامه و از نمره و کارنامم خبر داره.
به نظرتون شانس قبولی دارم 
لطفا و خواهشا......جواب بدید
خخخخخووووواااااههههههششششش مممممیییییکککککککنننننمممم...🙏🙏🙏😫😭😭📚📚📖
باسلام من کلاس ششم هستم و اردیبهشت ماه آزمون دارم. تاین سوال ها برایتیزهوشان ششم است؟میشه همه ی سوال ها رو بدید من باید تو ی چه سایتی برای دیدت سوال هابرم. لطفا سریع جواب بدید
باسلام من کلاس ششم هستم و اردیبهشت ماه آزمون دارم. تاین سوال ها برایتیزهوشان ششم است؟میشه همه ی سوال ها رو بدید من باید تو ی چه سایتی برای دیدت سوال هابرم. لطفا سریع جواب بدید
لطفا استاد پاسخ کل سوالات را بگذارید  چون ما امسال ازمون داریم  و من میخواهم سوالات را تمرین کنم من نمونه سوال زیاد گرفتم اما نمونه سوالات شما بسیار فرق دارد 

سلام اقای عشقی خسته نباشی من برای تیزهوشان از کتاب انتشارات گامی تا فرزانگان استفاده میکنم. آیا خوبه؟ 

در ضمن معلم من علوم رو اصلا خوب درس نمیگه و فقط جواب ها رو از روی گام به گامش میگه برای پیشرفت در علوم چی کار کنم ؟ممنون میشم جواب بدید.
سلام امید وارم که حالتان خوب باشد ببخشید من کلاس ششمم درس های حفظیم عالیه یعنی میتونم از اول کتاب تا اخرش برای یک نفر توضیح بدم ولی ریاضیم نه امسال سوال های ریاضی15تاست اگر 5تاشو هم جواب بدم وای درست باشه قبول میشم؟من ناحیه های 2و1و 3انتخاب کردم برای شیراز بعد ببخشید بهتره سوال هایی رو که بلد نیستیم جواب بدیم یا ندیم؟ ریاضی و فارسی امسال خیلی سخته؟
سلام من توی آزمون آیه های تمدن رتبه 7678 آوردم ودر آزمون های گاج رتبه ام پایین تر از7300 نمی اید و کتاب کار های فسفر مبتکران و گاج حل میکنم آیا شانسی در قبولی در تیزهوشان دارم؟ همه ساعته در خانه هستم لطفا یک برنامه برای عیدم بنویسید   کلاس ششم
سلام من در ضمینه ریاضیات کمی مشکل دارم اگر می شود یک معلم خصوصی پیشنهاد کنید
۲۹ اسفند ۹۴ ، ۱۷:۱۶ محمد رضایی
استاد پاسخ کامل سوالات تیز هو شان رودارین استاد ازتون ممنونم من برای تیز هو شان استرس دارم میشه سوالات سال 95 رو برا م بفرست ممنون میشم 😀😀😀😃😃😃😄😄😄من از شهر استان اهر اینو براتون میفرستم 
۲۹ اسفند ۹۴ ، ۱۳:۳۳ محمد رضایی
سلام آقای عشقی میشه برام سوالات تیز هو شان 95 رو برام بفرستید ممنون میشم برای تیز هو شان میترسم قبول نشم
من یک دانش آموز کلاس ششم هستم که دوست دارم تو امتحان تیزهوشان امسال قبول شم . با توجه به توضیحات  معلمم و امتحانات مدرسه و تراز هام در آزمون های قلمچی  درسم خوبه لطفا بهم بگید برای قبولی باید چی کار کنم ؟ لطفا سری جواب بدید
سلام اقای عشقی من هر روز 8 ساعت میخونم برا تیزهوشان یعنی کتابای جامع نیترو کرک ودیل و جامع فرزانگانو تست میزنم ولی برنامه درس ندارم میشه کمکم کنین  اگه میشه زود تر جواب بدین  
من خیلی استرس دارم

سلام من دانش اموز کلاس ششم هستم و علوم تیز هوشانی را  خیلی دوست دارم و میخواستم درمورد سوالها از شما تشکر کنم.

سلام لطفا فرمول حل تست ریاضی بگذارید من فیزیکم عالیه و همینطور شیمیم
سلام من امسال می خوام تیزهوشان شرکت کنم نمره ی کارنامم از اول عمرم تا حالا۲۰ بوده من برای قبولی روزی ۶ ساعت درس می خونم و ۲ ساعت هم از کتاب های جامع کرک و دیل و آی کیو، واله و مبتکران تست میزنم ولی برنامه ریزی دقیقی ندارم و اگه تست نزنم و درس نخونم کل روز تلویزیون می بینم یعنی من ۲۴ ساعته خونم میشه یه برنامه ی خوب و کارآمد بهم بدید من کلاس شششم دبستان هستم لطفا پاسخ بدید خواهشا........🙏😔😭📚
پاسخ:
سلام هر روز یک سوال هوش وبلاگ را حل کن

عالیههههههههههه

سلام اقای عشقی .میخواستم بپرسم برای تیزهوشان سوالای کتاب نیترو خوبه بزنم اگه میشه زود تر جواب بدین ششمم
پاسخ:
بله بزن
۲۳ اسفند ۹۴ ، ۱۱:۳۲ مانی منصوری
قربان من در کاشا در ازمون ایه های تمدن تراز6062.4را کسب کردم به نظر شما قبول میشوم
سلام میشه پاسخنامه ی تشریحی همه ی درس ها راتو سایت بذارید.ممنون می شم.
استاد برای علم کدام کتاب خوب است
۲۰ اسفند ۹۴ ، ۲۰:۵۳ کیمیا مرادی
سلام استاد من کتاب فرزانگان و خیلی سبز استفاده ماکنم آیا خوب است؟
۱۹ اسفند ۹۴ ، ۱۸:۵۰ نرگس هادیلو
سلام.آزمون تیز هوشان 23 اردیبهشت هست و عید زمان خوبی برای درس خوندن هست اما متاسفانه ما مسافرت هستیم.استاد اگه میشه یه برنامه به من بدید که از تعطیلات عید خوب استفاده کنم.لطفا کم مونده تا برگزاری آزمون.
سلام برای قبولی در تیزهوشان ورودی سال هفتم چه کتابهایی بخوانم؟
سوالات 96 -1395 رو بزارین . یابگین در این مورد سایتی است????????
۱۷ اسفند ۹۴ ، ۱۸:۲۴ محمدنورایی
استاد من از ریاضیات سوالاتی که تو ازمون سال پیش بود سر در نمیارم
پاسخ:
بیشتر تمرین کنید و سوالات هوش وبلاگ رو حل کنید
سلام.من دنبال کتایی میگردم که هم جزوه و هم تست داشته باشه.ممنون میشم که کتابی مناسب آزمون و هم شامل جزوه وتست معرفی کنید.......با تشکر
لام استاد من ماله سال ۹۵رو میخواهم نه ۹۴
سلام استاد ازتون خیلی خیلی تشکر می کنم
سلام چه کتابی برای آزمون تیزهوشان خوبه
سلام ببخشید من تو درسام خیلی خوبم ولی یک کمی در ریاضی مشکل دارم و علاقهدارم در تیزهوشان شرکت کنم میتوانید کتابی به من معرفی کنید                 با تشکر       
سلام استادپسرم دانش آموز سال ششم است برای آزمون ورودی تیزهوشان ثبت نا کرده لطفا راهنمایی کنید چه کتابهایی برایش تدریس کنم تا موفق شود
من یه سوال دارم  ازمونش  تشریحی یا تستی سریع جواب بدید لطفا

پاسخ:
تستی
باسلام ببخشد چجوری باید دانلود کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

من دانش اموز ششم هستم ریاضیم خییییییلی خوبه جوری که تو استان رتبم 1 میشه و توی سوالات هوش هم استعداد دارم کتاب های مرشد و ای کیو و واله رو دارم واسه ریاضی اما فارسیم خیلییییی بده من ریاضی رو نود درصد و فارسی رو شصت درصد زدم نمیدونم واسه تقویت فارسیم چه کتابی بخرم لطفا کمکم کنین

سلام من از استان کردستان 
میخواهم در آزمون نمونه دولتی شرکت کنم لطفا کمکم کنید تا چکار کنم 
که قبل بشوم
سلام من دانش اموز کلاس ششم ام و عاشق ریاضی ام ... ریاضیم خیلی خوبه و اصلا برام سخت نیست میخواهم در تیز هوشان ثبت نام کنم اما با خودم میگویم سخته ... درضمن یک راه خوب برای حل مسیله بگویید.
۱۲ اسفند ۹۴ ، ۱۷:۵۵ نرگسییییییی
بدک نبود ممنونمممممممممممممم
سلام استاد من از سوالات شما خوشم اومد و آرزوی موفقیت به شما می کنم خدا نگهدار
سلام استاد من از سوالات شما خوشم اومد و آرزوی موفقیت به شما می کنم خدا نگهدار
سلام استاد.لطفا چند راه برای قبولی بگویید
کمک تیزهوشان سخت سخت
من مسئله هارا نمی فهمم کمکم کنید
من دانش آموز ششم هستم کتاب مسابقات مرشد ریاضی رو تموم کردم میشه یک کتاب توی همین سطح یا بالاتر معرفی کنید
خواهش می کنم سوالات تیز هوشان را راحت کنید من مسئله را متوجه نمی شوم

سلام استادمیگم این سوالات برای قبول شدن درتیزهوشان95کمک میکنه؟؟؟؟
خیلی خوبه استاد..
سلام خدمت تمام شما . من کتاب برای ریاضی مرشد تست میزنم وعلوم محندس فتحی می خونم ورشادت و فارسی مفاهیم فارسی که خانم محکم و آقای دهقانی نوستنو می خونم این کتابا بسه و خوبه ؟؟؟
پاسخ:
بله خوبه
سلام ممنون عالی بود ببخشید سوال های نمونه دولتی امسال 1395 که میخوان بگیرن رو کی میزارید توی سایت؟
سلام استاد  من دانش اموز ششم هستم و دوست دارم در ازمون تیز هوشان قبول بشم این سکالات که دادید سوالاتی هست که امسال در ازمون تیز هوشان میاد یا نه؟  لطفا سریع جواب بدید

پاسخ:
سلام شما سعی کن خوب درس بخوانی
استاد لینک سوالات فیلتر شده
استاد لینک سوالات فیلتر شده
اقا ی عشقی من کلاس ششم هستم نمی شه سولات سال ۹۵-۹۶رو بزارید مرسی یا سایتی رو بگید که همچین سوا لاتی داشته باشه
لا سلام خدمت استاد 
من 3سال دارم می رم واله می رم ولی حس می کنم برای قبولی تیزهوشان کافی نیست .استاد من هرروز حدودا 40تست میزنم و کتاب های واله استاد شاکری اندیشمند قلم چی و تست هوش میزنم و استاد های شما و دکتر شاکری روهم حل میکنم .آزمون های واله اندیشمند آزمون های آنلاین وبلاگ های مختلفی رو میزنم ودر آزمون مرآت مدرسه و کلاس های هوش روهم که هست را میرم وما رم هرروز سوالات جدید رو برام می گیرد.و سعی میکنم هر هفته درس ها رو مرور میکنم آزمون های تیزهوشان سال های گذشته رو دارم وتمرین میکنم .سعی میکنم همیشه برنامه ریزی داشته باشم .
کتاب تیزهوشان واله واندیشمند روکار میکنم .پیش مشاور درسی هم رفتم 
نمر های امتحانات واله واندیشمندم همه خوبن 100میگیرم 
ولی از دادن آزمون تیزهوشان میترسم.
من خیلی در خودم کمبود حس میکنم 
لطفا سریع جواب سوالی که کردم رو جواب بدید.
با سلام خدمت استاد 
ببخشید استاد سوال های 95_96رودارید
وقتی دیدم تی نموونه نوشته بود که پذیرش خوشحال شدم ولی میخواستم به تیزهوشان دربیامممممممممم ولی ممنونم
۰۳ اسفند ۹۴ ، ۲۰:۴۵ عاشق تیزهوشان
 وای خدا مردم من به نمونه درامودم وووووووووووووواااااااااییییییییییی                       من چقدر بدبختمممممممممممممممممم
 ببخشید من کلاس نهم هستم اگه بخوام تو تیزهوشان قبول شم باید چقد درس بخونم
 :-)خیلی ممنون استاد کتاب خوب برای سطح ،A سراغ دارید.



پاسخ:
سلام کتاب مرشد خوب است
سلام من دانش آموز کلاس ششم هستم و خیلی دوست دارم که در آزمون تیز هوشان قبول بشم.اما اصلا مدیریت زمان ندارم و هر زمان تصمیم جدی برای درس خوندن میگیرم باز یک چیز حواسم رو پرت میکنه نمیدونم چی کار کنم؟شما پیشنهادی دارید.لطفا تا زمان زیادی برگزاری آزمون ها نمونده لطفا کمک کنید.مچکرم
از کجا دونستید 95-94 سوال چی می دن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
این سوالات پارسال است
استاد میشه پاسخ نامه ی بقیه ی درس هارو هم بذارید ؟؟؟
سیسیس

ممنون

سلام اقایه عشقی به نظرتون کتاب نیترو که برا نمونه هستو بزنم خوبه  اگه میشه زود تر جواب بدین درضمن ششمم

من دانش اموز ششم هستم  واقعا  این سوال ها بدردم خورد ممنون
پاسخ:
سعی کن سوالات هوش را حل کنی
۱۷ بهمن ۹۴ ، ۲۱:۵۶ امیرحسین حسن زاده
با عرض سلام. استاد میخواستم ببینم کتاب موج ازمون کتاب خوبی هست . ریاضیشم حل میکنم.

عالی
۱۶ بهمن ۹۴ ، ۱۳:۴۲ متین قربانی
استاد من از وبلاگ خیلی راضی هستم ☺☺
آقای عشقی لصفا جواب بدید با تشکر فراوان

سلام ببخشید چه نکاتی رو سر ازمون ها رعایت کنیم

سلام ...
اقای عشقی به خاطر این سوالات از شما ممنونم ولی میشه بگید ۹۵ الی ۹۴ ممکن مثل همینا سوال بیاد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
❔❔❔❔❔❔❔❔❔❓❓❓❓❓❓❓❓❓❓❓
با سلام ابتدا از شما تشکر می کنم. که نمونه سوالات را برای ما  می گذارید  خواهش می کنم پاسخنامه آزمون را نیز بگذارید تا پاسخ هایمان را با پاسخ های اصلی مقایسه نماییم 
سلام ببخشید کتاب لوح برتر کتاب خوبی است
سلام تورو خدا سریع جواب بدین سوالات تیزهوشان ۹۵_۹۶ سخت هستند
سلام استاد.از طرف همی اینو میگم.میشه ازمون تیزهوشان 95-96 را بگزارید.لطفا
سلام
۰۳ بهمن ۹۴ ، ۲۱:۱۳ دانش آموز ...نوید
من باید کدوم کتاب هارو برای تیزهوشان بگیرم؟؟؟

۰۳ بهمن ۹۴ ، ۱۷:۴۹ اریا الیاسی
سلام اقای عشقی من توی کانون قلمچی دو بار نفر اول شهر تو عمومی یک بار نفر اول استان در عمومی و یک بار نفر اول شهر در تیزهوشان شدم
و همیشه در سوالات تیزهوشان سایت شما درس هدیه و اجتماعی را %100 و درس تفکر %90 و درس علوم% 90 و درس فارسی 80% و ریاضی را 60% میزنم به نظر شما با این ها در تیزهوشان قبول میشوم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سلام ببخشید به نظر شما برای تیزهوشان روزی 11 ساعت درس خواندن خوبه؟
پاسخ:
بستگی به کیفیت مطالعه دارد ولی در کل خوبه

استادمیتونم ازتون بپرسم چه کتابی بخرم براامسال خوبه ممنون لطفاسریع پاسخ بدید


۲۹ دی ۹۴ ، ۱۶:۳۶ پوریا یزدان پژوه
استاد فیلم های تازه بگذارید
سلام اقای عشقی من تو قلمچی ثبت نام کردم شما اونجا سوال می دید
۲۴ دی ۹۴ ، ۰۹:۲۰ ارمان احمدی
اون هایی که دانلود میکنیم کجا میرن
۲۲ دی ۹۴ ، ۱۳:۴۰ حمیدرضا پیرمرادی

سلام بسیار عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالی

خخخخخخخخخخخخخخخیییییللللللللللللللللیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی ععععععععععععااااااااااااااااااااالللللللللللللللللللللییییییییییییییییییییییییییهههههههههههههههههههههه
با سلام خدمت شما استاد عزیز و گرامی ، یک دنیا سپاس گذارم ، سؤالات واقعی هیتند و من خودم خیلی خوشم آمد ، ممنون ، امیدوارم به نحو احسن استفاده را ببرم . 
۱۷ دی ۹۴ ، ۱۶:۰۳ سهیل حاتمی
سلام استاد این سولات تیزهوشان 94و 95 برای آزمون تیزهوشان امسال یعنی 95و 96 به کار می آید که ما حل کنیم و ممکن هست دوباره همین سولات توی تیزهوشان امسال هم بیاید با تشکر
پاسخ:
فهمیدن این سوالات و سالهای قیل مفید است
سلام استاد ببخشید اینا سوالات اصلی هستن یا نمونه سوال؟
سلام عشقی ببخشید خیال ما اسوده باشد که سوالات امتحا همین است
پاسخ:
این سوالهای پارسال است
۱۴ دی ۹۴ ، ۱۷:۰۲ سید سینا
ببخشید استاد اینا نمونه سوالن یا سوالات اصلی.لطفا سریع جوابمو بدید.
سلام اینا چه جور سوالاتی هستن؟
۱۱ دی ۹۴ ، ۲۲:۱۰ صالح بالابندی
سلام استاد من یه کتاب خوب میخواستم میشه راهنمایی کنید و اسم کتاب را بگویید
پاسخ:
برای چه سوالی؟
سلام بی زحمت میشه جمله nام اینو بگید:
                                                                ...7َ,14,28,56
سلام اقای عشقی ای اینا واقعی هستند یا نه؟به نظر شما این ها به درد ما میخورد لطفا جواب بدین
پاسخ:
بله انشاا...

عالیییییییییییییییییییییییییییییییییییی

 

سلام استاد ببخشید این سوالات برای سال 94 لطفا زود جواب بدین
سلام  استاد برای ازمون ورودی امسال باید هرروز چند تست بزنیم { ششم}
 

لطفا خیلی زود جواب بدید ممنون.
پاسخ:
بستگی به شاگرد دارد
سلام من کلاس ششمم سولات به دردم خورد ممنون
۰۳ دی ۹۴ ، ۲۳:۵۵ دانش اموز
سلام ببخشید اینا نمونه سوالن یا سوالات اصلی؟
لطفا جواب بدید
چ کتابی رو بخرم ک واسه تیزهوشان کمکم کنه
پاسخ:
سلام سوال تیزهوشان است
سلام  ببخشید استاد ابن سوالات واسه سال 94 هست لطفا زود جواب مو بدین مرسی
آقای عشقی تکالیف روز دوشنبه چیست ?

استاد سوالات واقعادرامتحان نمونه دولتی وتیزهوشان94 95است

لطفاً جواب امتحان تیز هوشا امسال هم بزارید

۲۲ آذر ۹۴ ، ۲۰:۵۲ آرمان احمدی
استاد لطفا سوال های علوم وادبیات هم بزارید 😌
سلام استاد امسال در قم چقدر قبولی میگیرن
سلام استاد این سوال ها از همه درس کلاس ششم هستند
سلام استاد این سوالا برای کلاس ششم است یا نه لطفا سریغ جواب بدین ممنون
پاسخ:
بله برای ششم است
سلام امسال ریاضی ازمون تیز هوشان سخته؟
پاسخ:
سلام فکر کنم
۱۳ آذر ۹۴ ، ۱۰:۱۲ سهیل گرجى
سلام استاد.من دانش آموز ششمى هستم.من در مدیریت زمان خیلى مشکل دارم و نمیتونم زمان بندى کنم براى همین تو امتحان خیلى به مشکل میخورم پس اگر راه حلى رو پیشنهاد میکنید خواهش میکنم بهم بگید.با تشکر
سلام استاد عالی بود ولی چون ما بعضی  را نخواندیم
حل نکردیم
استاد بیشتر سوال هوش بدین.
سلام ببخشید امسال راست می‌گویندامسال آزمون سخته?

من---------------------- هستم     عالی                                                       

سلام استاد عشقی  به نظر شما چه کتاب هایی خوب است

ببخشید من دان ش آموز پایه ششم هستم ببینم سوالات امسال یعنی 95 96 می یاد
سلام من دانش آموز پایه ی ششم دبستان هستم و قرار است در آزمون سمپاد امتحان دهم اما شما مطمئنید که همینه 
۰۵ آذر ۹۴ ، ۱۶:۴۸ امیر حسین
ببخشید  کتاب تست خوب ونکته ای برای تیزهوشان95-96 پیشنهاد کنید ممنون میشم

پاسخ:
اول باید سطحت معلوم بشود بعد کتاب معرفی کنم
۰۴ آذر ۹۴ ، ۲۲:۴۱ امیرموسوی
سلام استاد عشقی خسته نباشی  باسخ نامه ی امسال را میدی لطفا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 از مدارس فرزانگان توی اصفهان یک بهتره یا دو؟
من از هرکس که میپرسم میگه دو بهتره 
لطفا راهنمایی کنید
من تازه وارد ای سایت شدم باید چکار کنم

پاسخ:
سلام سوالات هوش را حل کن
سلام
خیلی خوب بود من دانش اموز هفتمم و همین ازمون رو دادم و الان در مدرسه    فرزانگان 1 درس میخوانم
پاسخ:
خدا رو شکر
۰۲ آذر ۹۴ ، ۱۵:۲۹ امیر حسین
سلام استاد من دانش اموز سال ششم هستم سال94-95  سوالات              تیز هوشان ریاضی وعلوم امسال خیلی سخت است
پاسخ:
سلام سوالات هوش را حل کن
سلام . لطفا پس از انتشار سوالات آزمون تیزهوشان امسال آن را در سایت بگذارید 
با تشکر
۰۱ آذر ۹۴ ، ۲۱:۲۳ علی فرامرزیان
سلام استاد می خواستم بپرسم چه کتاب هایی را برای تیزهوشان بگیرم؟
یعنی سوالات تیزهوشان امسال موجود نیست؟
پاسخ:
نه هنوز
سلام.بچه هاکیااینجانهمین؟
سلام استاد . ببخشید من تو سایت های دیگه گشتم . من گیج شدم. این سوالات مال همون سوالاتیه که در آزمون تیزهوشانی است که در سال 95 برگزار می شود؟؟؟
پاسخ:
سوالات ازمون سال بعد 95-96 میشود
سلام اقای عشقی من داش اموز کلاس ششم هستم ازمون مرات تشریحی از همه ی مدارس گرفته مشود؟ خواهش میکنم جوابم را بدهید.
پاسخ:
سلام آزمون خوبی است
سلام .من دارم تست میزنم روزی پنج ساعت و روزای تعطیل ده ساعت میخونم و کانون ریاضی هم میرم . و سوالات شما را هم جواب میدم 
میتونم قبول شم؟نیاز به کلاس های قلم چی یا... هست؟
استاد ثبت نام در آزمون های کانون قلمچی باعث کمک برای راحت دادن آزمون تیز هوشان میشه؟
پاسخ:
بله خوبه
سلام اقای عشقی من امتحان های تشریحی ام رو  معمولا با یک غلط مینویسم و سوالات تستی رو خیلی کند مینویسم ولی استعدادم خوبه به نظر شما من قبول میشم با تشکر.
پاسخ:
امیدوارم سوالهای هوش را حل کن
استادخیلی ممنون خیلی خوب بود
استاد امسال توی مدرسه میگن که مدارس فرزانگان ضعف داره
 ایا این گفته درسته
پاسخ:
فکر نکنم
ببخشید امکان داره سوالات ریاضی و دروس دیگر هفتم را تو سایت بذارید

خیلییییی عالیه ولی اگر فقط فیلم اموزشی هم میزاشتند خیلییییی خیلییییییی بهتر میشد

سیام من ششی ام اما معلمم من رو از ازمون دلسرد کرده ومیگه که حتما باید زیر نظر مربی باشی وگرنه قبول نمیشی ایا این صحت داره
پاسخ:
سلام اول سعی کن کتاب درسی را خوب بلد باشی دوم تمامی سوالات وبلاک را حل کن سوم کتاب های کمی حل کن
سلام وعرض احترام ببخشید شما فقط سوال ششم  میذارید؟
پاسخ:
خیر
دکتر سلام لطفا بگین چه نمنه سوالاتی برای من که می خوام تیز هوشان برم خوبه باید چه کتابایی رو بخونم سخت یا اسون بعد من یک تبلت لنوودارم نمونه هاتونودانلود کردم نمیاد بالا باید چکار کنم ها بگین????????????????????????
پاسخ:
سلام چه مقطعی هستی؟باید نرم افزار acrobat reader  نصب کنی
پس امسال ریاضیش سخته 
ممنون
سلام
من امسال کلاس ششم هستم و میخواستم ببینم راست میگن که امسال از همه سال ها سخت تره
ممنون
پاسخ:
سلام امسال ریاضی سخت وفنی داشت
سلام
من امسال کلاس ششم هستم و میخواستم ببینم راست میگن که امسال از همه سال ها سخت تره
ممنون
سلام من ازاستان اصفهان هستم امسال امتحان دارم میخواستم بدونم با درصد نهایی چند میتونم قبول بشم ممنون
پاسخ:
بستگی به بقیه دارد
سلام استاد‌ من داخل اهواز درس میخوانم عشق این که برم نمونه دولتی استاد من همه ی درس عالین اما استاد میگن تست هوش خیلی سخته درسته استاد
پاسخ:
اول اینکه نترس و بعد سوالهای هوش وبلاگ را حل کن

ریاضی عالی  بود

سلام.استاد توروخدا اینا ک میگن سوالات تیزهوشان95خیلی سخت تر از93/94هستش...راست میگن؟؟؟
پاسخ:
بله درسته
سلام.من کلاس ششم هستم توروستازندگی میکنم اما پدر ومادر تحصیل گرده هستن وسوالات تیزهوشان و...برام تهیه کردن وپیگیر درسمم هستن.کتابهای فرزانگان واندیشمند رودارم میخونم به نظرتون خوبه

پاسخ:
بله سوالات هوش وسوالات مقطع ششم را حل کن
۰۷ آبان ۹۴ ، ۰۰:۲۳ دانش اموز نمونه
میخوام کتاب ای کیو برای ششم دبستان بخرم استاد ایا این کتاب خوب هست 

پاسخ:
سلام برای شروع خوب است
ممنون
۰۲ آبان ۹۴ ، ۱۴:۱۵ امیرحسین دمشناس
تعدادی گاو و گوسفند در مزرعه ای نگهداری می شوند. تعداد پاهای گاوها دو برابر گوش های گوسفند ها میباشد.تعداد گوسفند ها باید:                              سوال پیشنهادی استاد
ببخشید استاد سوال ١٥شهریور را باید حل کنیم ؟
پاسخ:
بله
۲۹ مهر ۹۴ ، ۲۱:۴۶ آرین قماشی
سلام استاد خسته نباشید من سوالارو دانلود کردم خیلی خوب بود
یه سوال چه کتابی برای تست مرات خوبه؟؟

پاسخ:
همان کتاب تست مرات را بگیر
۲۶ مهر ۹۴ ، ۱۷:۴۹ امیرحسین دمشناس
سلام استاد یه سوال پیشنهادی برای سایت دارم میشه بگم
پاسخ:
بله
استاد خیلی ممنون خیلی خوب بود
استاد ممنون خیلی خوب بود
سلام من امسال ششمی هستم من یه سوال دارم کدوم کتاب برا تیزهوشان خیلی بهتره؟
پاسخ:
سلام اول باید سطح علمیت مشخص شود
سعی کن اول سوالات هوش را حل کنی

من ششمی هستم . باتشکر از شما که این سوالات امتحانی را برای ما بچه ها طرح کرده اید  
ببخشید  استاد چرا سوالات هشتم و هفتم نیس فقط پاسخاش هس؟!؟!؟
سلام لطفا سوالات بیشتری بگذارید و جوابش فراموش نشه ممنون
وایی استاد بابت همچی ممنون شما بهترین استاد دنیاید!😆😆😆
سلام عالی بود خیلی ممنون.

استاد عشقی نماز و روزه تان قبول باشد لطفا سوالات ازمون نمونه دولتی تهران را بگذارید

چرا نتایج یزد نمیاد شما که گفتید 4 تیر ماه میاد


باسلام از دانش آموزان گرامی که جواب تیزهوشان استانشان آمده است خواهشمندم اعلام کنند که با چه دردهایی قبول شده اند من در استان البرز زندگی میکنم و جواب تیزهوشان استانم هنوز نیومده ولی نمونه دولتی اومد و من قبول شدم ممنون میشم اگه بگید که باچه درصد هایی در آزمون تیزهوشان قبول شدید. به امید قبولی همه دانش آموزان و کسانی که تلاش کردند 
۲۹ خرداد ۹۴ ، ۱۲:۲۶ فاطمه زهرا نداف

من کانونی هستم و درمدارس تیزهوشان قبول شدم  ازاقای قاضی که مرا حمایت کرد واز شما واقای قلم چی متشکرم ......از اردکان یزد

استاد ازشما خواهش می کنم بگویید چرااستان آذربایجان شرقی را آخرنگه داشتند؟؟؟
نتایج استان کردستان ناقص بعضی از شهرستاهای استان رو بارگزاری نکردند
ممنون از شما که نتایج یزد رو گذاشتید

سلام چرا استان یزد نتایج اردکان نشان نمیده

 پس چرا آذربایجان شرقی را میرنیم نمی یارد؟
آیابا80درصدمی شود قبول شد
فکر کنم که نتایج تیزهوشان یزد اومده چون تو سایت قلم چی اسم نفرات برتر رو نوشته
نتایج تیزهوشان استان یزد اومد.
پاسخ:
هنوز نیامده
خواهش می کنم بگویید آیالا 80 می شود قبول شد یا حتی بگویید کسانی که قبو ل شده اند چه باچه شرایطی بوده است؟❓❔❓❔❓❔❓❔
سلام خسته نباشید
چرا بعضی استان ها هنوز نتیجه رو اعلام نمیکنن!!!
۲۶ خرداد ۹۴ ، ۱۲:۰۶ مهدیه حقی پناه
سلام اقای عشقی میشه بگید برای سمنان کی میاد ?
     مردمی از استرس 
نتایج نمونه استان سمنان کی میاد؟؟؟؟؟
سلام واقعا ممنون که به محض اومدن جوابا اونا رو توی سایت خوبتون میذارین .
 نتایج استان البرز اومده ولی باز نمیشه چرا؟
سلام من ریاضی سه غلط علوم دوغلط مطالعات  صفر غلط هدیه یک غلط تفکر پژوهش صفر غلط و فارسی دوغلط آیا قبول میشوم؟؟
سلام آیابادرصد80قبول می شوم؟؟؟
سلام آیاشما میدانید کسانی که قبول شده اند با چنددرصدبوده است ☺☺☺❓❓❔❔

من در کل 3 غلط دارم.


سلام شمامیدانیدحداقل باچنددرصدمیشودقبول شد؟
ببخشید اگه کد رهگیری رو نداشته باشیم باید چی کار کنیم؟؟؟
با عرض سلام خدمت استاد بزرگوار جناب عشقی عزیز خسته نباشد.
کد پیگیری چیه
خوب از بین دبیرستان های دوره دوم کدوم امار قبولی پزشکی بالاتری دارند ؟اینو جواب میدین لطفا؟
سلام 
امروز من خوشبخت ترین مادر دنیام 
چون پسرم علامه حلی دو قبول شد ؛البته علامه طباطبایی و نخبگان علامه طباطبایی هم قبول شد ،انتخاب صحیح رو شما حلی میدونید ؟البته انقدر ذوق دارم که انتخاب خودم حلی هست ولی خواستم بازم نظرتونو بدونم ؟
انشالله همه تون قبول شید و خوشحال باشید 
و اینکه من میخوام پسرم تو دبیرستان دوره ی دوم مدرسه ای باشه که بیشترین امار قبولی پزشکی رو داشته باشه اقای عشقی شما میتواید راهنماییم کنید ؟
پاسخ:
سلام خوشحات شدم
باید سطح علمی پسرتان را ببینم بعد اظهار نظر کنم
سلام آقای عشقی من در ریاضی 15درست 8 اشتباه و 2 نزده دارم بقیه ی درساراهم بسیار خوب دادم آیا قبول می شوم به نظر شما
پاسخ:
بستگی به بقیه داره
خوش به حال شما که با این درصد قبول می شین من که خیلی پایین زدم امید وارم نمونه قبول شوم من خیلی گند زدم افتضاح حتی به زبان اوردنم نیست من امسال خیلی خیلی خوندم توی نمره های کلاسی یک دون 19.5 نداشتم همه 20یا19.75خیلی خوندم یعنی تلاشم بی نتیجه می مونه توی یک ازمون هم مدال آور کل استان شدم اما چه ارزشی داره که تیزهوشان را بد دادم خدایا به امید تو که شاید تیزهوشان قبول شم خواهش می کنم دعا کنید ممنون می شم
سلام اگه ریاضی ده یا هشت درست‌‌‌‌‌فارسی وعلوم‌ده یا‌هشت
درست‌وهدیه هاوقران راهشت درست وتفکر را سهیا دو درست وبقیه را نزده باشم خوبه‌.قبول میشم....

سلام اگه ریاضی ده یا هشت درست‌‌‌‌‌فارسی وعلوم‌ده یا‌هشت
درست‌وهدیه هاوقران راهشت درست وتفکر را سهیا دو درست وبقیه را نزده باشم خوبه‌.قبول میشم....

سلام اگه ریاضی ده یا هشت درست‌‌‌‌‌فارسی وعلوم‌ده یا‌هشت
درست‌وهدیه هاوقران راهشت درست وتفکر را سهیا دو درست وبقیه را نزده باشم خوبه‌.قبول میشم....

سلام اگه ریاضی ده یا هشت درست‌‌‌‌‌فارسی وعلوم‌ده یا‌هشت
درست‌وهدیه هاوقران راهشت درست وتفکر را سهیا دو درست وبقیه را نزده باشم خوبه‌.قبول میشم....

جواب ساعت چند می آید؟
سلام نتایج نمونه دولتی را ساعت چند می گذارند؟؟؟؟؟؟

سلام.
نمونه دولتی استان فارس هم 16خرداد می آید؟
درکدام سایت نتیجه را اعلا می کنند؟
استاد خیلی خیلی ممنون
سلام.جواب تیزهوشان و نمونه دولتی کی می آید؟
پاسخ:
سلام
نمونه دولتی 16 خرداد میاید و تیزهوشان آخر خرداد

لطفا پاسخ نمونه دولتى شیراز را بگذارید 
سلام.ریاضی را درست نمی دانم فقط می دانم در 10تای اول 1غلط داشتم.
آیا سوالات نمونه دولتی را هم می گذارید؟
پاسخ:
 به محض اینکه سوالات را گیر بیاورم این کار را انجام میدهم

اگر همه ی درس ها رو خوب بدم ولی علوم رو بد بدم و نزده حدود 8 داشته باشم آیا قبول می شوم
پاسخ:
 ریاضی را چه کار کردی؟
استاد عالی بود
دست شما درد نکند
سلام استاد عزیز و دوستان گرامی
به نظر شما اگر ریاضی بالای 75 درصد و علوم 68 و فارسی حدود 70 درصد و هدیه 55 و مطالعات 40 تفکر صفر باشد احتمال قبولی هست.
سلام استاد من امتیاز 12571 شده در تهران منطقه 1 پذیرفته میشوم
سوالات خیلی خیلی سخت بود نسبت به پار سال    انشا الله همه قبول بشیم
پاسخ:
انشالله
۲۹ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۶:۱۶ دختر شمس توس مشهد
آزمون تیزهوشان امسال نسبت به سال قبل سخت تر بود ولی با توجه به این انشاا... همه ششمی ها و خودم در تیزهوشان قبول بشویم من برای همه دعا کردم
پاسخ:
انشالله
منم آرزوی موفقیت همه دانش آموزان رو دارم
ظاهرا که همه گند زدن دوستان کلاس ششمی خداقوت!

سلام من از اهواز هستم.

سوالات واقعا سخت بود به طوری که من وقت کم اوردم و نتونستم 5سوال ریاضی رو بزنم .

ما حتی نمونه ی این سوالات رو هم ندیده بودیم.

سطح ازمون خوب بود. من فارسی رو ۸۴ هدیه رو ۹۰  مطالعات۸۰ زدم ایا خوب زدم؟

پاسخ:
ریاضی و علوم چی؟
خیلی سسسسسسخخخختتتتتت بببببببووووووووددددددددد.

سلام..ممنون از زحماتتون ..لطفا پاسخ بقیه سوالات رو هم برامون بذارید.
پاسخ:
سلام گذاشتم
سلام دستتان درد نکنه انشاالله همیشه در انجام کارهای عام المنفعه موید به توفیقات الهی باشید
استاد به نظرتون با ٣٩ پاسخ درست قبول میشم؟
همه اونایی که تشکر کردن شاگرداتون بودن
خیلیییییییییییی سختتتتتتتتتت بودددددددد. اما به نظرم قیول شوم
عالی بود ممنون
ببخشید پاسخنامه کلش رو هم بزارید
سلام ممنون برای قبولی حداقل چند درصد باید زده باشیم بدون در نظر گرفتن درصد های بقیه؟
من همیشه طوی این سال روزی 5 ساعت درس خوندم تا به جایی برسم اخرش هم درصد کل من 72 شد.آه!
اگه با در صد نهایی 60 یا70 قبول میشوم یا نه
پاسخ:
انشاالله
۲۸ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۷:۲۱ سروش ریاضیات
با سلام

دمتون گرم باشه واقعا عالی بود    فقط اگه میشه پاسخنامه ی درس های دیگه رو هم بذارید 


آزمون خیلی سخت بود.

مسعود عشقی من یکی از فیلم های شمارا که در باره ی اصلی و فرعی بود دارم
سلام من یک بار پیام گذاشتم می خواستم بدونم بادرصد نهای 46 درصد آیا قبول میشم ؟ ممنون اگر جواب بدهید
پاسخ:
سلام
 باید دید بچه های دیگه چه کردند
من چندین منبع کتاب در اختیار  داشتم .... اما ... دریغ از یک سوال مشابه از درس علوم و ریاضی .... واقعا که سوالات خیلی سخت بود ....
۲۸ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۶:۳۳ امیرحسین پرهام
سلام.
من از استان قم هستم.
من خیلی عالی زدم.
هدیه ها و قرآن:0غلط
فارسی:2غلط
مطالعات:0غلط
تفکر:0غلط
علوم:2غلط
ریاضی:3غلط
اگه ریاضی 40 و علوم30 و تفکر50 و مطالعات 47 و قران هدیه 86 و فارسی75 باشه قبول میشم
سخت بود
باسلام من ریاضی وعلوم را باهم بالای 60 درصد زدم آیا قبول می شود
می خواستم بدونم اگه درس های دیگه رو خوب بزنی ریاضی 7 تا بزنی چجوره با تشکر
پاسخ:
بد نیست خوبه
اگردر صد نهای 46 درصد شود آیا قبول میشم؟
سلام من در شهر خوی امتحان دادم 10غلط و 17 نزده دارم  قبول خواهم شد سوال دارم
پاسخ:
بستگی به نتیجه بقیه بچه ها هم دارد
سلام ممنون از زحمات شما
۲۸ ارديبهشت ۹۴ ، ۰۹:۳۹ مبین رشیدیان
سلام
خسته نباشید
سوالات امسال فوق العاده سخت بود
اگه میشه جواب فارسی و بقیه ی درس ها هم بزارید
ممنون
پاسخ:
سلام
تشکر
به زودی خواهم گذاشت
ربسیارعالی خسته نباشید
سلام  من نمیتونم دانلود کنم حتی مشاهده هم نشد لطفا راهنمایی کنید...
پاسخ:
سلام دوباره امتحان کنید فایل ها مشکلی ندارد
سلام  مرسی واقعا سایتتون عالیه  امسال خیلی سطح سوالات بالا نبود؟
پاسخ:
سلام
سطح ریاضی کمی بالا بود
سلام خیلی تشکر میکنم از پاسخ ها اگه میشه پاسخ أدبیات رو هم بزارین فکر میکنم سوال أولش اشتباهه!!
پاسخ:
سلام باشه
سلام  . با تشکر : میشه بفرمایید پاسخ بقیه سوالات را کی می گذارید
پاسخ:
سلام
به زودی
دمنتتتتتتتت گرمممممممممم من خودم جمعه امتحان داشتم دنبال این بودم ببینم پاسخنامه رو خلییییییی عالیییییییی بوددددددددددد مرسیییییییییییییییییییی
عالی بودولی سخت
من یک سوال دارم
1.ایا کسانی که بالای 25سوال درست بزنند قبول  می شوند
پاسخ:
بستگی داره چه درس هایی رو زدی و اینکه دیگران درون درس ها چه کردند.
ممنون
سوالات امسال واقعا نسبت به پارسال بهتر بودن
واقعا دستتان درد نکند خیلی خوب بود 
در مورد سوال 37 بیشتر توضیح دهید زیرا اگر اهنربا را برداریم اصطکاک  مانع از افتادن نمی شود

پاسخ:
در صورت حذف نیروی مغناطیسی، نیروی عکس العمل عمودی تکیه گاه نیز صفر شده و اصطکاک صفر می شود و تخته پاک کن می افتد بنابراین این عامل مستقیم نیافتادن تخته پاک کن اصطکاک است.
عالی بود ممنون 
عالی بود اقای عشقی امسال سوالات خیلی سخت بود امیدوارم همه قبول شیم

پاسخ:
منم امیدوارم
سلام مرسی استاد فقط لطفا آزمون البرز را هم بگذار
خیلی خیلی ممنون ولی کاش پاسخ فارسی قران وتفکرو پژوهش هم بود
مرسی.کاشکی جواب همه ی سوالات بود.
واقعا زحمت کشیدین.
ممنون
دست شما درد نکند رضایت بخش بود
۲۷ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۹:۲۳ جیران محمد امینی
سوالات عالی بودند لطفا پاسخ درس های دیگر را هم بگذارید

بسیار عالی بود ممنون از شما که برای افزایش اطلاعات بچه های ایران زحمت می کشید
سلام خیلی ممنون از زحما شما،چندتا سوال داشتم
1.سطح سوالات چگونه بود؟
2.سوالات در همه استانها یکسان بود؟
پاسخ:
سلام
1- سطح سوالات در درسهای مختلف فرق می کرد
2- بله در تمام استان ها یکی بود
درس های دیگه رو بزارید خیلی خوب می شه
مرسی 
عالی بود کاش پاسخ همه ی سوالات بود.
ممنون از زحمات شما 
دستت درد نکنه عالی بودددددددددد

سلام خدا قوت خیلی ممنون دستتون درد نکنه.
ممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووننننننننننننننننننننننننننننننننن
ممنون
با سلام ممنون
شما میدونین که
پاسخنامه بقیه درسها رو باید از چه سایتی بگیرم؟
ممنون میشم اگه جواب بدین
پاسخ:
سلام
به زودی در همین وبلاگ پاسخ بقیه درسها رو هم می گذارم
خیلی خیلی ممنون
اینه
دستتون درد نکنه
۲۷ ارديبهشت ۹۴ ، ۰۹:۴۲ سید جمال انجوی
باسلام و تشکر
ضمن عرض تبریک عید مبعث 
خدا قوت زیبا بود امیدوارم همیشه موفق باشید 
از آشنایی با گروه شما خوشحالم

عالی بود
ممنون
خیلی به روز هستید

با تشکر از سوالات
واقعا عالی بودند

سلام . ممنون
مرس خیلی خوب بود
عالی بود ممنون
خیلییییی ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی