دنیای ریاضیات

آموزش ریاضی، تیزهوشان، المپیاد ریاضی و کنکور ....... وبلاگ به روز است برای دیدن مطالب بیشتر روی خانه کلیک کنید

دنیای ریاضیات

آموزش ریاضی، تیزهوشان، المپیاد ریاضی و کنکور ....... وبلاگ به روز است برای دیدن مطالب بیشتر روی خانه کلیک کنید

دنیای ریاضیات
مسعود عشقی
کارشناسی ارشد ریاضی
دبیر تیزهوشان و المپیاد و کنکور
ashena14516@yahoo.com


کلیه حقوق مادی و معنوی این وبلاگ متعلق به استاد عشقی است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع، ممنوع و حرام است.
بایگانی
نویسندگان
جمعه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۴، ۰۵:۵۵ ب.ظ

اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی ششم 94-95

سلام

دانش آموزان عزیز گفته شده است  نتایج آزمون نمونه دولتی ششم (ورودی هفتم) 94-95 تا آخر خرداد اعلام خواهد شد، به محض اعلام نتیجه لینک مربوطه در وبلاگ گذاشته خواهد شد.


پس با صبوری مرا همراهی کنید و پیگیر باشید


با امید قبولی شما دانش آموزان عزیز


دانش آموزان عزیز اگر تنها همین پست را می بینید برای دیدن لینک اسامی استان ها باید به صفحه اصلی مراجعه کنید یعنی روی خانه در بالای همین صفحه کلیک کنید تا به صفحه اصلی هدایت شوید



مسعود عشقی

نظرات (۵۹۷)

سلام  استاد جواب ذخیره شهرستان استان تهران کی میاد؟
با تشکر لطفا جوا ب بدین
سلام  استاد جواب ذخیره شهرستان استان تهران کی میاد؟
با تشکر لطفا جوا ب بدین
سلام استاد عزیز
من تیزهوشان و نمونه دولتی شهر تهران دوره اول متوسطه قبول شدم.به نظرتون کدومش برم؟
پاسخ:
سلام خوشحال شدم بستگی به خودت داره
کی گفت جواب نمونه مازندران اومد؟هنوز ک نیومد😕
ببشید جواب نمونه آذربایجان شرقی رو کی میدن؟؟
سلام استاد من تو نمونه دولتی از ۸۰تاسوال ۷۰ تا رو درست زدو ببینید خوبه ؟؟؟؟
ممنون استاد جون
سلام استاد کی نتایج آزمون نمونه دولتی استان آذربایجان شرقی اعلام میشود؟
۱۵ اسفند ۹۴ ، ۱۵:۰۴ سلام شما میدونید امسال میانپایه سمپاد هست با نه
سلام ازمون میانپایه سمپاد هست
سلام میشه یه بخش با عنوان ترفند های تست زنی راه بندازید
چرا جواب سوالاتم رو ندادید؟
خواهش میکنم جواب بدید 
ببخشید لطفا شیوه درس خواندن و تست زدن برای قبولی تو مدارس بهتر رو بهم بگید
مطالب رو بلدم ولی تو  ازمون تست رتبه زیاد خوبی نمیگیرم
خواهش می کنم راهنماییم کنید و به 2 سوالم جواب بدید ممنون میشم  
سلام
میشه روش درست تست زدن وخوندن برای ازمون ورودی رو بهمون یاد بدید که رتبه خوبی بیاریم.
راستی برای ازمون ورودی پایه هفتم و هشتم هم می اد؟
پاسخ:
بله
سلام استاد عزیز

میشه جوابهای پیشرفت تحصیلی روبزارید.
سلام استاد 
من امسال ازمون نمونه دولتی برای اول دبیرستان رو دارم میشه راهنماییم کنید چجوری و چه کتابهایی رو بخونم ممنون میشم
پاسخ:
سلام بستگی به سطح علمیت دارد
اول سوالت هوش را حل کن
با عرض سلا م خدمت استاد عزیز 

استاد از نظر شما کدام کتاب کمک درسی برای کلاس هفتم تمام دروس مناسب تر است 
لطفا پاسخ دهید
باتشکر
پاسخ:
چه سطحی؟
۲۳ مرداد ۹۴ ، ۲۱:۴۴ امیرحسین موسی پور
سلام استاد. من با فیلم و جزوه هاتون رتبه 1 تیزهوشان مازندران - نکا رو آوردم.

ریاضی 95 درصد
علوم 100 درصد
هدیه و قرآن 72درصد
مطالعات 87 درصد
تفکر 100 درصد
فارسی 93 درصد
پاسخ:
سلام خدا رو شکر برو سوالهای هوش را حل کن
آخ جون من که هم نمونه وهم تیزهوشان قبول شدم راستی چرااساما قبول شدگان شیروان رونمیذارید؟
سلام . استاد من تیزهوشان قبول شششششششششدم . خیلی خوشحالم
سلام من تیزهوشان فرزانگان 5 (اولویت اولم ) قبول شدم
خ
ی
ل
ی
خ
و
ش
ح
ا
ل
م
.................................
پاسخ:
خداروشکر موفق باشی

سلام استاد. اگه تراز آخرین فرد قبول شده در نمونه دولتی 9900 باشه و یه نفر تراز 9580 آورده باشه چه قدر احتمال داره ذخیره شه؟

 

۰۹ تیر ۹۴ ، ۱۶:۵۴ آیلین ششم
سلام
ذخیره ها ی اصفهان کی میاد
با سلام خدمت استاد عزیز . من در نمونه دولتی استان گلستان قبول شدم
پاسخ:
سلام خدا رو شکر
سلام استاد دارم جون به لب میشم نتایج آزمون نمونه دولتی کرمانشاه کی میاد؟

تو سایت www.mazazmoon.ir نتیجه نمونه دواتی مازندران پایین صفحه اومده 

 




سلام استاد. نمونه دولتی مازندران اعلام شده .









سلام استاد چرا جواب نمونه کرمانشاه و...نمیاد مهلت ثبت نام داره تموم میشه
سلام استاد گلستان هم  توی سایت زیر اومده
Sanjesh.goledu.ir 
سلام جواب نمونه کرمانشاه کی میاد؟
سلام استاد میشه بگید که نتایج نمونه دولتی گلستان کی میاد 
استاد ببخشید 
ولی میخواستم بدونم درسته امروز نتایج نمونه مردمی مازندران می آید
خواهشا پاسخ دهید
با تشکر
از شما استاد بزرگوار
سلام 
استاد واقعا ازتون ممنونم که ما را همراهی میکنین
من از مازندران هستم و تیزهوشان قبول نشدم
خواهشا به محض اینکه نتایج نمونه مردمی آمد لینک آن را بگذارید
با تشکر از شما استاد بزرگوار.

سلام نتایج اعلام شده

پاسخ:
کجا؟
سلام استاد ببخشید نتایج نمونه دولتی خدابنده کی میاد
۲۹ خرداد ۹۴ ، ۰۹:۳۹ سالارراحلی
استاد ممنون ازینکه لینک آذربایجان شرقی رو گذاشتید من تیزهوشان قبول شدم
پاسخ:
خدا رو شکر
استاد سلام
نمونه خراسان رضوی:
sampad.khedu.ir
جواب نمونه کی میاد ؟؟
استاد عشقی چرا جواب استان آذربایجان شرقی رانمی گزارید

با سلام و خسته نباشید.استاد چطور میتونم به شماره داوطلبیم دسترسی پیدا کنم.لطفاً جوابمو بدین.با تشکر
سلام.خسته نباشید.من چطور میتونم به شماره داوطلبیم دسترسی پیدا کنم.لطفا جوابم رو بدین.با تشکر
با سلام نتایج نمونه دولتی شهرستان استارا رو کی میگن
من در تیزهوشان مازندران قبول شدم.
پاسخ:
خداروشکر موفق باشید
سلام استاد. نتایج شهرستانهای تهران آمده ولی با توجه به نمره پسرم که از آخرین نفر پذیرفته شده بیشتر است ولی عدم قبولی خورده. مگر امکان دارد . خواهش میکنم جواب بدهید.
سلام استاد عــــــــــزیز
خسته نباشید 

امــــــــــروز تیزهــــــــــوشان هــــــــــرمزگان میاد ؟
سلام استاد عشقی نتایج استان خراسان رضوی کی میاد دیگه صبرم تموم شد  واسه بیشتر استان ها رو گذاشتید
سلام استاد عشقی چرا نتایج خراسان رضوی رو نمی زارید. اونم به اندازه قم مهم است.
پاسخ:
هنوز اعلام نشده
سلام 
امروز جواب آزمون تیزهوشان کرمانشاه اومد و من قبول شدم...
سلام  کی نتایج آزمون نمونه دولتی میاد     لطفا جواب بدین 😥😩😓


سلام استاد
بالاخره من قبول شدم 
لطفا دعا کنید تا زودتر تیزهوشان هم قبول شم
پاسخ:
انشالله
سلام ، لطفا نتایج نمونه و تیزهوشان مازندران را قرار دهید.
۲۶ خرداد ۹۴ ، ۲۰:۰۸ یاسمن شجاعی
سلام آقای استاد من نمونه دولتی استان خوزستان قبول شدم برام دعا کنید تا تیز هوشان هم قبول بشم
پاسخ:
خداروشکر موفق باشید
سلام استاد عشقی نتایج تیزهوشان بندرعباس چی شد؟
سلام استاد چرا برای گرگان را نگزاشتید؟
با سلام استاد 
نتایج نمونه دولتی استان گیلان کی میاد؟ اگه اومده لطفا لینکشو بزارید .😓
سلام استاد ازتون ممنونم که لینک نمونه دولتی البرز رو گذاشتید.من با تراز ده هزارو ششصد قبول شدم.به نظر شما تیز هوشان بهتره یا نمونه دولتی؟؟؟؟؟؟؟؟ممنون میشم اگه جواب بدید
سلام استاد جواب ازمون تیزهوشان استان هرمزگان رو کی میدهند

با سلام و خسته نباشید یه سوال داشتم از خدممتون. وقتی امتیاز آخرین فرد پذیرفته شده 13333 هست و امتیاز دانش آموز 8267 است نباید دانش آموز قبول شده باشد؟

استاد ببخشید نتایج آزمون نمونه و تیزهوشان کرمانشاه کی میاد ؟                                                                        
.

لطفا جواب بدید .
.
.
ممنون
سلام نتایج تو سایت شما هم هست 
سلام استاد برای خراسان رضوی کی میاد. لطفا بگید 
استاد شما لینک استان البرز رو گذاشتید اما وقتی وارد می شیم هیچی نمیاد لطفا دلیلش رو بگید جواب بدید لطفا
استاد شما لینک استان البرز رو گذاشتید اما وقتی وارد می شیم هیچی نمیاد لطفا دلیلش رو بگید جواب بدید لطفا
سلام استاد الآن به من زنگ زدن و گفتن جواب تیزهوشان همدان اومد  لطفا لینکش را بگذارید     
اگه کرمانشاه جوابش اومد لطفا لینکشو بزارید
..
...... ممنون
استاد ببخشید نتایج آزمون نمونه و تیزهوشان کرمانشاه کی میاد ؟                                                                        
.
.
لطفا جواب بدید .
.
.
ممنون
چرا نمی ره توش
ببخشید استاد توسایت اعلام نتایج کرمانشاه نگفته که کی جواب میاد؟لطفا جواب بدید ممنون
استاد وقتی لینک اعلام نتایج استان البرز رو میزنه میگه سرور ارور من زنگ زدم مدرسه گفتن واسه همه اینجوریه چرا استاد؟؟؟؟؟؟؟
استاد عشقی لطفا به سوال پاسخ دهید
نتایج آزمون تیزهوشان هرمزگان کی می آید؟؟؟؟ 
لطفا آروم و قرار ندارم لطفا جواب من رو باید 
منتظرم
پاسخ:
ما هم منتظریم
سلام استاد من قبول شدم
پاسخ:
خداروشکر موفق باشید
۲۵ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۵۶ مهشیدمحسنی
باسلام ووقت بخیر
من تو سایت البرزکه میرم هر چقدر رو مشاهده کارنامه کلیک میکنم خطا میده باهر مرورگری هم میرم نمیشه باید چیکار کنم؟ مگه نتایج البرز اعلام نشده؟
باتشکر فراوان
سلام استادنتایج تیزهوشان کرمان کی میاد لطفا جواب بدید
شهرساوه کی میاد//////////////////////////////////////////////////
۲۵ خرداد ۹۴ ، ۱۵:۲۰ نازنین زهرا
سلام استادلطفن شهرساوه راهم بگذاریدممنون میشم////////////...
سلام خسته نباشید عذر میخوام تو رهنمای ثبت نام و شرکت در آزمون نمونه دولتی نوشته شده بود که در تاریخ 25/3/139. نتایج رو اعلام میکنن اما الان چیزی نوشته نشده میشه ادرس سایتی که اعلام میکنه رو بهمون بگید
سلام استاد من توانستم از طریق سایت شما متوجه شدم که قبول شدم ولی خیلی از دوستانم قبول نشدند  ، نشاالله همی بچه های که شرکت کردند قبول شده باشند، باتشکر از زحمات شما.
باسلام و عرض خسته نباشید به شما استاد عزیز . استاد من در استان خراسان رضوی در شهرستان درگز زندگی می کنم . استاد من هر روز یک پام اینجاست یک پام تو سایت خراسان اما تو هر دو جا هم هیچ خبری از نتایج نمونه دولتی نیست . ممنون می شم اگه نتایج رو برامون بزارید. ممنوننن

سلام استاد من رفتم توی نتایج استان البرز ولی اونجا هیچی ننوشته بود.میشه راهنماییم کنید ؟؟؟خواهش می کنم جواب بدید

 

پاسخ:
در سایتشون گفته شده ساعت 4 بعد از ظهر
سلام ببخشید رمز ورودم رو چطوری تهیه کنم
سلام و خسته نباشید.پس جواب استان آدربایجان شرقی کی میاد؟مردیم از استرس
۲۵ خرداد ۹۴ ، ۱۱:۱۵ ملیکا ملک زاده
سلام، ببخشید، کی نتیجه ی تیزهوشان و نمونه دولتی مازندران میاد؟؟؟؟؟
سلام ببخشید تا چند هزار قبولی و تا چند هزار ذخیرست؟
سلام علیکم، جواب آزمون نمونه دولتی شهرری کی میاد؟؟؟
سلام لطفا لینک خوزستان را هم بگذارید
سلام استادعشقی ممنون از زحماتی که برای ما می کشیدمن هرنیم ساعت وبلاگ شمارا نگاه میکنم به امیداینکه جوابای نمونه اومده باشه.لطفابگیدجوابای نمونه خراسان رضوی کی میادمن خیلی استرس دارم لطفاجواب منوبدید .راستی اگر 75%درست داشته باشیم قبول میشیم
سلام الحمدلله فرزندم قبول شده
خواستم به عنوان یکی از والدین از زحماتتون تشکر کنم.
پاسخ:
خداروشکر موفق باشید
خواهش میکنم زودتر جواب آزمون ها را بدهید. ثبت نام مدارس شروع شده است. خواهش میکنم بچه ها رو از این بلاتکلیفی رها کنید. از شهرری
استاد عشقی سلام و خسته نباشید...لطفا بگید که لینک استان خراسان رضوی کی اضافه میشه؟؟؟؟
سلام استاد توسایت اموزش وپرورش تهران نوشته بود ثبت نام درمدارس نمونه از۲۵وم شروع میشه.یعنی بایدجواب ها تا امشب بیاد؟(کرمانشاه)
استاد عزیز نتایج همدان همین الان در پایگاه اداره کل آمونزش وپرورش دردسترس است.فقط نمونه دولتی.
سلام ببخشید نتایج استان آذربایجان شرقی کی اعلام میشه لطفا جواب بدید 
سلام از کجا بفهمیم در نمونه دولتی اصفهان قبول شده ایم یاخیر
پاسخ:
کد ملی را باید وارد کنید تا نتیجه را ببینید
سلام استاد....
نتایج استان اراک کی میاد ؟؟؟
اگر اومد لینک بزارید
باسلام.ببخشید جواب هایی که برای نمونه دولتی استان خراسان رضوی زدید، جواب های اولیه هست یا جواب های نهایی اداره کل؟
پاسخ:
مربوط به آموزش و پرورش خراسان رضوی است
باسلام.ببخشید جواب هایی که برای نمونه دولتی استان خراسان رضوی زدید، جواب های اولیه هست یا جواب های نهایی اداره کل؟
نتایج شهر ری پس کی میاد ؟
خیلی از شما ممنونم استاد من قبول شدم
پاسخ:
خداروشکر موفق باشید
سلام استاد عزیز ممنون ازاینکه نتایج را گذاشتید من قبول شدم
پاسخ:
خدا رو شکر
سلام پس جواب اردبیل رو کی اعلام می کنن ؟

مال لرستان رو هم اعلام کنید استاد عشقی محبوب و پرطرفدار

سلام استاد  نتایج همدان آمده یا نه ؟؟لطفا جواب بدید
سلام لطفا لینک همدان بگذارید ممنون میشم
سلام. خواهش می کنم نتایج استان سیستان رو هرچه سریع تر بذارید .
 
سلاااااااااااااااااااااااااااااااام
خسته نباشید کی استان مازندران جوابش می آید

سلام خراسان جنوبی اعلام نشده؟
۲۳ خرداد ۹۴ ، ۱۳:۲۹ ملیکا ملک زاده
سلام نتیجه ی تیزهوشان و نمونه دولتی ساری کی میاد؟
سلام استاد من در نمونه دولتی هرمزگان قبول شدم
پاسخ:
خداروشکر موفق باشید
سلام اگر ممکن لینک همدان را هم بگذارید
من رفتم کافی گفت که 23 وم جواب می اد
سلام استاد ببخشید آ زمون ورودی مدارس نمونه دولتی آمده است ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
کدام استان؟
استان هایی که لینکش رو گذاشتم آمده و بقیه را منتظر اعلام نتیجه هستم تا لینکشون رو بزارم
سلام استاد عزیز
نتایج نمونه دولتی و تیزهوشان کرمان کی میاد

سلام خواهش می کنم اردبیل را هم اعلام کردن لینکشو بگذارید
سلام استــــــــــاد بزرگوارم ممنون از اینکه زحمت کشیدید لینک هرمزگان رو گذاشتید . 
قــــــــــبول شدم 
پاسخ:
خداروشکر موفق باشید
لطفا اسامی شهرستانهای تهران را هم اعلام کنید.
۲۲ خرداد ۹۴ ، ۱۲:۲۱ موسوی ازبندرگناوه استان بوشهر
ضمن عرض سلام وخداقوت خدمت استاد عزیز ازاهتمام وتلاشتان صمیمانه تشکر می شو د ایام عزت مستدام سربلندباشید
ببخشید نتایج نمونه استان یزد کی میاد?
ای ابا پس جواب نمونه دولتی استان مازندران کی میاد چون ما شهرستانیم نباید بیاد سامانه مشاورم که فقط شماره و کدملی میگیره لطفا بزار این پست دیده شود چون خیلی ها حرف منو دارند
درود برشما نتیجه کرمانشاه را نیز بگذارید سپاسگذارم 
درود برشما نتیجه کرمانشاه را نیز بگذارید سپاسگذارم 
سلام استاد عزیز نتایج آذربایجان شرقی را کی می گن
سلام استاد ما دیونه شدیم.اصفهان کی می یاد
سایتsampad.isfedu.irرا که می زنیم میگوید همچین سایتی وجود ندارد و سایت sanjesh.isfedu.irرا هم که می زنیم لینک ثبت نام تیزهوشان را دارد و نه لینک نتایج تیزهوشان را

با تشکر از سایت

گفتن نتایج نمونه دولتی تا آخر این هفته میاد. پس چرا نیومد؟؟ دیوانمون کردن. استان مازندران پس کی میاد؟؟؟؟

سلام استاد عشقی عزیز یه سوال اساسی داشتم شما فقط نتایج آزمون تیزهوشان تهران را می زارین یا مال استان های دیگر مثل اصفهان را هم می زارین اگه میشه جواب بدین  لطفا خیلی ضروریه 
با سلام . میشه جواب سؤالات ازمون نمونه ولتی قزوین رو بزارید؟ ممنون میشم
لطفا بگید جواب آزمون نمونه دولتی و تیز هوشان شهرستان بابل کی میاد.

من زنگ زدم آموزش و پرورش زاهدان گفت:نتایج تیزهوشان 23 میاد ونتایج نمونه دولتی آخر هفته خرداد میاد.


سلام استاد نتایج خراسان رضوی کی اعلام میشه
سلام آزمون خواهش میکنم نتیجه نمونه دولتی سیستان وبلوچستان رو بگید کی میاد
سلام استاد ؛ نتایج استان سیستان و بلوچستان امشب میاد؟ لینک رو هم میذارین ؟
لطفا جواب بدین
سلام استاد ببخشید نتایج آزمون مازندران کی میاد
سلام استاد . کی نتایج آزمون نمونه دولتی استان کردستان معلوم میشه ؟؟؟؟
با عرض سلام خدمت استاد محترم ببخشید نتایج نمونه دولتی 94-95 خراسان رضوی چه تاریخی اعلام میشود.لطفا پاسخ دهید استاد از استرس دارم جون به لب میشم!!!!!!
استاد عــــــــــزیز
بندر عباسی ها رو فراموش نکنید .
هــــــــــرمـــــزگـــــان

با سلام و عرض خسته نباشید خدمت شما استاد گرامی

من در استان البرز زندگی می کنم. آیا ممکن است نتایج استان البرز تا پایان خرداد طول بکشد؟

سپاسگزارم

استاد نتایج نمونه دولتی و تیزهوشان استان اصفهان کی میاد ؟امروز می یایدآیا؟؟
نتایج تیزهوشان تهران اومده که.
پاسخ:
لینکش را گذاشتم
استاد لطفا بگویید اعلام نتایج تیزهوشان تهران چه ساعتی است.
کرمان کی اعلام میشه
استاد
استاد عزیز نتیج استان البرز کی مشخص میشود? لطفا پاسخ دهید
پاسخ:
هنوز اعلام نکردند
استاد عزیز نتایج استان البرز کی مشخص میشود?
سلام استاد عشقی نتایج نمونه کی در استان گلستان اعلام می شود
باتشکر
سلام جناب استاد اصفهان کی می یاد سایت تیزهوشان اصفهان هم که کلا خرابه چه کار کنیم
سلام استاد اصفهان کی میاد
سلام من قبول نشدم ولی ذخیره ی پنجم شدم به نظرتون در میام
پاسخ:
انشالله
استاد سلام نتایج کرمانشاه نیامد؟
سلام من قبول نشدم خیلی ناراحتم  ولی ذخیره 5 شدم در میام
کهگیلویه و بویراحمد زدم چرا نیومد لطفا جواب بدین
کهگیلویه و بویراحمد زدم چرا نیومد لطفا جواب بدین
پاسخ:
فعلا فقط تیزهوشان استان کهگیلویه و بویر احمد اعلام شده و بعد از اینکه وارد قسمت تیزهوشان آن شدید روی کارنامه آزمون بزنید
سلام لطفا جواب بدین سوالات نمونه را دارید اگر دارید ایمیل کنید خواهشا
سلام استاد عشقی شنیدم امروز نتایج  نمونه دولتی کل کشور باهم می آید آیا این حقیقت داره ازشما منمون میشم که لینک استان اصفهان را بگذارید باتشکر فراوان

سلام استاد من در استان خراسان رضوی در شهرستان فریمان زندگی می کنم هرچه تلاش می کنم  نمی شه جواب نمونه رو بگیرم لطفا راهنمایی کنید

با تشکر

پاسخ:
هنوز نتایج خراسان رضوی نیامده
با سلام استاد خوب و زحمت کش .من از گیلان هستم  .تو سایت اموزش و پرورش رفتم  هیچی نزده حتی تاریخ اعلام هم نکرده.سمپاد گیلان هم که هیچی تو صفحه نزده.من دارم سکته می کنم.شما واقعا هیچی نمی دونید. من از ۱۶ خرداد تو وبلاگ شما هستم.
پاسخ:
هنوز اعلام نشده
به محض اعلام لینکش را می گذارم
استان سمنان هنوز اعلام نشده؟!!!!نتیجه سمنان چطور!؟!؟!؟!؟!؟
استان سمنان هنوز اعلام نشده؟!!!!
سلام استاد عشقی نتایج نمونه دولتی استان سیستان و بلوچستان کی اعلام میشود؟ به نظرتون ممکن کی بیاد؟
سلام. روز 19 خرداد گفتن شبش ساعت 10 اعلام میکنن پس چرا لینک نمیدن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
پاسخ:
اگه منظورتان نتایج تهرانه لینک آن را گذاشتم
روی خانه کلیک کنید تا وبلاگ را بطور کامل ببینید و بتوانید لینک نتایج تهران هم ببینید
سسسسلام مال همدان کی میاد 

باسلام و عرض خسته نباشید به شما استاد عزیز. استاد من می خواستم درخواست کنم که لطفا نتایج ازمون نمونه دولتی استان خراسان رضوی و شهرستان هایش از جمله درگز را بگذارید. ازشما ممنونم که پیگیر نتایج هستید. ممنون        مهدیس
براى البرز کی میاد?  یا تهران با البرز یکین????
پاسخ:
البرز جداست هنوز نیامده
به محض اعلام لینک می گذارم
سلا استاد تو سایت نوشته تا شاعاتی دیگر اعلام می شود مال آذر بایجان غربی رو میگم .   منظور از تا ساعاتی دیگر دقیقا کی میشه
سلا استاد تو سایت نوشته تا شاعاتی دیگر اعلام می شود مال آذر بایجان غربی رو میگم .   منظور از تا ساعاتی دیگر دقیقا کی میشه
سلام استاد من از تهران در نمونه دولتی امام خمینی قبول شدم به امید قبولی در تیزهوشان    استاد جواب تیزهوشان کی میاد
پاسخ:
خداروشکر موفق باشید
هنوز خبری نیست پیگیر باشید
سلام استاد عشقی بندرعباس چی شد
سلام آقای عشقی
ممنون از اینکه پیگیر کار دانش آموزان هستین و با جون و دل وقتتونو صرف کارهای آموزشی میکنید
بی صبرانه منتظرم تا نتایج استان خراسان رضوی هم اعلام بشه و برادرم به امید خدا قبول شده باشه
به امید موفقیت تمام دانش آموزای سخت کوش ایرانی
متشکرم
سلام استاد امروز یعنی ۲۰جواب نمونه دولتی استان اصفهان می آید

سلام استاد خسته نباشید

شما لینگ استان فارس هم میزارید

ادرس سایت اصلی هم که دادید من رفتم اما چیزی ندیدم

سلام استاد امروز نتایج همه ی استان ها رو میدن من از ارومیه هستم    و درآموزش و پرورش دادن دیروز که قرار شده امروز اگه ندادن بریم 
سلام استاد عشقی جواب آزمون همدان کی اعلام میشه.
استاد لطفا سایت شهرستانهای استان نهران را نیز برای من بنویسید تا از نتیجه ی ازمون خبردار شوم 
تو رو خدا یکی جواب بده. این اسامی شهر تهران شامل شهرری هم میشه؟
سلام ، لطفا استان یزد رو هم بزارید. ممنون
لینک زدید استان قم و استان کهکیلویه .یعنی این استانها جواب رو اعلام کردن؟
پاسخ:
بله
۱۹ خرداد ۹۴ ، ۲۳:۵۳ قاسمعلی پور
سلام اقای دکتر نتیجه گیلان ساعت چند اعلام میشه

سلام استاد!الان ساعت 46/23 دقیقه است.پس چرا جواب تهران رو نمی زارن؟خواهشا جواب بدید.

سلام استاد قرار شده بود ساعت 10 امشب جوابارو بدن پس چی شد
سلام ببخشید نتایج آزمون خراسان رضوی کی میاد
استاد عزیز. اگه جواب  بیاد سایت شما  استان همدان روهم اعلام میکنه؟
سلام استاد. میتونم بپرسم پاسخ نمونه دولتی تهران کی اعلام میشه؟؟ خیلی وقته منتظرم
سلام استاد عشقی نتایج نمونه دولتی و تیزهوشان باهم اعلام میشه؟؟؟؟؟
پاسخ:
نمونه دولتی تهران اعلام شده اما تیزهوشان خیر
اه دیگه خسته شدم  از پس سایت های مختلف رو گشتم پس کی جوابارو میزارن.

پس چرا نمی آید کی جواب ها می آید لطفا اعلام کنید کی کی کی

سلام استاد.هنوز بوشهر اعلام نشده
پاسخ:
سلام نه
ببخشید ایا ممکنه این جوابا امشب نیاد و اون جوری که قبلا گفتن بره برای هفته ی اخر خرداد
سلام امشب جواب هانمیاد؟؟؟
سلام با عرض خسته نباشید ببخشید الان ساعت 23 است نتا یج هنوز اعلام نشده
استاد خواهش میکنم ما رو در جریان بگذارید 
با تشکر فراوان
ازشما تشکر می کنم ولی کاشکی می آمد من و دوستم هرروز به سایت شما سر میزنیم
پس چرا خبری نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سلام إستاد عشقی ببخشید امشب مطمئنا میاد لطفا پاسخنامه بدهید
سلام استاد عشقی به نظر شما جواب  نمونه دولتی استان اصفهان می آید خیلی منتظر هستم
پاسخ:
گفتند تا اخر خرداد میاد
امشب بعید می دانم بیاد
پس چی شد
پس نتایج تهران چی شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
استاد اگه میشه زود تر تبریز رو بزارید دارم از استرس میمیرم
العان ساعت ده و نیم است چرا نتایج نمیاد ؟
سلام خسته نباشید پس برا تهران چی شد
سلام  استاد پس جوابا کی می آد


لطفا جواب بدید

سلام استاد اصفهان کی میاد؟؟؟؟؟
استاد اصفهان کی میاد ؟؟؟؟؟؟
استاد اصفهان؟؟؟؟؟؟؟؟
salam ostad eshgi bebakhshid hatman natayesj emrooz miad؟
سلام استاد مردیم از استرس خواهش میکنم زود نتایج رو اعلام کنین !امروز میاد ! استاد آ.غ رو میگم
استاد عشقی جواب نمونه هم شما می زارین
استاد خواهشا جواب بدین .هنوز نتایج رو ندادن
پاسخ:
 سلام هنوز اعلام نشده
پسسسسسسسس چرا نمیاد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سلام استاد لطفا نتایج تبریز رو هم بزارید
استاد نتایج تبریزم بزاریدلطفا.
استاد نتایج تبریزم بزارید.
 استاد مال استان ایلامو بذارید لطفا
سلام نتیجه ها امشب ساعت 10 شب میاد؟
سلام واقعیت داره که  جواب نمونه دولتی امشب ساعت 10 میاد؟
۱۹ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۱۰ زهـــــــــــرا
استاد عشقی ما جنولی هرو هم دریاب 
هـــــــــــرمــــــــز گـــــــــــــان
پاسخ:
چشم
واسه گیلان رو کی میزنید
سلام بر استاد عشقی ، لطفاً لیست کرمانشاه را هم اگه اعلام شد بزارید . با تشکر
با سلام خدمت شما استاد گرامی ببخشید 19 خرداده و هنوز جواب ها نیومده لطفا جواب های استان بوشهر شهرستان دیر رو هم بزارید
سلام لطفا لینک مربوط به استان آذربایجان شرقی رو هم بذارین ممنون
سلام استاد عشقی ببخشین نتایج آذربایجان غربی رو امروز می ذارین؟ خواهش میکنم جواب بدین 
سلام گفته شده امروز ینی19 خرداد نتایج ساعت ۲۲ میاد 
۱۹ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۳۷ علی کلمیشی
سلام استاد عشقی نتایج خراسان رضوی راهم در سایت می گزارید
پاسخ:
انشالله
سلام ببخشید نتایج آذربایجان غربی رو کی می دن؟

میشه استان هرمزگانم بزارید ؟
باور کنید امروز میاد هم تیزهوشان هم نمونه
سلام اقای عشقی اگه میشه نتایج  هرمزگان هم بزارید ممنون میشم 
سلام خواهشا اعلام کنید که نتایج امتحان نمونه استان ایلام کی اعلام میشه تو رو خدا زود جواب منو بدید
۱۹ خرداد ۹۴ ، ۱۳:۵۹ یه نظر دهنده
سلام دوستان
فکر کنید امروز هم نیاد چه ضد حالی میشه خدایی
ممنون ازلطفتون ،استاد.
ترخدا اصفهان رو بزارید
سلام من میخواستم ببینم ازمون نمونه دولتی باید چند درصد بزنیم؟
سلام من میخواستم ببینم ازمون نمونه دولتی باید چند درصد بزنیم؟
إستاد سلام ببخشید نتایج نمونه دولتی خراسان رضوی کی میآید؟لطف کنید پاسخ دهید دارم جون به لب میشم!!
عاجزانه خواهش میکنم در ساعت 22 امروز حتما لطفا لینک مازندران رو فراموش نکنید . با تشکر از شما استاد خردمند و گرانقدر .
۱۹ خرداد ۹۴ ، ۰۹:۲۳ ارمین.کشوری
ببخشید استاد اگه میشه اسامی پذیرفته شدگان کرمانشاه وشهرهای دیگررا نیز اعلام کنید ممنون میشیم.
سلام.خسته نباشید.مبشه لینک مربوط به مازندران را هم بگذارید.سپاس
 سلام
نتایج استان یزد رو نمیزارید؟
سلام ببخشید بالاخره کی جواب ها میاد؟؟
سلام نتایج ١٠٠درصد ١٩ خرداد إعلام میشود ساعت ده
سلام جناب إستاد عزیز و دوستان نتایج مؤرِّخ ١٩خرداد ساعت ٢٢ بر روی سایت قرار خواهد گرفت به امید قبولی تمام دوستان عزیز

چه جوری می توانیم تووبلاگ شماعضوبشیم؟
واقعا فردا اعلام میشه//
استاد عشقی سلام خسته نباشید لینک آذربایجان شرقی رو کی میذارید خواهش میکنم جواب بدید
پاسخ:
به محض آمدن چشم
استاد عشقی سلام خسته نباشید لینک آذربایجان شرقی رو کی میذارید خواهش میکنم جواب بدید
سلام جواب نمونه دولتی کی میاد
dadash baram  doaa kon khoda koneh ghabool shammmmm


lotfan zod tar  natayej ro befrestin khaharam  diwoonam karde.ba tashakor
سلام ماسایتی که گفتید رفتیم نوشته بود سه شنبه 19 ساعت 22 اعلام میکنند وتیز هوشان هم هون تاریخ بود . به نظرتون اعلام میشه؟
پاسخ:
انشا ا...
 سلام ببخشید عاجزانه خواهش میکنم جواب بدین لینک اومد یا نه ؟؟؟؟؟؟؟

پاسخ:
هنوز نیامده
سلام.آیا در این سایتی که اعلام کردید.جواب افرادی رو اعلام میکنه که در شهرتهران امتحان دادن و یا کل کشور؟
سلام نتایج ساعت 22 مورخ 1394/3/9 روز سهشنبه اعلام میشود
هورا بچه ها تو سایت آموزش وپرورش جواب اومده اخبار گفت اعلام نهایی رو خبر گذاری می کنن
استاد کی میزارن گذاشتند ?

سایت آموزش و پرورش تهران برای استان های دیگر را هم میگذارد؟
پاسخ:
سعی می کنم
سلام استاد وبلاگ خیلی خوبی دارید آیا ما که میریم هفتم برای ما باز مطلب دارید؟
پاسخ:
سلام تشکر اگر گزینه خانه را کلیک کنید کل وبلاگ را می توانید ببینید
۱۸ خرداد ۹۴ ، ۰۱:۳۳ سرمربی بارسلونا
سلام دعا کنید قبول بشیم .جوابا کی میاد .
نتایج نمونه دولتى امده است باید در سایت اموزش و پرورش بروید
نتایج استان قم امشب اعلام شد.
ببخشید اگر نتایج بیاد شما مال گدوم استان رو میزنید؟
سلام استاد ممکن است لینک شهر هاى دیگر را هم بگذارید؟ ممنون می شوم 
سلا م استاد خسته  نباشی  تا اخر هفته حتما  جواب میاد؟
پاسخ:
انشا ا...
این‌که‌میگن‌‌نتایج‌سه‌شنبه‌میاددرسته‌یانه

استاد عشقی در پاسخ به یکی از سوالات دیگران گفته بودید که اطلاعات خود را از سایت آموزش وپرورش دریافت می کنید .لطفا اگر امکان دارد آدرس

آن را بنویسید .

راستی یک خبر جدید گفتند که نتایج را تا آخر همین هفته اعلام می کنند.

پاسخ:
azmoon.tehranedu.ir/Main/Index/2

در حال پیگیری هستیم
پس چرا نیومد/
/
///////////

آقای عشقی ممکنه 3 شنبه جوابا بیاد؟ عاجزا جواب بدید!

پاسخ:
فعلا هرچیزی ممکنه
در حال پیگیری هستیم
امروز 17 پس چرا نمیدین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۳:۴۵ نیما محمدیان
لطفا زود نتایج آزمون ها را بدهید 
امروز17خرداد والا جونم دراومد اما جواب آزمون هنوز نمیاد میشه بگید دقیقا کی میاد حداقل بیکار نشینیم پشت کامپیوتر راستی الان هیچ سایتی نیست که نتایج رو داشته باشه لطفا جواب بدید
پاسخ:
فعلا نتایج نیامده
در حال پیگیری هستیم و به محض اعلام لینک آن را برایتان میگذاریم
سلام نتایج نمونه دولتی خراسان رضوی در چه سایتی اعلام میشود و کی؟
تروخدا بزارید
سلام نتیجه آزمون درتاریخ 19/3/94 اعلام می شود
پاسخ:
سلام
در حال پیگیری هستیم
تشکر

سلام نتایج روز سه شنبه مورخ 19/3/94 ساعت 22 اعلام می شود

 

چی شودددددددددددددددددددددددددد
سلام استاد
خسته نباشید و ممنون بابت زحماتی که برای بچه ها می کشید. 
ازتون خواهش دارم به جز تهران لینک مربوط به شهر های دیگه مثل مشهد و شیراز و ... رو هم بزارید، به خدا مردیم بسکه تو این سایت ها دنبال یک جا گشتیم که نتایج رو اعلام کنند.
بسیار سپاسگزار از محبت شما هستم. 
پاسخ:
سلام
چشم سعی خود را می کنم
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۱:۵۱ محمد رضا کشاورز
سلام استاد جواب تیزهوشان و نمونه دولتی روز سه شنبه 19 خرداد ساعت 22 اعلام میشود.
پاسخ:
سلام
تشکر
بچه ها توسایت آموزش پرورش گفته سه شنبه تا ساعت 22 نتایج میاد
امروز 17 اما هنوز جواب ها نیومده  . استاد ما داریم از استرس می میریم خوا هشا  جواب ها رو بزارین الان ما چیکار  کنیم.
سلام وخسته نباشید خدمت استاد عزیز آقای عشقی ....با خبر شدیم نتایج سه شنبه شب مورخ 19 خرداد ساعت 10شب رو سایت قرار میگیره. صحت داره؟
پاسخ:
من هم مثل شما این خبر را در سایت اصلی خوانده ام و باید منتظر بود و دید که صحت دارد یا خیر
در حال پیگیری هستیم به محض اعلام لینک آن را برایتان میگذارم
پس چی شد امروز نمیاد
جدا کی میاد بدبخت شدیم وای خدا ینی واقعا چرا خیلی وقته ازمون دادیم نتایج هنوز نیومده؟؟؟!!!! 😔😞
چی شد امروز هفدهمه نیومد

تو وبسایت مدارس نمونه نوشته بود
ساعت 22 روز سه شنبه اعلام میشه خدا کنه دیگه اعلام کنن 
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۰:۴۵ امیرعلی پورابراهیم
پاسخ:
سلام
تشکر
بچه ها اخبار جوانه ها اعلام کرد جواب ها تا آخر این هفته میاد:-) 
سلام
بچه ها اخبار اعلام کرد جواب ها تا اخر این هفته میاد:-) 
بچه ها اخبار اعلام کرد که جواب تا آخر این هفته ممیاد.
سلام بچه ها      نتایج 19 میاد           ساعت 10 شب
توی یه سایتی به من گفته تا هفدهم میگن حالا که هر سایتی را گشتیم پیدا نشد پس کی میاد
دوستان اعلام کردند سه شنبه 3/19ساعت22اعلام میشود
امروزم‌نیومد‌‌ ببخشیدهمه‌ی‌استان‌باهم‌نتایجشون‌اعلام‌میشه
اول نتایج ازمون نمونه میاد یا تیزهوشان

۱۷ خرداد ۹۴ ، ۰۰:۳۶ امیر حسین بیرانوند

الان هفدهمه ممکنه جوابا بیاد

سه شنبه نوز دهم خرداد ساعت 22بر روی سایت قرار می گیرد
اعلام کردن سه شنبه ۱۹خرادساعت۲۲ نتیجه را میدم  به امید آن روز
گفتن شب اعلام  میشه
سلام آقای عشقی خواب آخر خردادمیادیا احتمال اخر خرداد یا دقیقا ۳۱ خردادیها بگین ممنون میشم بگید استاد جون
تو سایت آموزش پرورش زده 19 خرداد ساعت 10 شب می یاد
سلام من خسته شدم لطفا جواب دقیق نتایج رو بگین
الان ساعت 10 شبه پس چرا اعلام نمی کنید
سلام اگه میشه زود تر جواب بدید ما مردیم از استرس 
آیا مطمعنا امروز اعلام می شود ?????
دوستای عزیزم سلام
جواب ازمون نمونه دولتی و استعداد های درخشان همزمان ساعت22 روز سه شنبه19خرداد اعلام میشه
امیدوارم هر کس تلاش کرده قبول شه
نتایج 19 خرداد ساعت 10 شب اعلام میشه
سلام اقای عشقی من به سایت نمونه دولتی رفتم نتایج ازمون رو سه شنبه 19 خراد ساعت 22 در سایت نمونه دولتی قرار میگیرد .
استاد جون خودت یه چیزی سرهم کن بگو همتون قبول شدین!!!!!!!!!
پاسخ:
چرا الکی بگیم انشالله واقعی بگیم همتون قبول شدین 
ساعت 9دیگه پس چرا نمیاد

لطفا بگذارین من از صبح دارم تو هر سیاتی می گردم سایت tehranedu.ir هم جواب ها رو نگذاشته
لطفا بگذارین من از صبح دارم تو هر سیاتی می گردم سایت tehranedu.ir هم جواب ها رو نگذاشته
هنوز امیدی هست؟
سلام ببخشید  کارنامه نمونه دولتی حدودا تا کی میاد؟
پس چرا جوابا نمی یادمردیم.لطفا دعا کنید قبول بشیم.
پاسخ:
انشالله
سلام ببخشید میشه بگید از کدام سایت پیگیری میکنید؟ ماهم از همان سایت پیگیری کنیم
پاسخ:
azmoon.tehranedu.ir/Main/Index/2
پس چرا جوابش نمیاد
سایتhttp://azmoon.tehranedu.ir میگه

داوطلبین گرامی، نظر به اینکه نتایج آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان و نمونه دولتی همزمان اعلام می گردد، لذا زمان اعلام اسامی قبول شدگان متعاقبا از طریق سایت اطلاع رسانی خواهد شد.
23238
۱۶ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۵۲ یه بچه ی باهوش
من الان رفتم داخل سایت . بچه باید یک هفته ی دیگر صبر کنیم.
در داخل سایت این طور نوشته شده بود:
داوطلبین گرامی، نظر به اینکه نتایج آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان و نمونه دولتی همزمان اعلام می گردد، لذا زمان اعلام اسامی قبول شدگان متعاقبا از طریق سایت اطلاع رسانی خواهد شد.
۱۶ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۳۵ یه بنده خدا
۱درصد هم امکان نداره امروز بیاد?
۱۶ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۲۲ یه بنده خدا
امروز نمیاد ینی حتی ۱درصد?
دوستان عزیز یا ۱۶ خرداد یا۱۸ خرداد میاد.تیزهوشان هم۲۰ خرداد میاد.امیدوارم همه قبول شید.توکل کنید به خدا.
سلام دارم سکته میکنم کى میاد
۱۶ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۰۹ مادر نگران

سلام 

خسته نباشید گمونم من مادر استرس بیشتری دارم .ازصبح تا الان دخترم فقط به چشمانم نگاه میکند  دعا کنید کسانی وارد شوند که لایق واقعی باشند

نیومد ک این همه استرس گرفتیم و منتظر بودیم معلوم نیست کی بیاد؟؟
زود تر اعلام کنید ما تا آخر خرداد می میریم . لطفا دعا کنید قبول بشیم.
اخ جون اخ جون 😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊من قبول شدممممممممممممممممممم
هوراااااااااااااااااااااااا

اونایی که منتظرن دیگه منتظر نباشین. همین الان تو سایتی که آقای عشقی معرفی کرد نوشته بود نتایج تیز هوشان و نمونه دولتی همزمان اعلام میشه. البته نه اینکه هفته ی آخر خرداد چون نتایج تیزهوشانه تو سایت قسمت تیزهوشان هم دیگه تاریخ گذشته نیست .اگه مطمئن نیستین برین وببینین!
اونایی که منتظرن دیگه منتظر نباشین. همین الان تو سایتی که آقای عشقی معرفی کرد نوشته بود نتایج تیز هوشان و نمونه دولتی همزمان اعلام میشه. البته نه اینکه هفته ی آخر خرداد چون نتایج تیزهوشانه تو سایت قسمت تیزهوشان هم دیگه تاریخ گذشته نیست .اگه مطمئن نیستین برین وببینین!
سیم جواب میاد ؟یاتاسیم حتما جواب میدن؟
سلام شما از کجا می دانید آخر خرداد میاد
اگه امروز نیاد کی میاد؟؟؟
چی شد؟؟؟
من خسته شدم
من خسته شدم لطفا یه راه حلی به ما نشون بدین
من خیلی خسته شدم لطفا جواب بدین چیکار کنیم ؟؟؟
۱۶ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۱۸ ااااااااااااااااااا
چرانمیتونم نظر خودم رو ببینم
 سلام بچه ها اروم باشید بالاخره که میاد
نتیجهی نمونه 94-95 کی میاد
ببخشید که مزاحم شدم. احتمال اینکه نتایج را در تاریخ امروز اصلا هست؟


ببخشید که مزاحم شدم. احتمال اینکه نتایج را در تاریخ امروز اصلا هست؟


نتایج 30 خرداد میاد ممنون از سایت
آخه تو بعضی سایتا نوشته امروز حتما میزارن
امکان داره امروز بیاد؟؟/چون دیگه انگار نمیخواد بیاد
شماازکجا می دونین امروز بعیده
من مردم دیگه  برای برگزاری مراسم ختم به مسجد شهر بیاین
سلام چی شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یعنی می شه امروز بیاد من که دیگه نمیتونم  صبر کنم

سلام

ببخشید مزاحم شدم

میخاستم بپرسم منظور از تا اخر خرداد ینی همزمان با نتیجه تیزهوشان؟

یا نه تا اخر امشب

تو سایتش که میرمwww.azmoon.tehranedu.irمیگه تا 16 خرداد اعلام میشه پس کو؟

خواهشا جواب بدین دارم از استرس میمیرم

التماس دعای شدید

یعنی ممکنه جواب  امروز بیاد من که دیگه نمی تونم صبر کنم
پاسخ:
امروز بعیده
سلام من چشام کور شد  گفتن با 9099071611تماس بگیرین اونم میگه سیستم اختلال داره
خسته شدم دیگه
پاسخ:
خسته نباشی
 امروز شانزدهم است پس چرا نتایج نیومد ؟  PLEASE ANSWER
چیزی از  سایت ها اعلام نشده و هنوز روی سایت azmoon.tehranedu.ir تاریخ ۱۶ خرداد نوشته شده
شما از کدوم منبع خبری این رو شنیدید؟ اگه منبع معتبره ما دیگه دنبال نتایج نباشیم فعلا
پاسخ:
شما همچنان پیگیر وبلاگ باشید به محض اعلام نتیجه لینک آن را میگذارم
بابا مردیم چرا  نمی یاد 
بابا مردیم چرا  نمی یاد کیری

سلام

ازاینکه مصدی اوقات میشم عذر میخوام

خواستم بپرسم این که میگین تا اخر خرداد یعنی همزمان با نتیجه تیزهوشان؟یا منظورتون تا اخر امشبه؟

خواهشا جواب بدین!دارم از استرس میمیرم!

ساعت یه ربع به پنج شد نیومد ...
سایت آزمون تهران هم زده شانزدهم جواب نمونه میاد .
مگه نگفتن که امروز جوابا اعلام میشه ؟                                                                  چرا یکدفعه نظرشون  عضو شد  ؟

سلام امروز نتیجه میاد یا نه؟
سلام امروز جواب نمیاد؟
بچه ها نگران نباشید من تو اخبار دیدم گفت جواب ها تا آخر هفته میاد یعنی حدودا چهار شنبه یا پنجشنبه
نیومد چراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
مردیم.   کی میاد؟؟؟
سلام چی شد پس نتایج رو نمی زارین مردیم !!!!!
پاسخ:
سلام هنوز اعلام نشده
به محض اعلام لینک آن را می گذارم
ای بابا کو تا نتایج رو بزنن هی دارن امروز فردا میکنند
ساعت 4:5 دقیقه است و هنوز جواب نیامده من دارم از 6 صبح چک می کنم بالاخره کی این جواب آزمون میاد 
ساعت چهار بعد از ظهر شد پس چرا نتایج راهنوز داخل سایت نگذاشته اند؟و کی دیگه می خوان بذارن. به خدا 16 خرداد داره تمام می شود
۱۶ خرداد ۹۴ ، ۱۵:۵۸ مریم ضیایی
نتایج رو کی اعلام میکنن خسته شدیم حالا اگه قبول نشده باشیم هیچ مدرسه ای قبولمون نمیکنن چون مهلت ثبت نام مدارس تمام شده.
امروز باید میومد پس چرا نیومده الان ساعت چهاره ؟؟؟
پاسخ:
تاریخ اعلام نتایج تغییر کرده و گفتند تا آخر خرداد اعلام می کنند.
سلام
یعنی امروز نمیاد ؟
شما هم  بچه هارو درک کنید خوب استرس داریم  هر کاریم کنیم نمیتونیم صبور باشیم.فقط لطفا لینکشو بذارید چون من فقط تو این سایت میام ممنون
پاسخ:
سلام
احتمالا امروز نمیاد
اما به محض اعلام لینک آن را در وبلاگ قرار می دهم
سلام ببخشید پس امروز جواب ها نمیاد؟!یاممکن است بیاد؟؟؟
پاسخ:
سلام
چون تا الان اعلام نشده احتمالا دیگه امروز خبری نخواهد شد
سلام ببخشید پس امروز جواب ها نمیاد؟!یاممکن است بیاد؟؟؟
بچه ها این نیز بگذرد.......عجله نکنید میاد
پاسخ:
بله صبور باشید بالاخره اعلام خواهد شد
و به محض اعلام لینک آن در وبلاگ قرار می گیرد
امکان داره فردا و پس فردا اعلام کنن ؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
پیگیر وبلاگ باشین گفته شده تا آخر خرداد اعلام می شود
به محض اعلام لینک آن را در وبلاگ می گذارم
پس کی میگید نتایج رو مردیم از استرس
آقای عشقی خواهشا ساعت اعلام نتایج رو بگین!ممنون میشم
جواب آزمون امروز منتفی شد ؟

پاسخ:
چون تا الان اعلام نشده احتمالا دیگه امروز خبری نخواهد شد
ببخشید شما از این که ساعت چند اعلام میشه اطلاعی ندارید؟
پاسخ:
گفته شده تا آخر خرداد اعلام می شود
چرا نتایج نمیاد پس مردیم از دلشوره

پس چرا نمیگید داریم میمیریم از استرس ؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
مثل اینکه گفتند تا آخر خرداد میاد
پس چرا نمیگید داریم میمیریم از استرس ؟؟؟؟؟؟؟
سلام إستاد عشقی ببخشید چهارمحل سوْال منو جواب ندادید
                                با تشکر
هر کس یک ساعت یا روزی رو میگه سایت نمونه دولتی هم که فقط برای ثبت نام و این چیزاست ... کی جواب ها میاد؟؟؟
پاسخ:
گفتند تا آخر خرداد
منتظر باشید
آخه پس کی اعلام میکنید مردم از استرس 
پاسخ:
کمی صبور باشید گفتند تا آخر خرداد اعلام میکنند
امروز شاندهم است چرا نمیاد جواب ازمون نمونه دولتی
شاید امروز نیست
چرا نیست نتایج و لینکش
پاسخ:
به محض اعلام نتایج لینک در وبلاگ قرار خواهد گرفت صبور باشید
امروز شانزدهم است چرا جواب ها نیامده است؟؟!!
۱۶ خرداد ۹۴ ، ۱۵:۰۶ یاسمن شجاعی
ببخشید آقا مطمِینید
کی میاد زود بزارید
پاسخ:
صبور باشید هنوز نتایج نیامده به محض اعلام در وبلاگ قرار خواهد گرفت
کی اعلام می کنن پس مردیم از استرس
امروز 16 ولی هنوز نتایج نیومده کی میاد ؟؟؟
پاسخ:
گفتند تا آخر خرداد
نیومد
شما از کجا متوجه میشید نتیجه اومده یا نه اقا ی عشقی؟
پاسخ:
از سایت آموزش و پرورش
سلام ببخشید16نتایج کدوم شهرهامیاد
سلام.نیومده چرا
پاسخ:
مثل اینکه گفتند تا آخر خرداد اعلام میشود
پس چرا نتایج اعلام نمیشه؟
ببخشید آیا مال تمام استان ها را می گذارید ؟  من در ایلام هستم . لطفا جواب دهید.............
پاسخ:
انشالله
امروز مگه شانزدهم نیست پس کی میاد ؟؟؟؟؟ امکان داره به فردا پس فردا برسه؟؟؟؟؟؟؟ 46827
پاسخ:
بله گفته شده احتمالا تا آخر خرداد میاد
سلام ببخشید پس چرانتایج نیامده امروز ١٦ خرداد است
با سلام پس کی اعلام میکنید الان ساعت 2:30هست روز 16 ولی اعلام نشده هنوز
ببخشید ننایج آزمون کدام شهرو قرار میدهید لظفا پاسخ دهید
بچه ها این قدر استرس نداشته باشید ما قبول شدیم چی شد که شما ها قبول شید اتفاقی بیفته
چرا نیومد دیگه الان که شانزده هم 
پس لطفا هر وقت اومد حتما لینکشو بزارید. 
برامم دعاکنید قبول شده باشم ایشالله که همه قبول شیم

پاسخ:
به محض اعلام حتما لینک در وبلاگ قرار میگیرد
انشا الله همه قبول شوید
چرا نیومد دیگه الان که شانزده هم 
حتما امروز میاد یا امکان داره امروز هم نیاد؟؟؟؟
پاسخ:
گفتند تا آخر خرداد اعلام میشود
ما همچنان منتظریمممممم
سلام میشه بگید کی  جواب ازمون میاد خیلی استرس اارم اگه جواب بدید ممنون میشم

پاسخ:
گفتند تا آخر خرداد
صبور باشید و توکل بر خدا کنید و استرس نداشته باشید
بچه ها این قدر استرس نداشته باشید همتون قبولید مگه ما قبول شدیم چی شد که شما ها قبول شید اتفاقی بیفته
سلام. پس چرا نمیاد. از استرس و اضطراب دارم میمیرم!!!!
نتایج کی اعلام میشه؟
میشه بگین؟
پاسخ:
گفتند تا آخر خرداد
صبور باشید
با سلام  چرا نتایج علام نمیشه مشکلی وجود دارد؟ لطف اگر خبر جدیدی دارید اعلام کنید با سپاس
پاسخ:
گفتند تا آخر خرداد اعلام میشود
به محض اعلام لینک آن حتما در وبلاگ قرار میگیرد
سلام. پس چرا نمیاد. از استرس و اضطراب دارم میمیرم!!!!
بابا کشتن مارو امروز شانزدهمه دیگه پس چرا اعلام نمی کنن ؟؟؟
یعنی معلوم نیست چه تایمی نتایج اعلام میشه ؟؟؟ 
پاسخ:
گفتند تا آخر خرداد اعلام  می کنن
بابا امروز ١٦چرا نیامد⁉️⁉️⁉️⁉️⁉️⁉️❗️❗️❗️❗️❗️❓❓❓❓❓❓❓⁉️❗️⁉️❓❓⁉️❓❗️⁉️⁉️❕❔❕❓❗️❓❗️❗️⁉️⁉️‼️
چه ساعتی جواب ازمون میاد ؟؟؟؟
وای خدا چرا اینقده دیر............
دارم دیوونه میشم
پس این نتیجه چی شد؟
پاسخ:
منتظر باشید گفتند تا آخر خرداد اعلام می شود
تو رو خدا زود باشید من خیلی استرس دارم

سلام چرا پس هنوز نتایج منتشر نشده امروز 16 خرداد هست ساعت چند نتایج منتشر منتشر میشه ؟
خبری نیست؟
پاسخ:
هنوز اعلام نشده به محض اعلام لینک آن در وبلاگ قرار می گیرد

جواب ساعت چند می آید؟
ببخشید نتایج مگه امروز اعلام نمیشه پس چرا اعلام نمیکنید 

ممنون میشم پاسخ دهید.
پاسخ:
گفتند تا آخر خرداد اعلام می کنند.
کمی صبوری به خرج دهید
امروز نتایج صددرصداعلام میشودیاخیر
پاسخ:
خبر جدید گفتند تا آخر خرداد اعلام می کنند
چرا ممیاددد؟
دارم از استرس می میرم .نمیشه یکم زودتر اعلام کنید توروخدا

پاسخ:
باید اعلام شود تا من لینک آن را برایتان بگذارم
صبور باشید
به محض اعلام لینک آن در وبلاگ قرار می گیرد
الان ساعت یک و نیمه هنوز جوابا نیومده؟!!!
کی میاد؟!!!
پاسخ:
خیر الان ساعت حدود 4 بعد ازظهره و هنوز نتایج نیومده
گفتند تا آخر خرداد میاد
به محض اعلام لینک آن در وبلاگ قرار می گیرد
استاد اعلام نشد.
با سلام،لطفا نتایج و سریع اعلام  کنید چون مدارس ثبت نام رو شروع کردند وظرفیت شان تکمیل می شود
چی شد پس؟؟؟
پاسخ:
هنوز اعلام نشده صبور باشید
سلام میخواستم ببینم  نتایج اعلام شده یا نه
پاسخ:
هنوز نه
سلام میخواستم ببینم هنوز نتایج اعلام نشده
تورو خدا نتایجو بذارید
پاسخ:
هنوز نتایج اعلام نشده
سلام هنوز که نیومده ممکنه به خاطر حجم بالای بازدید کنندگان با شه
پاسخ:
هنوز اعلام نشده
۱۶ خرداد ۹۴ ، ۱۳:۰۶ امیر حسین بیرانوند

پاسخ ها کجای وبلاگه

پاسخ:
هنوز اعلام نشده به محض اعلام لینک آن را در وبلاگ میگذارم
اگه بر روی خانه کلیک کنید به تمامی مطالب دسترسی خواهید داشت
ساعت چند جواب میادش؟؟/ما که خودمونو داغون کردیم
پس چرا هنوز نیومده مگه امروز 16 نیست
خب حداقل بگید ساعت چند میاد
پاسخ:
گفتند تا آخر خرداد اعلام می کنند
تورو خدا زود تر جواب هارو بگذارید من خیلی نگرانم
سلام استاد ببخشید خیلی استرس دارم می شه بگید ساعت چندمی آید.
خیلی دیر شد هنوز نیومده?
اه پس چرا جوابش نمیاد
سلام امروز شانزدهم خرداد است ولی چرا نتایج نیا مده است
۱۶ خرداد ۹۴ ، ۱۲:۵۶ امیر حسین بیرانوند
تو رو خدا سریع تر !!
۱۶ خرداد ۹۴ ، ۱۲:۵۵ امیر حسین بیرانوند

سلام من عضو تازه ام

ببخشیدجواب آزمون نمونه دولتی کی می یاد.

پاسخ:
گفتند تا آخر خرداد
 منتظر باشید
خب امروز 16 است چرا نذاشتید
پاسخ:
هنوز اعلام نشده
سلام امروزهم نمیاد؟؟
چرااعلام نمیکنیدمردیم ازاسترس
چرا پس نیومد منتظریم و ممنون بابت زحماتتون
از صبح  منتظرم 12 ظهرشد امروز نمی خوان جواب  بدن! ؟مردم از استرس
پاسخ:
هنوز اعلام نشده
گفته شده تا آخر خرداد اعلام می کنند
الن ساعت حدود 1 بعد از ظهر شده ولی نیومده هنوز
بابا چرا به فکر ما دانش آموزا نیستن
اگه خودشون جای ما بودن از استرس مسمردن
اه
حتما امروز میاد؟؟؟
پاسخ:
هنوز که اعلام نشده 
سلام .
امکان داره جواب فردا بیاد؟
پاسخ:
سلام
گفته شده تا آخر خرداد اعلام می شود

سلام قرار بود امروز اعلام بشود ولی تو هر سایتی یه تاریخ داده الان ما باید چیکار کنیم؟

پاسخ:
سلام
کمی صبور باشید
من در حال پیگیری هستم و به محض اعلام لینک آن را در وبلاگ قرار می دهم

۱۶ خرداد ۹۴ ، ۱۲:۴۱ امیرحسین رحمتی
سلام.چرا جواب نمونه نیومد ساعت چند میاد?
پ چررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررا   نمیاد؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!
پس کی اعلام میشه؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

با سلام تاریخ اعلام نتایج همه ی شهر ها یکسان است؟یا تاریخ آن ها فرق میکند؟ خواهشا جواب بدهید

پس کی اعلام میشه؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سلام من استرس زیاد دارم چرا نتایج نمیاد
امروز شانزدهم است چرا نمی گذارید؟
پاسخ:
هنوز اعلام نشده
نتایج اعلام نشد
من که تو این 16 روز مردمو زنده شدم پس کی می یاد
لطفا نتایجو بذارید دیگه

پاسخ:
به محض اعلام لینک آن را می گذارم
نتایج اعلام نشد
سلام ببخشین امروز شانزدهمه پس چرا نیومده

با سلام

ظاهراً خبری از اعلام نتایج نیست.

سلام ببخشین امروز شانزدهمه پس چرا نیومده

بچه ها نگران نباشید من زنگ زدم به اداره ی سوالا گفتن تا 12شب شونزدهم خرداد وقت هست

پس کووووووووووووووووووو!!!

سلام . امزوز شازدهمه پس چرا نتایج نیومده . از استرس مردم .


پس چرا نیومده الان امروز باید لینک رو میدادین 
دقیقا ساعت چند اعلام میکنین؟؟؟؟؟
ما مردیم از استرس
پاسخ:
هنوز خبری از نتایج نشده
به محض اعلام لینک آن در وبلاگ قرار می گیرد
پس کی میاد
پس چرا نمیاد امروز شانزدهم است
پس کی میاد امروز شانزدهم است
امروووووووز شانزدهمه
پس چرا لینک نذاشتین ؟؟؟؟؟
با سلام برای گرفتن نتایج مدارس نمونه دولتی به کدام سایت مراجعه نمود امروز هم ١٦هست ولی هنوز نیامده متشکرم@@@@
پاسخ:
سلام
به محض اعلام لینک آن در وبلاگ قرار می گیرد

سلام.الان 16 خرداد شده.پس جولاب ها کو؟


تورو خدا جواب ها را زود بدیبن
سلام استاد عشقی تو شهر ما شایعه شده که نتایج ازمون نمونه اومده منم به هر کسی که زنگ میزنم میگه نیومده حتی مدیر مدرسمون میخواستم ببینم حقیقت داره
پاسخ:
سلام
هنوز اعلام نشده
 تو همین سایت نتایج اعلام میشه؟؟؟
پاسخ:
به محض اعلام لینک آن را برایتان می گذارم
سلام.پس چرانیومده جواب مامردیم ساعت چند میاد
 تو همین سایت نتایج اعلام میشه؟؟؟
تو همین سایت نتایجو اعلام می کنید؟
چرا هنوز اعلام نشده؟
واااای نیومد؟

پس چرا هیچ خبری نیست؟
واااای نیومد؟

سلام          امروز شانزدهمه اما هنوز نیمدههههه

کو نتایج  من که چیزی نمیبینم
سلام امروز شانزدهم است اعلام نمیکنید؟
پاسخ:
سلام
هنوز اعلام نشده به محض اعلام لینک آن را می گذارم
پس چرا نتیجه ها نیومده؟؟؟؟؟؟؟؟
سلام خسته نباشید.چرا هنوز جواب نتایج نیومده پس؟؟؟؟؟!!!!
سلام خسته نباشید.چرا هنوز جواب نتایج نیومده پس؟؟؟؟؟!!!!
با سلام وخسته نباشید خدمت شما
من امروز16/3/94 رفتم ولی چیزی نگذاشته بودند 
کدام وب ؟
باتشکر اگر میشود راهنمایم کنید
سلام ممنون از وبلاگ خوبتون . تا چه ساعتی لینک رو قرار میدهید؟
پاسخ:
سلام
هنوز اعلام نشده
اما به محض اعلام لینک آن را می گذارم
سلام . وقتتون بخیر . ببخشید  زمان اعلام نتایج مدارس نمونه دولتی کیه؟؟؟؟

۱۶ خرداد ۹۴ ، ۱۱:۱۲ یک دانش آموز
ببخشید دقیقا بهد ساعت داوزده ظهر میاد؟؟؟؟؟!!!!!!!! اطفا بگین.
در تاریخ 17خرداد هم در وبلاگ یا به گوشی جواب را می دهند؟ 
سلام و عرض ادب به شما استاد عشقی می خواستم ببینم چرا نتیجه ازمون نمونه دولتی نیامده است؟
پاسخ:
سلام
هنوز اعلام نشده
ساعت چند میاد
ساعت چند نتایج میاد؟
چرا الان نیومده لطفا بیارید
اه ووووووووواییییییییی اعصابم خورد شد به ما گفتن ۱۵جوابش میاد پس کو‌
پس چی شد؟
ترو خدا بگین کی جواب ها میاد؟؟؟؟؟
۱۶ خرداد ۹۴ ، ۱۰:۵۰ مهدیه حقی پناه
چرا نمیاد قلبم اومد تو دهنم
کو کو کو این نتیجه 
سلام 
دارم میمیرم از استرس  از ساعت هفت صبح تا الان یه سره تو سایت هستم ولی جوابا نیومده 
لطفا زود تر بذارید
با تشکر
پاسخ:
سلام
من هم منتظر اعلام نتایج هستم و به محض اعلام لینک آن را برایتان می گذارم
جواب کی میاد امروز شانزدهم خرداده
سلام هنوز نیومده نتایج؟
باید چه کاری انجام بدهیم تا جواب رو  بگیریم مثلا باید کد رهگیری داشته باشیم
دارم از استرس شهید میشم
سلام جوابا اومده کی لینکشو میزارید؟؟؟؟؟
یعنی هنوز نیومده بگید 
پاسخ:
هنوز نتایج اعلام نشده
چرا هنوز اعلام نشده ؟
پس چرا هنوز نیومده  امکانش هست تا نیم ساعت دیگه بیاد یا نه 
خواهش میکنم نتایج ازمونن رو سریع تر بیارید در ضمن برای گرفتم جواب باید کد رهگیری وارد کنیم یا باید کار دیگری انجام دهیم 

سلام  چزا نتایج  هنوز اعلام نشده. /
۱۶ خرداد ۹۴ ، ۱۰:۳۸ ایلقار عادلی
سلام من به سازمان آموزش ابتدایی زنگ زدم گفتند فردا علام میکنند گفتم خبر دار شین
پاسخ:
سلام
متشکرم
پس کی اعلام می کنید
پس چرا نمیاد دارم  میمیرم
چرا نمیزارن  ساعت 10 صبحه واقعا که
پس چی شد
سلام پس جوتبا کجان امروز شانزدهمه دیگه تورو خدا زودتر اعلام کنید من دارم از استرس میمیییرم
با سلام و عرض خسته نباشید می خواستم بدونم این لینکی که گزاشتید برای استان البرز هم هست یا فقط مربوط به تهران.با تشکر
استاد یعنی ما تا کی وایستیم نتایج کی میاد.همه میگن شانزدهم امروز شانزدهم هست پس کی میاد.
سلام هرچه زودتر نتایج رااعلام کنید
پاسخ:
سلام
چشم به محض اعلام لینک آن را می گذارم
سلام پس چرا اعلام نمی کنند امروز 16 است از دیشب صد بار رفتیم تو سایت.استرس داریم.نمی توانیم هیچ کاری کنیم تا نتایج را نبینیم
بابا امروز١٦چرا نیامد
سلام ،ببخشید از نتایج تیز هوشان اطلاعی دارید؟
پاسخ:
سلام نتایج تیزهوشان در هفته آخر خرداد اعلام می شود
اگه نمیاد به آدم بگید انقدر استرس به آدم وارد نشه
سلام چرا نمیاد
۱۶ خرداد ۹۴ ، ۱۰:۰۰ شامیر محمد

هنوز نتایج نیومده دارم دیوونه میشم اگه میشه یکم سریعتر

با عرض سلام ببخشید نتایج نمونه دولتى همه استان ها ١٦ خرداد مى اید یا فقط تهران
سلام.امروز نتایج مدارس دولتی اعلام میشه یا تیژهوشان
لطفا زودتر وارد کنید

 چرا هنوز نیومده؟امروز16 هستش

دارم میمی رم طور به خدا اعلام کنید

سلام . چرا نتایج نمی آید؟

نتایج ساعت چند می آید من دیگر قلبم دارد می ایستد
سلام پس چرا نتیجه ها رو اعلام نمی کنید .الان که نه ساعت هست از روز شانزدهم گذشته.به خدا مردیم عجله کنید.
ببخشید واجبه نتایج آزمون تیزهوشان  رو کی میزنن
پاسخ:
نتایج تیزهوشان هفته آخر خرداد اعلام می شود
با سلام خدمت شما استاد عزیز و خردمند . یا نتایج حتما امروز خواهد آمد . با تشکر

سلام خدمت شما استاد خردمند و عزیز . آیا مطمئن هستید نتایج امروز می آید . با تشکر . 
ان شالله که همگی موفق میشویم
پاسخ:
انشالله
۱۶ خرداد ۹۴ ، ۰۹:۲۲ منتظر جواب
جواب کی میاد?
ساعت چند جواب ها میاد
کی می آد پس؟
ببخشید پس چرا هنوز نذاشتن؟؟؟ من مردم  از استرس لطفا لینک مربوط به خراسان رضوی رو هم بزارین ممنون
پاسخ:
هنوز اعلام نشده
منتظر باشید
وای چرا جوابا نمیاد دارم دق میکنم
با سلام . برای چی این جواب های نمونه مردمی  نمیاد ؟

سلام

خبری از نتایج نیست
۱۶ خرداد ۹۴ ، ۰۸:۴۹ الهه حبیبی
سلام،خواهش میکنم به روز رسانی کنید
ساعت 9 صبح روز 16 خرداد،هنوز هیچ خبری نیست!!!
پاسخ:
سلام
الان ساعت 4 و 20 دقیقه بعد ازظهره اما هنوز نتایج اعلام نشده
در حال پیگیری هستم و به محض اعلام لینک آن در وبلاگ قرار می گیرد
امروز باید می امد چرا نیامده است؟
الان أمد؟
۱۶ خرداد ۹۴ ، ۰۸:۴۲ مانیسا تیمورزاده
سلام استاد
دیشب تا صبح خوابم نبرده.به ما گفته بودن 15 خرداد اعلام می شه از دیروز تا حالا قلبم از جاش کنده شده.منتظرم/ممنون 

الان ساعت هشت و چهل و پنج دقیقه صبح  شانزده خرداد است اما نتایج در سایت نیست❓❗

۱۶ خرداد ۹۴ ، ۰۸:۲۰ علی زحمتکش
سلام امروز که 16 است پس برای چی نمی زارید

پس چرا جواب ها نمی یاد دلهوره دارم چون هشت تا غلط داشتم مجموع

آیا می دانید در چه زمانی یا در چه سایتی اول از همه نشان داده می شود خواهشا زودتر بگید مردم
سلام ببخشید جواب تیزهوشان کی میاد؟
پاسخ:
سلام
نتایج تیزهوشان هفته آخر خرداد اعلام می شود
 سلام من باید نتایح رو کجا ببینم؟
چی شدپس؟؟؟چراجواب نمیاد؟؟؟
چی شدپس؟؟؟چراجواب نمیاد؟؟؟
چرا جواب نمیاد مردیم
سلام ببخشید میشه لینک اعلام نتایج خراسان رضوی رو هم بزارید ممنون
پاسخ:
سلام
چشم به محض اعلام لینک همه استان ها را می گذارم
وای خدایا دارم از استرس میمیرم چرا هنوز جوابارو نذاشتن؟!!
ذارم می میرم چرا نمیاد
چراااااا نیومد.  بابا مردیم بخدا
سللام کی میاد.دارم می میرم
ببخشید چرا نمیاد دلم جوش میزنه استرس دارم..هوف

سلام .تو رو خدا مکان داره  تا ساعت هفت صبح نتیجه رو داخل سایت نمایش بذارید.اصلا امشب یه استرس عجیبی دارم که خواب رو از چشام گرفته.تو رو خدا زودتر اعلام کنید.

سلام توروخدا جواب بدید ایا نتیجه نمونه دولتی فارس امروز اعلام میشه?
پس نتایج کی میرسه
۱۶ خرداد ۹۴ ، ۰۰:۵۵ فربد فارسی
کی میاد ساعت چند

چرا نتایج اعلام نمیشه

استاد جون لینک بده تورو خدا
پاسخ:
هنوز اعلام نشده
وای بچه ها واسه این که قبول شده باشیم دعا کنین 
ساعت دوازده میاد یا نه ؟؟؟؟؟
سلام استان فارس هم امروز اعلام میشه?توروخدا جواب بدید
سلام یک ساعت گذشت چرا نتایج رو نزدن
مگه امروز16 نیست پس چرا نتایج نمیاد
هنوز نیومده؟
واییییییییی
مگه امروز 16 نیست پس چرا نتایج اعلام نمیشه

تو رو خدا نتایجو اعلام کنید لطفا خواهش میکم

سلام پس چرا نتایج نمیاد امروز شانزدهمه
۱۶ خرداد ۹۴ ، ۰۰:۲۹ سید محمدرضا
Azmoon.tehranedu.ir
پس چرا هنوز نیومده امروز شانزدهمه
پاسخ:
نگران نباشید به محض اعلام لینک میدهم
سلام ببخشید ساعت چند جواب میاد؟ممکن ساعت دوازده یا دو نصفه شب هم بیاد؟
دارم میمیرم خواهشا زودتر اعلام کنید
تورو خدا اعلام کنید دارم از استرس میمیرم خیلی وقته منتظرم یا حضرت عباس خودت کمک کن...
سلام 
میتونم بپرسم چراسطح سوالات تیزهوشان اینقدربالا بود که معلم هامون هم نتونستن حل کنن حتی مابه استادهای ریاضی هم مراجعه کردیم ولی متاسفانه بامشکل مواجه شدن باچندین سال سابقه اونوقت ماچطور بایدسوال هاروحل میکردیم؟؟؟؟؟
پاسخ:
 پاسخ ها در وبلاگ موجود است
خیلی ممنون آیا وبلاگ شما جوااب آزمون تیزهوشان را دارد ؟
پاسخ:
سلام بله اگر گزینه خانه را کلیک نمایداطلاعیه جواب آزمون تیزهوشان وبقیه مطالب جذاب دیگر را خواهید دید
تو رو خدا دیگه اعلام کنید ما مردیم
باسلام همه ى شهرها رو باهم یک جا مى زنن
باسلام همه ى شهرها رو باهم یک جا مى زنن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی