دنیای ریاضیات

آموزش ریاضی، تیزهوشان، المپیاد ریاضی و کنکور ....... وبلاگ به روز است برای دیدن مطالب بیشتر روی خانه کلیک کنید

دنیای ریاضیات

آموزش ریاضی، تیزهوشان، المپیاد ریاضی و کنکور ....... وبلاگ به روز است برای دیدن مطالب بیشتر روی خانه کلیک کنید

دنیای ریاضیات
مسعود عشقی
کارشناسی ارشد ریاضی
دبیر تیزهوشان و المپیاد و کنکور
ashena14516@yahoo.com


کلیه حقوق مادی و معنوی این وبلاگ متعلق به استاد عشقی است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع، ممنوع و حرام است.
بایگانی
نویسندگان
دوشنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۴، ۰۶:۰۹ ب.ظ

نتایج آزمون نمونه دولتی ششم 94-95

لینک اسامی پذیرفته شدگان آزمون نمونه دولتی ششم 94-95 (ورودی هفتم)



شهر تهران


شهرستان های تهران


استان قم


به مرور استان ها در همین پست اضافه می شوند.

با امید قبولی شما عزیزان

پیگیر باشید


پیشنهاد استاد عشقی: دانش آموزانی که هنوز نتایج استان شان نیامده می توانند برای پر کردن اوقات فراغت و فکر نکردن به نتیجه آزمون، سوال های هوش در وبلاگ را حل کنند.


دانش آموزان عزیز اگر تنها همین پست را می بینید برای دیدن لینک اسامی تیزهوشان استان ها باید به صفحه اصلی مراجعه کنید یعنی روی خانه در بالای همین صفحه کلیک کنید تا به صفحه اصلی هدایت شوید


مسعود عشقی

world-of-math.blog.ir

نظرات (۴۸۳)

ببخشیدا ولی چرا برای هرمرزگان بالا نمیاره خیلی ناراحتم 
۲۲ تیر ۹۵ ، ۰۰:۵۵ حسین سلیمانی زاهد
سلام ببخشید جواب ازمون نمونه دولتی ورودی (دهم )رو میشه بزارید
من که نمونه قبول شدم
سلام ببخشید مزاحم شدم برای من سایت قبولی های استان کرمانشاه رو  باز نمیکنه لطفا بگید من چیکار کنم
من قبول نشدم داره اشکم در میاد 
حیف ۷۱۷۱۲شد افسوس رفت تا دوسه سال دیگه خدایا بازم شکرت
رایتی جواب تیزهوشان کی میاد واگرم اومده کدوم سایت
سلام خسته نباشید پس چرا آخه مال شهرستان های استان تهران رو نمیاره،?
نتایج ازمون نمونه سال95 کی میاد؟
با سلان نمونه سوالاتی که در سال 95 میاد میشه برامون بزارید راستی برای هر شهر یک سوال میاد من تو استان اردبیل هستم با اجازه امیدوارم جوابمو بدید التماس دعا دارم از دلشوره میمیرم
سلام استاد من هم نمونه دولتی قبول شدم هم تیزهوشان.ممنون از زحماتتون .هیچ‌ وقت
فراموشتون نمی کنم.انشاا.. در همه کارهایتان موفق وپیروز باشید
من هم تیزهوشان قبول شدم و هم نمونه
آیا نمونه دولتی استان مازندران ذخیره داره
من که قبول نشدم تازه نتایج چهارمحال و بختیاری اومده ولی شما نزاشتین.
۰۳ تیر ۹۴ ، ۱۴:۴۶ محمد فرامرزی
استاد من قبول شدم از زحمات شما هم خیلی متشکرم امیدوارم شما هم در کارهایتان موفق باشید
پاسخ:
خداروشکر ممنون
سلام استاد من هم نمونه دولتی قبول شدم هم تیزهوشان تهران
ممنون از سایت خوبتون
پاسخ:
خداروشکر موفق باشید
استاد یه سوال داشتم :
آیا برای سال تحصیلی 94 95 پایه ی هفتم نمونه سوال می ذارید 
خیلی ممنون میشم اگه برامونبذارید
پاسخ:
بله میذارم پیگیر باشید
ببخشید استاد میشه هر هفته به جای 1 سوال 3 سوال یا2 سوال هوش بذارید ممنون میشم
پاسخ:
اگه فرصت شد چشم
من هر دوتا قبول شدم 
مرسی استاد******
پاسخ:
خدا رو شکر
۰۲ تیر ۹۴ ، ۱۸:۲۲ فاطمه زهرا
سلام استاد.من نمونه دولتی قبول شدم وقبولی ام رو از سایت شما دیدم. هیچ وقت اسم شمارا فراموش نمیکنم.از زحمات شما سپاس گزارم.انشاالله موفق و پیروز باشید
پاسخ:
سلام خوشحال شدم سعی کن سوالهای هوش وبلاگ را حل کنی
۰۲ تیر ۹۴ ، ۱۸:۲۰ فاطمه زهرا
سلام استاد.من نمونه دولتی قبول شدم وقبولی ام رو از سایت شما دیدم. هیچ وقت اسم شمارا فراموش نمیکنم.از زحمات شما سپاس گزارم.انشاالله موفق و پیروز باشید
سلام
آقا میشه نتایج خراسان شمالی رو هم بذارید. خیلی خیلی ممنونم لطف میکنید.
استاد نتایج استانکردستان اومده 
منم قبول شدم 
از بین 1000 نفر شرکت کننده رتبه س سوم را بدون سهمیه کسب کردم 
وبلاگ خیلی خوبی دارید
پاسخ:
خدا روشکر برو سوالهای هوش وبلاگ را حل کن
نتیجه ی مازندران اومد و من قبول نشدم الان 3 ساعت دارم گریه می کنم :(((...:((((( .... خییییلییییی ناراحتم به امید قبولی در مدارس 
سلام استاد من هم تیزهوشان و هم نمونه دولتی مازندران قبول شدم خیلی ممنون از اطلاع رسانی شما
پاسخ:
خدا رو شکر برو سوالهای هوش وبلاگ را حل کن
چرا وقتی روی مشاهده کارنامه می زنم میگه:شما مجاز به دیدن کارنامه نیستید
نتیجه نمونه دولتی مازندران اومده اینم لینکش:nd.mazazmoon.ir
سلام استاد خسته نباشید
نتایج نمونه مازندران اومده ومن قبول شدم
در سایت آموزش وپرورش مازندران(تست آزمون )نتایج آمده
با تشکر
پاسخ:
خداروشکر
دوستان مازنی دقت کردین چقدر مسئولین مازندران پر کار و تلاش هستند همه به احترامشون یک دقیقه سکووووت!!!!!!!!!!
یه نفر فقط به من بگه که چرا بین این همه استان فقط مازندران نیومده؟؟؟؟؟؟؟جواب بدین دیگه اه🍔🍩🍕🍗🍸🍲🔪🍎🍍🍑🍇🍆
ماااااااااااااااازندرااااااااااااااااان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿
سلام استاد
دستتون درد نکنه من هم نمونه دولتى و هم تیزهوشان قبول شدم 
پاسخ:
خداروشکر
نمونه دولتی مازندران کی اعلام میشه
توروخدا استان کردستان
سلاماستاد جواب نمونه دولتی استان کردستان اومده توروخدا سایتشو بذارید ببینیم قبول شدیم یا نه
اینم لینکش:
10.249.7.199:8080
این جور که برای مازندران داره پیش میره، به نظر من یهو بزارن با نتایج سال بعد. 
استاد نتایج کردستان اومده 
منم قبول شدم
پاسخ:
خداروشکر
 نمونه ی مازندران رو بذاریدددد .... لطفااااا .. خواهش می کنیم
به نظر من الان اگه برای مازندران بیاااااد جای تعجبم داره معلوم نی دارن چیکار میکنن واااااالا
نتایج آزمون نمونه دولتی خراسان رضوی اومده ولی شما نذاشتید
پاسخ:
گذاشتیم که
مازندران چی شد پس????😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😠😠😠😠😠😠
سلام استاد !                                                                                                                    پس نتایج آزمون نمونه دولتی کردستان کی میاد؟                                                                     پارسال هم آخرین استانی که نتایجش اومد کردستان بود.
چراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا برای مازندران نیووووووووووووووووووووووووووووووومد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟خسته شدیم اه
سلام
خراسان شمالی بیزحمت
مرسی
اه چرا برای مازندران نمیاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مسئولین عزیز از تلاش شما برای اطلاع رسانی دقیق و زود ممنونمممم!!!!!!!!!!!

سلام استاد لطف کنیید لینک مازندران رو بزارین با تشکر

سلام استاد لطفا لینک مازندران رو بزارید مردم از اشترس

سلام اگر بچه های روستایی قبول شده باشند و پشیمون شده باشن و نیان ذخیره می گیرن اگه رتبه تو از اختلاف رتبه اون ها 1 فرق داشته باشه تو رو می گیرن.(در پاسخ به جواب یکی از دوستان)
استاد نمونه ی استان کردستان  اومده چرا لینکشو نمیزارید تو سایت کرد سنجش هست
سلام خسته نباشید میشه نتایج خراسان شمالی رو هم بذارید. ممنون
چرا گلستان باز نمی کند  لطفا جواب بدهید 

سلام امروز یکم خرداد هنوز نتایج نمونه دولتی چهارمحال و بختیاری اعلام نشده پس کی میاد

چجورى باید بفهمیم ذخیره هستیم یا نه؟لطفا جواب بدید
وای دارم دیوونه میشم اخه کی نتایج چهارمحال رو میدن؟؟؟؟؟
اخر ماه هم تمووووووووووووووم شد...
یوهووووو نمونه ی استان کردستان اومد شدم نفر   دوم  لینکو بزارید ممنون
پاسخ:
آدرس سایت رو بدید لطفا
سلام استاد عشقى 
اگر میشه لطف کنید نتایج استان گلستان رو هرچه زود تر بزارید ما فردا باید واسه ثبت نام مدارس بریم
گفتن 16  خرداد نتایج  میاد 16 خردا گفتن اخر خرداد   اخر خرداد داره میره اما نتایج کردستان هنوز نیومده 
استاد تو رو خدا میشه لینک استان کردستان رو برامون بذارید
پاسخ:
هنوز نیامده
سلام استاد عشقی قبول شدم ممنونم از این که استان هارو گذاشتید استان گلستان هم آمد بزارید
پس استان کردستان کی میاد استاد ؟؟
ما که مردیم از استرس
نتایج گلستان کی میاد
سلام امروز تا ساعت 2  نمونه ی دولتی استان کردستان بر روی سایت قرار میگیرد  
استاد جرا مازندران از همه جا دیرتر میاد؟
میگن نتایج نمونه دولتی مازندرام اومده، ترو خدا اگه اومده لینکش رو بزارید
سلام استاد
نتایج نمونه دولتی قزوین اومده. ولی کد داوطلبی یا شماره صندلی میخواد و من فقط کد رهگیری رو دارم. توی سایت آموزش و پرورش هم اطلاعاتی نیست. میشه راهنماییم کنید. 
سلام.نتایج نمونه دولتی لرستان اومده.دختر خاله من فاطمه خانوم قبول شده.به افتخارش هورااااااااااااااا.
پاسخ:
خداروشکر
سلام کرمانشاه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سلام. ممنون که نتایج تیزهوشان مازندران رو گذاشتید. متاسفانه من تیزهوشان قبول نشدم. به امید این که نمونه دولتی قبول بشم. به بچه هایی هم که تیزهوشان یا نمونه دولتی قبول شدن تبریک میگم. استاد دستتون درد نکنه. موفق باشید...
سلام استاد لطفا لینک مربوط به استان گلستان را بزارید ، اخه ما مهلت ثبت نام مدارس عادى داره تموم میشه. با تشکر از زحمات شما
سلام إستاد من نمونه خراسان رضوی قبول شدم
پاسخ:
خداروشکر موفق باشید
سلام
میشه یکی جواب منو بده
هرچی نام کاربری و رمز عبورمو واسه رفتن تو سایت خراسان رضوی میزنم داخل نمیره
کس دیگه ایم مثه من هست؟؟؟
۲۹ خرداد ۹۴ ، ۰۹:۳۶ محمد فرامرزی
استاد می شه بگین برای مازندران کی می آید من لینک آن را دارم اما نمی دانم کی می آید لینکش این است

http://www.mazazmoon.ir/First.aspx?EID=70
سلام استاد جواب نمونه دولتی استان مازندران کی میاد؟
خواهش میکنم بگید چرا انقدر دیر‌حوابا میاد
سلام ممنون از اطلاع رسانیتون واسه خراسان رضوی من نمونه  قبول شدم  واقعا دارم از خوشحالی بال در میارم
پاسخ:
خدا رو شکر
سلام استاد با تشکر از زحماتتان من تیزهوشان و نمونه دولتی خراسان رضوی قبول شدم
پاسخ:
خدا رو شکر
تو رو خدا مردم از استرس 
استاد تو روخدا نمونه دولتی کردستااااااان کی میاد؟؟؟؟
لطفا لینکشو بذارید
سلام. نتایج خراسان رضوی روی سایت قرار گرفته 
سلام خسته نباشید ببخشید نتایج آزمون نمونه و تیزهوشان خراسان رضوی کی میاد؟ لطفا جواب بدید
سلام نتایج خراسان رضوی امشب تا ساعت 24 میاد
ان شا ا... قبول بشیم
۲۸ خرداد ۹۴ ، ۲۳:۱۸ رومینا تیموری
سلام ممنون از سایت خوبتون من تیزهوشان قبول نشدم امیدوارم نمونه دولتی قبول شوم. من هرروز پیگیر سایت شما هستم اما جواب ها نیامده! شما به طور دقیق نمیدونید جواب ازمون نمونه دولتی استان قزوین کی میاد؟



۲۸ خرداد ۹۴ ، ۲۲:۲۶ امیر مهدی طباطبایی
استاد من مدرسه نمونه  شهرستان های تهران قبول شدم
پاسخ:
خدا رو شکر
سلام نماز و روزه هاتون قبول خواهش میکنم جواب بدین نتایج خراسان رضوی نیومد؟
سلام استاد نتیجه ى استان گلستان کى میاد من هر روز دارم اینجا رو چک مى کنم اما چیزى نیست
مازندراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااان          کی میاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد
سلام استاد پس چرا نتایج خراسان رضوی"مشهد"رو اعلام نمی کنید
مردم از دلشوره و اضطراب 
به فکر ماهم باشید خوب
قرار بود نتایج17 بیاد ولی امروز28 و هنوز نتایج نیامده
پاسخ:
در سایتشون هیچ چیزی اعلام نکردند ما هم منتظر اعلام نتایج آنها هستیم
لطفا جواب بدید
سلام ببخشید نتایج نمونه دولتی چهارمحال بختیاری را به نظر شما تا اخر ماه اعلام می کنند؟
پاسخ:
اعلام بشه لینک میذارم
لطفا هرچه زود تر نتایج استان فارس را بیان کنید
با سلام به شما استاد گرامی - شکر خدا دختر من در تیزهوشان فرزانگان ناحیه 2 سنندج قبول شده و بهمین دلیل وظیفه دانستم از پیگیریهای مستمر جنابعالی و دلسوزیتان به نسبت دانش آموزان عزیز این مرز و بوم تشکر و سپاسگزاری کنم . سربلند و پیروز باشید  
پاسخ:
خداروشکر موفق باشید
۲۸ خرداد ۹۴ ، ۱۱:۴۱ رومینا تیموری
 استاد چرا جواب نمیدید قزوین کی میاد؟
پاسخ:
هنوز اعلام نشده
۲۸ خرداد ۹۴ ، ۱۱:۳۷ رومینا تیموری
با سلام گفته شده بود نتایج آزمون نمونه دولتی استان قزوین 16 می آید پس چرا خبری نیست؟ لطفا جواب دهید.

سلام استاد سایت فارس اعلام کرد امروز 4 عصر.بچه ها رو در جریان بزارید

بچه های فارس التماس دعا

سلام استاد

صبحتون بخیر.نتایج نمونه دولتی فارس ساعت 12 به بعد روسایته

التماس دعا از همه بچه های استان

ما دیگه نا امید شدیم لطف کنین جوابا رو بذارییییییییین زور تر اهههههههه
ما دیگه نا امید شدیم لطف کنین جوابا رو بذارییییییییین زور تر اهههههههه
سلام به همگی. سلام استادعشقی وقتی اینا موقع تصحیح کردن انقدر طولش می دن خوب زمان ثبت نام مدارس دیگه تموم می شه. خواهشان از دست شما کاری برنمی اد که زود تر این لینگ هارو بزارین
سلام استاد پس کی نتایج استان خراسان شمالی می آید؟ توروخدا نتایجش را بگذارید. 
نتایج نمونه دولتی آذربایجان شرقی اومد
استاد مازندران نیومد؟ دیوونه شدم
سلام،جواب تیزهوشان استان لرستان هم اومده،برادرم قبول شده���‌»
چرا مازندران رو نمیدن این آموزش پرورشیا ،یعنی نه تیزهوشان نه نمونه دولتی رو  ما مازندرانی هاااا منتظریم !!!!!!
سلام استاد. شما در پایین به یکی از بچه ها آدرس اعلام نتایج مازندران را دادید. من دیدم اون سایت رو و اون سایت از نظر من فقط سامانه ی ثبت نام مدارس تیزهوشان هستش و احتمالا نتایج درسایت /mazand.medu.ir/Portal/Home اعلام میشود

نتیجه نمونه دولتی شهرستانهای استان تهران اعلام شد

reg.teo.ir

پسر من هر دو رو قبول شد

با آرزوی موفقیت برای همه بچه ها

دست شما درد نکنه آقای عشقی بابت اطلاع رسونیتون

پاسخ:
خداروشکر موفق باشید
 دیگه خسته شدم کی نتایج نمونه کردستان میاد؟؟؟
 چرا استان کردستان نمیاد ؟؟
اگه لینکشو بذارید ممنون میشم  خواهش می کنم 

سلام أستان سیستان و بلوچستان نمونش اومده خراسان رضوی هم ٣١ خرداد
استاد تیزهوشان بهتره یا نمونه ‌.تو دوراهی گیرکردم چکارکنم
پاسخ:
بستگی به توانایی های خودت داره
سلام .لطفا نتایج نمونه دولتی خراسان جنوبی رو بزارین
جواب  نمونه دولتی استان گلستان کی میاد؟؟؟؟؟؟؟؟
سلام.من خسته شدم چرا نتایج را نمی گزارند؟
ایا تا قبل از اتمام ثبت نام مدارس نتایج را می دهند؟
من منتظر نتایج ازمون نمونه دولتی چهارمحال و بختیاری هستم.
ای کاش زودتر نتایج را اعلام می کردند...
استاد تو رو خدا جواب بدین کردستان کی میاددددد
خواهش میکنم جواب بدید نتایج نمونه خراسان رضوی کی میاد؟
وای استاد من نمونه دولتی البرز قبول شدم  خیلی خوشحالم  . امیدوارم تمامی بچه هایی که تلاش کردن قبول شن...
استاد شما در اطلاع رسانی به بچه ها خیلی کمک کردین. ممنون
سلام ممنونم که لینک استان گیلان رو برای تیزهوشان کذاشتید بسیار سپاس گزارم.من تیزهوشان رشت قبول شدم. خوش حالم. ببخشید استاد می شه بگید اگه نمونه هم قبول شوم کجا برم تیز هوشان یا نمونه دولتی ؟خواهش می کنم جواب بدید این سوال برام مهمه.با سپاس از زحماتتون.
نتایج نمونه دولتی خراسان رضوی کی میاد مردم اینقد منتظر بودم
سلام استاد عشقی نمیدونید  نتایج کرمانشاه کی میاد باتشکر
سلام استاد عشقی نمیدونید جواب نمونه دولتی کرمانشاه کی میاد باتشکر
سلام استاد من نمونه و تیزهوشان استان همدان قبول شدم 
۲۶ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۰۲ محمد فرامرزی
استاد برای سایت نمونه دولتی مازندران را گفتم نه تیز هوشان

سلام خسته نباشید استاد

استاد چوری میتونم تراز بگیرم؟ جایی هست توضیح داده باشند؟

سلام استاد
ببخشید
نتایج استان لرستان
امشب میاد؟؟؟
استاد لطفا سایت اعلام نتایج نمونه کردستان رو بگید 
کی اعلام میشه ؟؟؟؟

اسلامشهر هنوز نیومده

تو رو قران بچه ها دعام کنید خیلی تلاش کردم می ترسم قبول نشم

۲۶ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۱۶ امیر از مازندران
به من اطلاع داده شده نتایج نمونه دولتیاستان مازندران امروز حتما اعلام میشود استاد لینک مورد نظر دار در در وبلاگ خود قرار دارده و دیگران درا نیز از این مسئله آگاه سازید با تشکر از استاد عشقی.
استاد جواب نمونه ی مازندران کی میاد
سلام استاد تو رو خدا بگید برای نمونه گرگان کی میاد تو رو خدا بگید 
ببخشید استاد نتلیج نمونه دولتی استان سمنان اومده ...
http://iranschl.ir/
...
من قبول شدم از زحماتتون واقعا متشکرمــــ :)
پاسخ:
خداروشکر موفق باشید
۲۶ خرداد ۹۴ ، ۱۵:۴۹ محمد فرامرزی
لطفا سایت اعلام نتایج نمونه دولتی استان مازندران را بگین
پاسخ:
http://www.mazazmoon.ir/First.aspx

البته هنوز نتایج نیامده
۲۶ خرداد ۹۴ ، ۱۴:۳۲ امیر از مازندران
امروز باید نتیجه مازندران اعلام بشه استاد . پیگیر استان مازندران هم باشید. من یکی از دانش آموزان برتر شهرستان نور هستم. صبور باشید.
پاسخ:
در حال پیگیری هستیم هنوز اعلام نشده
قابل توجه شرکت کنندگان در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی استان مرکزی : 
نتایج آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی استان مرکزی اعلام گردید.



.

سلام ما دیگه خسته شدیم کی جواب مازندران می اد.لطفان جواب بدید.
پاسخ:
تاریخی رو اعلام نکردند
سلام.نتایج نمونه یا تیزهوشان مازندران کی میاد استاد؟ چه سایتی باید ببینم؟ صبرم دگه تموم شده
؟؟؟
استاد کد رهگیری رو از کجا بیارم؟چیه؟
استاد مال اردبیل اومده چرا واسمون نمی ذارید؟
پاسخ:
هنوز اعلام نشده
چرااااا جووواابب استان مازندران نمی اد ما دیگه خسته شدیم.اگه جوابمون و بدین ازتون ممنون می شیم
استاد پیشه یگید نتایج شهرستانهای تهران کی میاد خیلی استرس دارم 

با تشکر
پاسخ:
در سایتشون زدن 28 خرداد
۲۶ خرداد ۹۴ ، ۱۰:۴۲ محمد عرفان
شیوا خانم من به آموزش و پرورش گلستان زنگ زدم گفتند نتایج که اومد باید به آموزش و پرورش خود شهرتون مراجعه کنید تا اونجا بهتون بگن

استان گلستان سایتی نیست.

سلام بابا چرا تو سایت خورستان نمیره از صبح دارم امتحان میکنم سرم درد گرفت
نتایج نمونه سیستان و بلوچستان هم اومده
سلام.جواب استان لرستان کی میاد؟؟؟
ممنون
سلام،خسته نباشید....
لطفا بگین جواب استان لرستان کی میاد؟؟؟؟
خواهشا دقیق بگین....ممنون
سلام استاد اسم سایت رسمی نمونه دولتی مازندران چیه؟ همونجایی که نتایج رو اعلام میکنند.
۲۵ خرداد ۹۴ ، ۲۳:۱۳ امیر از مازندران
حتما پیگیر باشید برای مازندران را در وب سایت خود قرار دهید
سلام ازتون خواهش میکنم استان گلستان رو هم قرار بدید...............لطفاااااااااااا
سلام ازتون خواهش میکنم استان گلستان رو هم قرار بدید...............لطفاااااااااااا
سلام استاد نتایج فارس میگن فردا میاد راسته
دکتر عشقی جان ...خیلی با تاخیر میزارین لینک هارو
آخه کی میاد این استان بی چاره ی ما؟؟؟؟
نتیجه نمونه دولتی و تیزهوشان کرمانشاه کی اعلام میشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اعلام کنید.
سلام میشه بگید چرا مال استان خوزستان باز نمیشه؟

استاد چجوری باید رمز داشته باشم تا وارد آنتایج بشم،اصلا این یعنی چی؟نمیشه بی رمز و ممز نتایجو بگذارید؟ممنون میشم!
لطفا جواب مرا بدهید.نتایج تیزهوشان گلستان کی میاد؟

سلام ممنون از شما به خاطر این که نتایج تیزهوشان را در سایتتون قرار دادید.
من که در امتحان تیزهوشان موفق نشدم امیدوارم در امتحان نمونه دولتی قبول شوم.
لطفا اگر نتایج نمونه دولتی چهارمحال و بختیاری امد زودتر در سایتتون قرار بدید.
من به طور مداوم به سایتتون سر میزنم بسیار خوب است و مطالب مفید و ارزشمندی در ان قرار می دهید امید وارم همیشه همینطور باشد.
*موفق باشید*
  *با تشکر*
کسی از دوستان از زمان اعلام نتایج استان کردستان خبر داره؟!؟!؟!
استاد شهرستان شهریار این پنج شنبه اعلام میشه 

۲۵ خرداد ۹۴ ، ۱۴:۴۴ امیر از مازندران
فردا نتایج استان مازندران اعلام می شه گفتم خبر بدم  شاید شما لینک مازندران را بگذارید
پاسخ:
تشکر
۲۵ خرداد ۹۴ ، ۱۴:۴۱ امیر از مازندران
پس این مازندران چی شد هی همش میگن مازندران  فردا  یا پس فردا میاد لطفا شماهم پیگیر باشید
۲۵ خرداد ۹۴ ، ۱۴:۲۹ اقل العباد
سلام خواستم خواهش کنم اگه میشه کارنامه یا میانگین درصدهای افرادی که تیزهوشان قبول شدن را داخل سایت بگذارید. با تشکر
سلام .لطفا جوتب مرا بدهید.نتایج ازمون تیزهوشان گلستان کی میاید
؟

با سلام.من میخواستم بدونم چرا جواب این همه استان آمده ولی جواب شهرستان های استان تهران که روی هم 12 تا  هستند؛نمیاد.چرا؟
پس نتایج مارندران کی میاد ما منتطریمممممم!!
پاسخ:
ما هم منتظریم
ببخیشد من هرچی کد ملی مو وارد می کنم میزنه اطلاعات وارد شده در بانک اطلاعاتی وجود ندارد مشکلش چیه لطفا بگید دارم از استرس  میمیرمم
پاسخ:
مال کدوم استان؟
پس نتایج مارندران کی میاد ما منتطریمممممم!!
پاسخ:
ما هم منتظریم
پس چهارمحال و بختیاری رو کی اعلام می کنین
۲۵ خرداد ۹۴ ، ۱۱:۲۷ یک خوزستانی
با سلام از زحمات بی دریغ شما ممنونم.
۲۵ خرداد ۹۴ ، ۱۰:۴۵ نگارازشیراز
سلام نمیدونید نتایج نمونه دولتی استان فارس کی میاد؟؟
چرا نتایج خراسان رضوی رو اعلام نمی کنن مگه تصحیح کردن با دستگاه چه قد طول میکشه؟
مردیم از استرس
سلام استاد

نتایج استان مرکزی کی اعلام می شود؟

با تشکر
سلام استاد به نظر شما تیزهوشان ناحیه ٤ بروم یا نمونه دولتى در شیراز 
لطفا جواب دهید

سلام خسته نباشید صبح شما بخیر

یک سوال دارم استاد ایا سوالات ازمون نمونه دولتی استانی بوده یا سراسری؟ممنون میشم جواب بدید

پاسخ:
سلام استانی بوده
سلام استاد...نتایج استان گلستان کی میاد استاد شما چند ساعت پس از اعلام نتایج جواب و تو سایتتون اعلام میکنید 
سلام دوستان ، کسانی که تیزهوشان قبول شدند میانگین ریاضیشون چند درصد بوده ، ممنون .
سلام استاد ارجمند نتایج خراسان رضوی کی می اید؟شما خبر دارید؟اگر دارید لطفا جواب بدید مردیم از استرس
سلام استاد نتایج نمونه کرمانشاه اومده میشه لینکشو سریعتر بذارید
ببخشید جواب شهرستانهای استان تهران کی میاد
مازندران؟ ؟؟؟
۲۴ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۰۴ محمد فرامرزی
برای استان مازندران کی می آید؟

چه سخته انتظار

سلام استاد سایت فارس نمونه دولتی رو 20 تیر اعلام میکنه .تا اون روز باید با استرس ونگرانی سرکنیم؟ چرا هیچکس به فکرمانیست؟ استاد احتمال داره زودتر بزنند؟

با سلام خدمت استاد عزیز ، نتیجه نمونه دولتی شهرستانهای تهران کی اعلام می شود؟
۲۴ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۲۴ نگارازشیراز
سلام.چرا نتیجه ی استان فارس(مدارس نمونه دولتی)نیومده؟؟
خسته شدیم بابا کی شهرستانها ی شهریار میاد اصن هیچ منبعی واسه گرفتن نتیجه نیست
سلام.ببخشید نتایج تیزهوشان گلستان می میاد؟
لطفا جواب دهید
استادگرامی سلام.
نتیجه نمونه استان همدان صبح امروز24خرداد اعلام شده.لطف کنید لینکش را درسایت تان قرار دهید.
باتشکر وسپاس.
پاسخ:
گذاشتم
تشکر
بچه ها آموزش و پرورش گفته امروز تا آخر وقت شهرستانهای تهران میاد. خدا کنه قبول بشیم
سلام .استاد برام دعا کنین قبول شم .خیلی نگرانم
سلام استاد اذربایجان غربی رو نمیاره ؟چیکار کنیم . تیزهوشانش رو کی میدن؟
استادمیگن نتایج تبریز از۱۰ تیر به بعد میاد راسته

سلام، نتایج  استان. همدان هم اومده 
نتایج خراسان رضوی کی میاد دارم میییییییمییییییییرم
استاد شمارو به خدا بگید نتایج خراسان رضوی کی میاد به خدا تو حرم دعاتون میکنم
پاسخ:
هنوز اعلام نشده
تو رو خدا جواب بدید 

نمونه دولتی اصفهان نمی اد وارد که می شی کد ملی می زنی کارت ورود به جلسه میدن
۲۴ خرداد ۹۴ ، ۰۸:۱۳ صالحی ازفسا
سلا استاد من تیزهوشان قبول شدم از معلم خوبم سرکار خانم غفاری وکادر دبستان نوید وپدر ومادرم که دراین مدت مرا همراهی نمودند سپاسگزارم.از زحمات شما که همرا ما بودید نیز کمال تشکر را دارم.
پاسخ:
خدا رو شکر
نتایج نمونه اصفهان که هنوز نیومده ،شما لینکش رو گذاشتی !
فقط تیزهوشان اومده 
تبریک به همه اونجایی که زحمت کشیدن و قبول شدن تیزهوشان , از جمله خودم
استاد سیستان و بلوچستانو بزارید فکر کنم اخرین استان باشه تورو خدا جواب بدین:-):-):-):-):-)
۲۴ خرداد ۹۴ ، ۰۱:۱۰ توحید دانشگر
نتایج  استان بوشهر امتحان تیزهوشان  را   کی اعلام میکنن اگر میدانید سریع ‌خبز دهید

استاد جواب نمونه همدان از ۳ بامداد قابل دریافت است لطفا به محض امدن نتایج ان را روی وبلاگ خود قرار بده
جز این سایت،سایت دیگه جوابا رو نمیذازه؟
سلام استاد من تیزهوشان فارس ناحیه دو قبول شدم ولی ارزو دارم زودتر نتایج نمونه دولتی فارس رو بزنن چون اونایی که تیز هوشان قبول نشدن واقعا دارن زجر میکشن
چجوری مشخص میشه قبول شدیم یا نه؟
مستقیم نوشته؟ من هیچی نمیفهمم
بإسلام جناب معلم شریف و گرامی،آقای عشقی ،ببخشید میخواستم بگویم نمونه دولتی خراسان رضوی ٣١خرداد إعلام خواهد گردید اما راجب تیزهوشان اطلاعی ندارم.باتشکر إز شما
۲۳ خرداد ۹۴ ، ۲۲:۰۶ علی شیخ بگلو
سلام استاد ببخشید من مجددا مزاحم شدم مامان من زنگ زد به اموزش و پرورش استان اذربایجان شرقی گفتن نتایج 10 تیر میذارن لطفا وقتی گذاشتن لینکشو برامون بزارین...................باتشکر
سلام استاد توروخدا بین کی جواب نمونه همدان می یاد
سلام استاد نتایج نمونه دولتی خراسان رضوی 31 خرداد میاد از آشناها تو اداره کل پرسیدیم بچه های خراسان رضوی منتظر باشید
دغ دادید مارو اقا سی و یکی استانه تازه شیش تاشو گذاشتی ای بابا
عشقی جان تو رو خدا جواب بده مدیونی اگه جواب ندی چرا انقدر دیر جوابا میاد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ببخشید استاد کد رهگیری که باید بزنیم منظورش کدوم کد هست میشه  باسخ بدید 
سلام استاد عزیز نتایج خوزستان کی میاد ؟ دق گردیم از استرس
استاد جواب البرز کی میاد؟>؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سلام  ببخشید میشه سایت اعلام نتایج  استان البرز رو  بگید،،،خواهش میکنم
سلام ... پس مازندران کی میاد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟... لطفا به محض اومدن لینکش رو در سایت قرار بدین... راستی اگه ماله مازندران بیاد باید صبر کنیم تا شهر هارو بزارن یا اینکه همه شهر ها رو با هم میزارن؟
پاسخ:
شهرهای یک استان همه باهمند
نتیجه نمونه دولتی شهرستانهای استان تهران یکشنبه 24 خرداد اعلام میشه
سلـــــــــــــــــــام
استـــــــــــــــــــــــــــــاد
ببخشیـــــــــــد 
نتایـــــــــــــــــــــــــج
لرستــــــــــــــــــــــــــــان 
کـــــــــــــــــی میـــــــــــــــــــــاد؟؟؟
میدونــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــید؟؟؟؟
سلام .بچه های استان خراسان جنوبی من انروز زنگ زدم اداره کل آموزش و پرورش .گفتن تا ۳۰ خرداد نتایج نمیاد .
نتایج مازندران فردا میاد؟لطفا جواب بدید
پاسخ:
به محض اعلام براتون لنکش رو میذارم
تورو خدا سیستان بلوچستان زاهدانو لینکش رو بزارید خیلی ممنون
تورو خدا سیستان بلوچستان زاهدانو لینکش رو بزارید خیلی ممنون
سلام استاد ، من نمیدونم آخه چرا ؟ به ما گفته بودن نتایج نمونه دولتی البرز 16 می آید . به سنپاد و  آموزش پرورش هم زنگ میزنی هر دفعه یک جواب رو میده خواهشا بگید شما خبر دارید نتایج البرز کی میاد !!!
پاسخ:
در سایتشون زدن 25 خرداد
به محض اعلام لینکش رو میزارم
سلام استاد عشقی  تا بیست وپنجم  حتما جواب نمونه کرمانشاه میاد؟چرا فقط جواب این استانا امده پس کرمانشاه کی میاد؟
۲۳ خرداد ۹۴ ، ۱۰:۱۰ محمد رضا سعیدیان
سلام نتایج اصفهان تا چند روز دیگه میاد
سلام آقای عشقی. نتایج خوزستان رو کی میزنن

نتایج مازندران یکشنبه میاد؟لطفا حواب بدید
سلام.نتایج نمونه ی مشهد کی میاد
تو رو خدا لینک استان سیستان  و بلوچستان رو هم بزارید دارم از استرس میمیرم 
سلام  جواب های شهرستان های استان تهران اومده یا نه جواب بدید لطفا
پاسخ:
هنوز نیامده
سلامخسته نباشیم کم کلاس هشمی ام از نمونه دولتی اسکوحال شمارو درک می کنم و از صمیم قلب دعاتون می کنم  یه تسبیح صلوات نظر کنین ایشالا همگی قبولین
سلام استاد عزیز   یک سوال برایم پیش امده خواهر من نمونه قبول نشد  ممکنه تیزهوشان قبول شود
سلام استاد. نتایج نمونه استان چهارمحال و بختیاری دقیقاً کی میاد؟
سلام آقای عشقی نتایج خراسان جنوبی اومد یا نه .تو‌رو خدا بگین .
پاسخ:
هنوز نیامده
سلام استاد.نتایج خراسان جنوبی اومده .لطفا لینکش رو بزارین ممنونم
سلام نتایج استان مازندران کی میاد؟قرار بود دیروز بیاد که نیومد ما خیلی منتظریم لطفا جواب بدید
من در تهران زندگی میکنم 
پاسخ:
لینک سایت ها درست است خیالتان راحت
سلام استاد.اگه میشه بگید نتایج نمونه استان چهارمحال و بختیاری کی میاد.
سلام استاد.باتشکر از زحمت های شما برای اعلام نتایج من نمونه دولتی قبول شدم.دعا کنید تیزهوشان قبول شم
پاسخ:
انشالله
سلام استاد . نتایج استان کردستان هنوز نیومده ؟؟؟؟؟
۲۲ خرداد ۹۴ ، ۱۴:۱۲ علی شیخ بگلو

استاد من میدونم چون شاگرد شما نیستم جواب نمیدین اما التماس میکنم زودتر مال استان اذربایجان شرقی ام بزارین.

پاسخ:
منتظر اعلام نتیجه شون هستم اعلام شد لینکش رو براتون میذارم
سلام‌مسعود آقا .لطفا بگین‌نتایج خراسان جنوبی کی اعلام میشه .تو سایت اعلام نتایج زده ۳۰ خرداد ممنونم
نتایج خراسان جنوبی کی میاد
سلام استاد خسته نباشید خواستم بگم نتایج کرمانشاه کی اعلام میشه لطفا جواب بدید؟
ببخشید نتایج امتحان نمونه لرستان کی ثبــــــــــــــــــــــــت میشه؟؟
سلام مجدد ببخشید إستاد لینک نتایج خراسان رضوی را هم بگذارید
سلام
ببخشید نتایج استان همدان نیومده هنوز
سلام استاد  به نظر من اصلا استرس چیزی نیست چیزیه که خودمون ساختیم اگه  این که برای  خود    فکر هایی به وجود بیاوریم  که باعث  اینکه فک کنیم استرس است .  استرس چیزیه که خودمون میگیم قبول نمیشیم و مثل ترس هست ما نباید اصلا  بترسیم اگه موقه ی امتحان   فکر کنید که جواب کی میاید و من قبول میشوم یا نه حتم بدانید که قبول  نمیشوید و   45 درصد از مطالبی که خواندیم  از  ذهن ها میرود  پس باید  صبور بود      با تشکر از شما من نفر اول  شدم تو نمونه امیدوارم موفق باشید  سایت خیلی خوبی دارید استاد
اعلام نتایج این سایت درست است
برای من کارنامه صادر نشده ونوشته پذیرفته شدم ولی سایت دیگری برای اعلام نتایج نمی شناسم که لینک گذاشته باشند 
لطفا بگویید خیالم  از درستی نتیجه راحت باشد یانه:-|:-|
پاسخ:
لینک سایت ها درست است
شما کدام استان هستید؟
استاد لطفا به محض امدن نتیجه استان همدان ان را روی وبلاگ خود قراردهید
سلام استاد پس همدان کی نتیجه اعلام میشه
سلام استاد نتایج استان هرمزگان امده ما که دیدیم و خدا را شکر قبول شدیم ولی نتایج رو بزارید تا بقیه ی هم استانی هایی کهدارن از این وبلاگ پیگیری میکنند از نتایج شون با خبر بشند .این هم سایت اعلام نتایج هرمزگان هست
10.187.50.27:8010
لطفا پیگیر باشید
پاسخ:
خداروشکر موفق باشید
نتایج نمونه کرمانشاه کی میاد؟
دیگه خسته شدیم....چرا نتایج رو اعلام نمیکنن...مازندران توی هین سایت هم میزارینش
سلام نتایج بقیه استانها کی میاد
چی شد امشب دیگه اعلام نمیشه.باید تاشنبه صبر کنیم .ای خداااااااااااااااا
سلام استاد نتایج نمونه تبریز کی میاد
سلام استاد نتایج نمونه تبریز کی میاد
۲۱ خرداد ۹۴ ، ۲۰:۰۹ علی شیخ بگلو
استاد لطفا بگین نتایج استان اذربایجان شرقی کی اعلام میشه خواهش میکنیم مردیم دیگه ازاسترس
سلام من مشهدی هستم و ترازم حدود 13500لطفا بگید که با 350نفر ظرفیت در تیزهوشان قبول میشم یا نه
سلام استاد... چرا نتایج شهرستان های استان تهران رو نمیگید؟
دیگه واقعا صبرم تموم شد ..دارم از استرس می میرم...خواهش می کنم اگه جوابا اومده بگین!
پاسخ:
هنوز اعلام نشده
سلام استاد نتایج استان سمنان تیزهوشان و نمونه کی میاد؟؟؟

۲۱ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۱۹ علی شیخ بگلو
ببخشید نتایج استان آذربایجان شرقی و کی میزارن 
إستاد سلام نتایج أستان های دیگر نیامده جز أین چهار أستان ؟
سلام
ضمن تشکر  از استاد عشقی میخواستم بگم فرزانگان۶ قبول شدم
پاسخ:
سلام
خداروشکر موفق باشید

پس سمنان چی میشه

توروخدا اعلام کنید دارم میمیرم خواهش میکنم

سلام واقعا استاد خسته نباشید شما خیلی به فکر ما هستید حداقل شما با مسئولین تماس بگید و این استرس و اضطراب ما را به گوش آنها برسانید و علت این همه تاخیر را بپرسید به ما که جواب نمی دهند. از شما بابت زحماتتان متشکریم مخصوصا پیشنهادی که بابت حل تست هوش دادید.
نمی دونم چرا اینطوری یه این ما آزمون مبتکران می دویم فوقش دو ساعت بعدش دیگه جوابش می آد.با این حال دیگه نباید منتظر کردستان وایلام و این حرفا باشیم
سلام استاد تروخدا نتایج خراسان رضوی هم بزارین
سلام استاد تو رو به خدا بگید اصفهان کی میاد

مال اذر بایجان شرقی رو کی اعلام میکنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نتایج کرمان کی میاد ؟اگه هر دوتارو قبول شم مسجد نزدیکمون پر ازشکلات وشیرینی میکنم همون خداکمک کنه همه‌ی بچه مسجد یاقبول شن
۲۱ خرداد ۹۴ ، ۱۰:۴۶ طاها پیرفلک
راستی کد پیگری همان کد داوطلب است یا نه؟؟؟؟؟؟
سلام خسته نباشید جدیدا خبری در مورد زمان اعلام نتایج بقیه استانها ندارین
استاد پس نتیجه ی آزمون ها ی کرج چی میشه؟ فکر میکنید نتایج استان البرز حدودا کی میاد؟ مردیم از استرس
سلام علیکم .من یکی از اولیا هستم لطفا بفرمایین اعلام نتایج تا چه تاریخی می باشد .با تشکر .
وااااااای   تو رو خدا جوابمو بدین خراسان جنوبی کی اعلام میشه ..
سلام .تو سایت آموزش و پرورش ما زده ۳۰ خرداد .احتمال داره زودتر اعلام بشه
با سلام .لطفا نتایج خراسان جنوبی رو هم بزارید یا بگین کجا برم نگاه کنم .متشکرم .
من تی۳۱۳۹زهوشان فرزانگان۶ قبول شدم  ممنون از گذاشتن لینک نتایج ازمون ها
سلام.... ممنون از فعالیتتون، تا فردا نتایج شهرستان های تهران نمیاد؟ من منتظرم جواب هستم برای برادرم و‌خیلی استرس دارم، از طرفی پس فردا خودم کنکور دارم. فکرمیکنم کسی الان به اندازه من استرس و اضطراب نداشته باشه. موفق باشید
سلام استاد راسته میگن مال تبریزو ۱۰تیرمیذارن؟
سلام استاد
من ارمیتا خلجی هستم
کی نتایج استان هرمزگان میاد؟
من خیییییلی استرس دارم
تو رو خدا هر وقت نتایج اومد لینک رو بزارید
ممنونم
سلام استاد
من ارمیتا خلجی هستم 
کی نتایج استان هرمزگان میاد ؟
من خیییییییییلی استرس دارم 
تورو خدا وقتی که اومد لینک رو بزارید
ممنون
برای دیدن نتایج کرمانشاه باید به چه سایتی مراجعه کنم ؟
با سلام استاد نتایج کردستان اعلام نشده من هر کاری میکنم وارد سایت kurd.medu.ir باز نمیکنه
سلام خواهششششششششششششششش میکنم بگید نتایج تیز هوشان و نمونه دولتی شهرستان های استان تهران کی میادددد خواهشششششش میکنم جواب بدین ممنون به خاطر زحماتتون .
استاد خواهش میکنم جواب بدید  ممکنه  نتایج زنجان بمونه واسه آخر خرداد؟؟؟؟؟؟؟/خواهش میکنم جواب بدید:(
سلام استاد توروخدا نتایج آزمون نمونه دولتی و تیزهوشان اصفهان**
پس لینک های استان اصفهان چی
علت اینکه انقدر دیر شده و می دونید استاد 
ممکن امروز نتایج نمونه دولتی اصفهان بیاید
استاد لطفا نتایج اصفهان
استاد نتایج استان اصفهان کی میاد پس
استاد گرامی امکانش هست که واس تبریز بمونه براتیرماه؟؟؟؟
می شه امیدواربود استان مازندران امشب بیاد
استاد امروز میاد یانه؟
سلام استاد توروخدا اذرلایجان شرقی هم بذارید توروخدا
پاسخ:
هنوز نیامده
سلام استاد نتایج استان کرمانشاه نیومده؟
سلام خسته نباشی به نظر شما امشب مازندران میاد
سلام نتیجه تیزهوشان تهران روی سایته

مرسی ممنون

سلام نتایج آذربایجان غربی اعلام شده است . با تشکر اینم لینکش : 
www.waed.ir

سلاااااااااااااااااااااااااااام

تیزهوشان قبول شددددددددددددددددددمممممممممم

پاسخ:
سلام
خداروشکر خوشحال شدم موفق باشید
سلام لطفا اگر لینک  بقیه ی استان ها مخصوصا آذربایجان شرقی اومد بذارید چون من فقط به این سایت سر می زنم.ممنون
سلام دوستان گیلانی هنوز نتایج گیلان نیومده ولی اگر بیاد تو سایت
www.gilun.medu.ir میاد . حالا استان ها دارن دونه دونه میان.
سلام 
نتایج نمونه دولتی کرمانشاه کی اعلام میشه؟
لطفا لینک کرمانشاه رو هم بذارین.
ممنون
سلام جواب شهرستانها ی تهران کی میاد
تو رو خدا بگید کی نتایج تمام استانها میاد مردیم از نگرانی
۲۰ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۴۸ محمدرضا از قزوین
جناب آقای عشقی 
با عرض سلام و عصربخیر.میتونم بپرسم ایا این امکان وجود داره اسامی  قبول شدگان تیزهوشان برای بعضی استانها زودتر از نمونه دولتی اعلام بشه؟ پیشاپیش ممنونم.
پاسخ:
بله 
سلام.میشه سایت اعلام نتیجه ایلام رو معرفی کنید ؟
پاسخ:
باید به سایت آموزش و پرورش استان خود مراجعه کنید
سلام ترو خدا جواب من رو بدین استاد کی جواب استان همدان میاد ترو خدا جوابم رو بدین
بچه های تبریزی منتظر جواب های تیزهوشان و نمونه دولتی نشید قراره تو تیر ماه اعلام بشه 😠😠😠😯😯


لطفا نتایج خراسان جنوبی رو هم بزارین.ممنونم
poetal.farsedu.ir/portal/show. استاد این سایت زده اما نمیشه وارد شد لطفا راهنمایی کنید
سلام استاد خسته نباشید یسایت هست استان فارس نوشته زدند کد ملی وارد کردم عمل نکرد.چرا
پاسخ:
استان فارس هنوز اعلام نشده

این لینک را ببینید
http://sanjesh.farsedu.ir/Result/SelectAzmoonRes.aspx
۲۰ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۴۳ طاها حسینی
تو رو خدا بگین نتایج خراسان جنوبی کی اعلام میشه
۲۰ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۴۲ طاها حسینی
سلام استاد.نتایج خراسان جنوبی کی اعلام میشه .
سلام استاد می خواستم بدانم که  لینک نتیجه ی استان البرز هم در وبلاگتان قرار می دهید؟
پاسخ:
سلام
انشالله
باسلام نتایج شهرستان های استان تهران کی معلوم میشه؟؟؟
اگه سایت اموزش پرورش کرمانشاه رو بیارید وبعد داخل معاونت متوسط برید  نتایج رو بونجا زدن...
سلام استاد عزیز خواهش لطفا تو رو خدا اگه نتیجه آزمون هرمزگان  اومد بیارید از خواب خوراک افتادیم از استرس    خواهش بزار ید سریع 
پاسخ:
سلام
صبور باشید
چشم
سلام مجدد و خسته نباشید فراوان.تا چند ساعت دیگه ممکنه جواب های نمونه دولتی شهرستان های استان تهران بیاد؟
سلام استاد. من که هر چقدر میرم تو سایت خراسان رضوی هیچ خبری از نتایج نمونه نیست فقط یه قسمتی داره که نوشته (ازمون های نمونه دولتی و سمپاد) که اونم واسه ثبت نام شما رو به خدا بگید من بیچاره چی کار کنم.  خواهش می کنم شما نتایج رو واسه ما خراسان رضوی ها بزنید. من دارم از نگرانی میمیرم
پاسخ:
هنوز اعلام نشده صبور باشید
سلام استاد شما می دونید نتایج تیزهوشان حدودا در چه تاریخی اعلام می شود ؟؟؟؟ 
یعنی ممکنه امروز یا فردا بیاد؟؟ 
ببخشیدمی دونید جواب تیزهوشان رو می تونیم از کجا بگیریم
سلام استاد  کی نتایج گیلان میاد؟؟؟
آذربایجان غربی تا ساعاتی دیگر خواهد آمد . با تشکر .

ببخشید نتایج یزد اومده
من که قبول شدم ایشالاه شما هم قبول می شین
تو سایت زدن نتایج زنجان تا آخر خرداد اعلام میشه:/هه
ینی به غیر از این سه استان هیچ یک از استان ها جوابشون نیومده
پاسخ:
به غیر از اینها هیچ استان دیگری نیامده
چرا جواب ما را نمیدید چند بار من  و یا بچه های دیگرسوال کردیم که جواب شهرستانهای تهران کجا می آید اما اصلا جواب نمی دهید. تو سایت اداره آموزش و پرورش شهرستانهای تهران اصلا خبری در این مورد نیست تو رو خدا راهنمایی کنید. 
پاسخ:
هنوز جواب شهرستان های تهران نیامده به محض اعلام لینک آن را میگذارم

http://reg.teo.ir/
سلام استاد نتایج استان اصفهان امروز می آید ما خیلی منتظریم دعاکنیدبرامون که قبول شیم هم تیزهوشان وهم نمونه دولتی
مازندران کی می اد
استاد ممکنه امروز استان مازندران رو بزارن خواهشن جواب بدهید 
پاسخ:
به محض اعلام لینکش را می گذارم
استاد کردستان کی میاد لینکو برامون میذارید? دارم دیونه میشم
سلام استاد نتایج نمونه شیاز زودتر نمیاد توی سایت  زده 20 تیر:/

سلام

دوست عزیز هرمزگانی نتایج اومده

فارسی سرچ کن نتایچ ازمون نمونه دولتی

با تیتر اعلام نتایج چند گزینه با این تیتر وچود داره

یکیش برای بندر عباس هستش

سلام استاد استان گلستان کی میاد ؟؟؟هروقت آمدسریع بزارید ترو خدا.
این ششمین پیام منه !!!!!!! لینک نمونه کرمانشاه روهم روی سایت بذارید.......
پاسخ:
هنوز نتایج کرمانشاه نیامده
سلام. برای استان مازندران کی می اد.
سلام.شهرستان های استان تهران،جوابش تو کدوم سایت میاد؟

ترو خدا نتایج مازندران کی میاد؟؟؟؟؟؟؟؟ چرا انقد طول میدن. تو هر سایتی رفته بودم، گفتن شانزدهم نتیجه ها اومده، امروز بیستمه. هنوز هیچ خبری نیست.

پاسخ:
مازندران هنوز نیامده
سلام استاد. به شماره ای که داده بود زنگ زدم. گفت نتایج استان مازندران شاید امروز بیاد. خواهش میکنم اگه نتایج مازندران اومد لینکش رو بزارید. مردم از نگرانی. با تشکر
پاسخ:
سلام
بله به محض آمدن نتایج لینک می گذارم منتظر باشید

سلام استاد کارنامه ای که  برای من  وارد سایت شده اشتباه است . هر تستی رو که زدم رو نزده حساب کرده . فکر میکنم مشکل از دستگاهی است که پاسخنامه رو تصحیح کرده است. ایا همچین چیزی ممکن است؟؟؟ و در این موارد اعتراض ترتیب اثر داده میشود؟؟؟لطفا جواب بدید

پاسخ:
باید به آموزش و پرورش مراجعه کنید
چرا همه ی استانها باهم اعلام نمیشه آخه مگه چقدر تصحیح طول میکشه؟
سلام،نتایج هرمزگان واقعا اومده؟ میشه بگید از چه سایتی ببینیم.خواهش میکنم از نگرانی دارم میمیرم.
سلام خسته نباشید
می خواستم بدونم ممکن است امروز نتایج خراسان رضوی بیاید؟
سلام
ببخشید می خاستم بدونم که ممکن است امروز نتایج خراسان رضوی بیاید؟
بوشهر کی میاد 
استااااااااااااااااااد 
میشه لینک شهرستان های استان تهران و بدید ؟
تو چه سایتی باید ببنیم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خواهشششششششششششششش میکنم جواب بدید !!!!!!!!!!
پاسخ:
هنوز نیامده به محض اعلام لینک آن را می گذارم
استااااااااااااااااااد 
میشه لینک شهرستان های استان تهران و بدید ؟
تو چه سایتی باید ببنیم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خواهشششششششششششششش میکنم جواب بدید !!!!!!!!!!
سلام استاد کرمان را بگذارید
سلام استاد نتایج استان هرمزگان نیومده؟؟؟تو همین سایت پیگیر باشیم؟؟؟
پاسخ:
بله پیگیر باشید به محض اعلام لینک می گذارم

سلام استاد کارنامه ای که  برای من  وارد سایت شده اشتباه است . هر تستی رو که زدم رو نزده حساب کرده . فکر میکنم مشکل از دستگاهی است که پاسخنامه رو تصحیح کرده است. ایا همچین چیزی ممکن است؟؟؟ و در این موارد اعتراض ترتیب اثر داده میشود؟؟؟

استاد خسته نباشید نتایج سیستان وبلوچستان کی اماده می شه ؟

استاد اگه در مورد نتایج خراسان رضوی خبر دارین بگید خیلی نگرانم .

چند روزه که من وخانوادم معطل این جواب هستیم .لطفا اگر امروزنمیاد بگید.

استاد خسته نباشید نتایج سیستان وبلوچستان کی اماده می شه ؟
ایتان البرز کی میاد؟؟؟
ممکن است امروز نتایج مازندران هم بیاد؟؟؟
استاد نتیجه استان اردبل کی میاد؟ لطفا جواب بدین
باسلام و خسته نباشید.

استاد عشقی ایا میدونید نتیجه نمونه دولتی استان اردبیل کی میاد؟ 
سلام استاد پس نتایج شهرستان های استان تهران مثل اسلامشهر چی ؟ چرا لینکش رو نزاشتین خواهش میکنم جواب بدین.
پاسخ:
سلام چون هنوز اعلام نشده
به نظر شما امروز نتیجه نمونه کرمانشاه اعلام میشه ؟ لطفا جواب بدید...
سلام استاد پس چرا نتایج رو نمیدن باید برای نتایج تبریز کدوم سایت بریم
سلام استاد.مشخص نیست استان بوشهر کی اعلام مبشه
سلام استاد پس چرا نتایج رو نمیدن باید برای نتایج تبریز کدوم سایت بریم
۲۰ خرداد ۹۴ ، ۰۹:۵۴ دیوانه شدم
سلام من دارم میبیبییییییییییییییییییرمییییییرم گیلان کی میاد دیوانه شدم
سلام استاد ببخشید مازندران امکان داره امروز اعلام بشه؟
سلام استاد نتایج خراسان رضوی کی نیاد مردیم ما که
سلام استاد.نتایج شهرستان های استان تهران رو از کدوم سایت میتونیم ببینیم؟؟؟
استاد نتایج هرمزگان اومده بزارید تو سایت لطفا
پاسخ:
چشم
استاد نتایج مازندران رو تو همین سایت میزنید؟
پاسخ:
بله
مازنداران فردا میاد ؟ یا نه؟
استاد لطفا میشه بگید مازندران کی میاد؟ تورو خدا جواب بدید.
پس نتایج زنجان کی میاد ؟؟؟؟؟؟؟
استاد نتایج خراسان رضوی امروز می آید یا نه ؟؟؟؟اگر امروز هم طبق معمول نمی آید الکی امید وار نباشیم . آخه بد شانسی اینجاست که سایت آموزش وپرورش خراسان رضوی هم از دو شنبه مشکل پیدا کرده وخیلی سخت چیزی را باز می کند .
سلام.میشه لطف کنید یه سایتی رو اعلام کنید که نتایج شهرستان های استان تهران رو هم ببینیم.مردیم ازنگرانی
استاد خیلی خیلی ناراحتم


استاد من نمونه قبول نشدم ولی ترازم که اخرین نفری که قبول شده بود خیلی نزدیک بود :(
 مدارس عادی خوبن دیگه ؟؟؟؟

ریحانه
پاسخ:
بله خوبه فقط بستگی به تلاش خودت داره
سلام من امیرعلی همایونی هستم اقا مسعود دوست داریم من نمونه دولتی ازادگان قبول شدم به امید دیدار
پاسخ:
خدا را شکر سعی کن سوال های هوش وبلاگ را حل کنی
کد رهگیری یا رمز عبور چه شماره ای رو باید وارد کنیم خراسان رضوی کی میاد؟
کی شهرستان های استان تهران را اعلام میکنید

قبول شدم 
پاسخ:
خداروشکر
استاااد خدا خیرتون بده که لینکارو میزارید...کاش نتایج شهرستانهای تهرانم زودتر بیاد‌....
به نظرتون امشب جواب تیزهوشان می یاد؟منتظر باشیم؟
تهران خیابان پیروزی
فرقی نمیکنه که دولتی یا غیر انتفاعی باشه
اما مدرسه خوبی باشه از هر نظر
ممنون
با سلام وتبریک به قبولیها.ایا کسانی که تهران قبول شده اند نمره ترازشان زده شده؟.اگرممکن اعلام کنید با چه ترازی کدام منطقه قبول شدید.با تشکر
سلام استاد گاه خدای ناکرده نمونه قبول نشدم کدام مدرسه را پیشنهاد می کنیدشهر سرای منطقه ۲. سپاسگزارم

فکر میکنم شهرستانهای استان تهران توی این سایت بیاد:

http://reg.teo.ir/

ببخشید استاد میشه سایت نتایج آزمون خراسان رضوی رابزنید.
ببخشید نتیجه استان گیلان چه ساعتی میاد؟
لطفا بهم کمک کنید چرا من هرچی رمز و کد ملی رو میزنم نمیاره
استاد سلام  من نمونه دولتی قبول شدم از شما و سایت خوبتان متشکرم .
پاسخ:
خوشحال شدم موفق باشید
نتایج شهرستان هاى تهران کى میاد جونم از دهنم زد بیرون ؟
 سلام ببخشید اسامی قبولی های گرگان رو میزنید یا ازکدوم سایت باید بگیرم؟
پاسخ:
هنوز اعلام نشده
به محض اعلام لینک می گذارم
سلام استاد.از نتایج خراسان رضوی چه خبر؟امشب اعلام میکنن؟
سلام
پس چرا برا من هرچی کد ملی و کد رهگیری رو میزنم نمیارهههه
لطفا جواب بدید
لطف کنید بگید شهرستانهای تهران به کدوم سایت مراجعه نماید
استاد خواهش می کنم آذربایجان .ش. رو هم بزارید.
من نمونه دولتی قبول شدم خواستم تشکر کنم.مرسی
پاسخ:
خوشحال شدم موفق باشی
اعلام نتایج فکر کنم حداکثر تا فردا میاد چون نوشته بود تو سایت تهران اعلام نتایج 20 خرداد الانم از 12 گذشته تا فردا مباد نگران نباشید . با تشکر
پاسخ:
نتایج تهران آمده و لینک آن را برایتان گذاشتم
مازندران فردا میاد؟
سلام استاد عشقی
متاسفانه نمونه دولتی قبول نشدم
پیشنهاد شما چه مدرسه ای هست؟(تهران خیابان پیروزی)
پاسخ:
دولتی یا غیرانتفاعی؟
لطفا استان گلستان
امروز 19بود و 4روز از اعلام نتایج میگذشت و الآن ش 5 روز ولی هنوز نیومده آخه یعنی چه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نتایج آزمون ورودی استعدادهای درخشان متعاقبا اعلام می گردد.

http://azmoon.tehranedu.ir/Main/Index/1

نمونه دولتی شهر تهران اومد روی سایت

http://azmoon.tehranedu.ir/Main/Index/2

پس چرا نتایج خراسان رضوی(مشهد)رو اعلام نمی کنید مردیم به خدا
اگه می شه بگید نام کاربری چی رو بزنیم من اصلا نام کاربری ندارم.
مازندران؟؟؟؟؟/آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآ)کخسته شدم دیگه....میشه بگین ؟ما بریم بخوابیم یا بیدار باشیم...یعنی احتمالش هست همین امشب بیادش؟؟
چرا جواب نمیدید اخه،گلستان کى میاد
من خیلی وقته این سوالو دارم...میشه بگین که آزمون نمونه مازندران تا فردا اعلام میشه یا نـــه؟)
۱۹ خرداد ۹۴ ، ۲۳:۵۷ قاسمعلی پور
سلام استاد استان گیلان کی میاد؟
سلام استاد میشه بگید نتایج تهران کی میاد لطفا پاسخ بدید با تشکر
همه ی استانا به جز تهران اومده تو یه سایتی
پاسخ:
چه سایتی؟
سلام جوابای تهرانو زدن در www.tehranedu.ir البته شلوغ است

سلام.اگر میشه برای شهرستان های استان تهران هم به خصوص شهریار رو  بگذارید.

باسلام
حداقل بفرمایند اعلام کنند که نتایج تهران امشب اعلام میشه یانه؟!!!!
سلام تهران رو اعلام کردن در سایت www.tehranedu.ir ولی شلوغ است فعلا نمیاره

گلستان؟؟؟؟؟؟؟؟
استادیعنی‌هیچ‌امیدی‌نیست‌که‌نتایج‌امشب‌بیاد
سلام،میشه بگید نتایج استان گلستان کی میاد!!!!!؟؟امکانش هست فردا بیاد؟؟؟؟
استاد نتایج استان گلستان اومده؟؟؟؟؟؟؟؟                                                   لطفا بزاریدش
استاد نتایج چی امکان داره اعلام بشه
من چی استاد. امیدوار باشم که نتایج تهران امروز میاد؟

استاد امید وار باشیم یا نه که امشب نتایج می آید ؟؟

(خراسان رضوی )

پاسخ:
فکر نکنم بعید است
استاد همه استانها  تا فردا اعلام میشه؟
پاسخ:
خیر

استاد نتایج خراسان رضوی امشب میاد یانه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

تو کدوم سایت باید نتایج رو پیدا کنیم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پاسخ:
تو سایت آموزش و پرورش استان مربوطه
استاد لطفا بگید نتایج تهرانو امروز میدن یا نه؟ لطفا

سلام استاد       میشه لطفا نتایج تهران رو هم بزارین؟؟

خیلی ممنون

پاسخ:
به محض اعلام چشم
وای استاد چقدر طول میکشه تا همه بیاد؟
استاد نتایج کرج کی میاد؟
با سلام و سپاس از زحمات شما. همین قدر که در این لحظات استرسزا همراه بچه ها هستید و به آنها دلداری می دهید جای تقدیر و تشکر دارد. متاسفانه هیچ مقام مسوولی پاسخگوی تاخیرها نیست.  با آرزوی موفقیت برای شما. 
استاد نتایج تهران امشب میاد؟ لطفا جواب بدین.
پاسخ:
نتایج آمده لینک آن را گذاشتم
با سلام استاد اگه خدای نکرده قبول نشم پیشنهاد بعدی چه مدرسه ای ثبت نام کنیم
پاسخ:
مال کدام شهر و کدام منطقه هستی؟
با سلام استان کردستان کی میاد
وااااای استاد من دیگه نمیتونم بمونم جواب نمونه دولتی استان گیلان کی میاد بخدا دیگه تحمل ندارم از راس ساعت ده دارم میگردم استاد از چه سایتی گیلان پیدا کنم همه فیلترن یا سایت مسخره هستن
پاسخ:
باید در سایت آموزش و پرورش استان خودتان بگردید
استاد نتایج خراسان رضوی کی میاد ؟؟؟/
یادش بخیر ماهم سال پیش همینقد استرس داشتیم
من سال پیش‌ قبول شدم تیزهوشان
انقد استرش نداشته باشید
میاد بالاخره 
از ما ک یک ماه و نیم بعد ازمون نتایج اومد.،دقیقا روز ۳۱ خرداد..-_-
نتایج قزوین؟
استاد خواهشا استان مازندران رو هم بزارین
از۲ شب گذشته و جوابا هنوز نیومده  پس کی میاد?
اگه هر شب یه دونه استان بیاد تا قبل از تیر نمیشه که نتایج همه،استان ها بیاد!!!😓😓😓
با سلام . خسته نباشید .... امیدوارم نتایج سمنان هم زود تر بیاد ....(●__●)
استرس وارد شده بهمون (⊙_☉)
ببخشید ما توی چ سایتی باید بریم دقیقا !!!!!!
پاسخ:
توسایت آموزش وپرورش
استاد نتایج نمونه دولتی تهران حتما همین امروز میاد؟ لطفا جواب بدین.
پاسخ:
انشا ا...
من هم مانند شما منتظر و امیدوارم
استاد سلام پس چرا نیمد جوابا
اه چرا مازندران نمیاد
واااااای پس کی واسه تهران میاد؟
پس کی میاد؟همدانم امشب میاد؟
سلام.استان تهران کی میاد؟
سلام استاد تا تمام استانها اعلام بشه چقدر طول میکشه؟
با سلام خدمت شما کی میتونیم نتایج مازندران رو ببینیم 
لطفا جواب بدید ممنون 
۱۹ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۵۹ منتظر تیزهوشان
دیگه خسته شدم، نتایج خراسان رضوی کی میاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
لطفا بوشهر رو هم بزارید
سلام کی نتایج خراسان رضوی میاد؟
مازندارن کی نتایج رو اعلام میکنه؟؟؟؟؟//

سلام استاد خسته نباشید تو را خدا بگید برای شهرستانهای تهران باید کدوم سایت برم تو را خدا بگید استرس دارم
واایییی مردم چرا خراسان شمالی نمیزنن 

یا حضرت   ابوالفضل
من امروز زنگ زدم اموزش وپرورش گفت هم نمونه دولتی وهم تیزهوشان از هفته 
بعد میاد
 

سلام      لطفا نتایج داستان تهران رو هم بگذارید.         ببین همکلاسی های من شایع شده که جواب های تهران امروز ساعت ۱۰ شب میاد ...
سلام گفته اند ازمون تهران (نمونه و ویزهوشان) ساعت 10 اعلام میشود
چرا نتیجه نمونه کرمانشاه رو نمی ذارید؟خواهشا کرمانشاه رو هم روی سایت قرار بدید.........

اگرمیشه جواب بدید که نتیجه نمونه کرمانشاه کی میاد؟

پاسخ:
به محض اعلام لینک آن را برایتان می گذارم
سلام.نتایج بقیه استان ها امروز اعلام نمیشه؟ممنون
سلام نتایج زنجان خبر دارید کی میاد؟خواهش میکنم جواب بدید استاد
سلام. با تشکر. شهرستانهای استان تهران را هم لطف میکنید بگذارید؟
سلام نتایج تیزهوشان کی میاد
سلام استاد نتایج استان آذربایجان شرقی کی میاد؟
سلام نتایج نمونه دولتی خراسان رضوی کی میاد؟
لطفا جواب بدین
سلام استاد نتایج کرمان را بفرموییه
۱۹ خرداد ۹۴ ، ۱۳:۳۶ سلام ممنون میشم بفرمائید تهران نتایج تیزهوشان کی میاد؟
با سلام و تشکر فراوان 

استان خوزستان کی میاد خواهش میکنم برام دعا کنید


چرا نتایج استان البرز نمیاد؟

با تشکر از زحمات فراوانی که برای ما میکشید
سلام استان اصفهان کی میاد
سلام استاد
معلوم نیست نتایج خراسان رضوی کی میاد؟

لطفا نتیجه نمونه دولتی کرمانشاه رو هم بذارید...

سلام استان اصفهان نتایجش کی میاد؟
نتایج مشهد رو کی میزارید
سلام استاد نتایج خراسان رضوی نیومده؟ مردیم از استرس
سلام استاد نتیجه استان اردبیل کی میاد؟
اقای عشقی خواهش میکنم که مال استان مازندران رو هم بگذارید 
سلام من از قم  در نمونه دولتی قبول شدم به امید قبولی در تیزهوشان.
از شما هم ممنونم  
پاسخ:
خوشحال شدم
تعداد پذیرش هر استان به تفکیک جنسیت رو اگه میدونید لطفا تو سایتتون قراردهید مخصوصا مازندران رو                 با تشکر فراوان از شما

سلام استاد ... نتیجه مازندران کی میاد ؟؟؟؟؟؟

 

پاسخ:
هنوز نیامده
خیییلی ممنونم..واقعا خیلی سخته..لحظاته پر استرسیه..اخه استاد خیییلی زحمت کشیدیم..خدا به خیر کنه..
سلام استاد..شهرستانهای تهران کی میاد؟دیوونه شدیم..
پاسخ:
عجله نکن به محض آمدن لینک را می دهم پیگیر باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی