دنیای ریاضیات

آموزش ریاضی، تیزهوشان، المپیاد ریاضی و کنکور ....... وبلاگ به روز است برای دیدن مطالب بیشتر روی خانه کلیک کنید

دنیای ریاضیات

آموزش ریاضی، تیزهوشان، المپیاد ریاضی و کنکور ....... وبلاگ به روز است برای دیدن مطالب بیشتر روی خانه کلیک کنید

دنیای ریاضیات
مسعود عشقی
کارشناسی ارشد ریاضی
دبیر تیزهوشان و المپیاد و کنکور
ashena14516@yahoo.com


کلیه حقوق مادی و معنوی این وبلاگ متعلق به استاد عشقی است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع، ممنوع و حرام است.
بایگانی
نویسندگان

اسامی قبولی های تیزهوشان، نمونه دولتی و مدارس خاص از میان دانش آموزان من 94-95


محمدمهدی سهرابی

محمدیاسین عابدی

سهیل زواره

مهرشاد زارعی

محمدحسین گودرزی

آرش خاکبازان

پارسا واعظ سلطانی

محمدحسین اقبالیان

امیرحسین کباری

آرین عزیزی پور

عرفان اسدی

بنیامین صادقی

سروش وصال

عرشیا علیپور

سیدآروین فلاح یکتا

امیررضا عالی نژاد

امین حیدری پورافشار

محمدرسول محمودی

عرفان صادقیان

سبحان صادقیان

مهیار خدابنده لو

محمدرضا کشاورز


با تشکر از همراهی آموزشگاه های پیشداد و علوم

با آرزوی موفقیت های بیشتر برای این عزیزان


دانش آموزانی که اسمشان در این لیست نیست و قبول شده اند به من اطلاع دهند تا اسمشان را وارد کنم. (فقط دانش آموزان خودم)


مسعود عشقی

world-of-math.blog.ir

نظرات (۳۸)

سلام من برای انتقالی چیکار باید بکنم

۱۷ مرداد ۹۴ ، ۱۱:۳۰ امین حیدری
استاد تو ازمون البرز ۳ سوال ریاضی برام صحیح نکرده بودن!!!!! بعد بدون اونا شدم ۳۸۱!!!!!! بعد ازم دعوت کردن 
استاد خوب شدم?????


۱۷ مرداد ۹۴ ، ۱۱:۲۵ امین حیدری
استاد من ماندگار البرز با علامه طباطبایی و امام صادق (ع) قبول شدم رفتم ماندگار البرز بنظر شما خوبه ?

پاسخ:
سلام خوبه
۲۱ تیر ۹۴ ، ۰۰:۱۱ ارش خاکبازان

چون خیلی سخت گیر بودند به نظر شما بروم یا نه

پاسخ:
خودت باید تصمیم بگیری
۲۰ تیر ۹۴ ، ۱۳:۰۹ ارش خاکبازان
استاد من نظرم عوض شد مدرسه سلام می روم علامه حلی نمی روم
پاسخ:
چرا؟
۱۹ تیر ۹۴ ، ۱۷:۳۷ ارشیا اصغر بیک
استاد نمونه دولتی قبول شدم
پاسخ:
خدا رو شکر خوشحال شدم
برو سوالهای هوش را حل کن
ماشا الاه چه قدر قبولی دارید  منم از کیش به تهران می ایم برای اینکه قبول بشوم
پاسخ:
ایشاا... قبول بشی سعی کن سوالهای هوش را حل کنی؟
۱۹ تیر ۹۴ ، ۱۷:۲۱ سینا بهرامی
چرا برای من چیزی ننوشته اید
پاسخ:
نوشتم دیگه
۱۹ تیر ۹۴ ، ۱۷:۱۹ ارشیا اصغر بیک
استاد در نمونه دولتی قبول شدم
۱۹ تیر ۹۴ ، ۱۷:۰۷ سینا بهرامی
چشم ولی چرا من که قبول شدم
پاسخ:
حالا که قبول شدی تازه اولش است نباید سوالات هوش را ول کنی
۱۹ تیر ۹۴ ، ۱۶:۵۷ سینا بهرامی
استاد چرا برای من چیزی ننوشته اید و چرا برای کشاورز نوشته اید خدا رو شکر لطفا برای منم بنویسید
پاسخ:
سلام خدا رو شکر خوشحال شدم
برو سوالهای هوش را حل کن
۱۹ تیر ۹۴ ، ۱۶:۳۱ سینا بهرامی
استاد در نمونه دولتی منطقه 5 قبول شدم   کشاورز هم دیگر را می بینیم
۱۶ تیر ۹۴ ، ۰۰:۱۱ محمد رضا کشاورز
سلام استاد من در نمونه دولتی قبول شدم چون ورقه من را اشتباه تصحیح کرده بودن
پاسخ:
سلام خدا رو شکر
پس آذربایجان شرقی کی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سلام استاد ازتون خواهش میکنم تورو خدا  میدونید جواب ذخیره ها کی میادبرای استان تهران   نمونه دولتی خواهش میکنم جواب بدید
۰۱ تیر ۹۴ ، ۰۰:۱۶ آرش خاکبازان
استاد عشقی عزیز سلام
آرش خاکبازان هستم .استاد با زحمات شما در حلی 1.انرژی اتمی.نمونه دولتی.البرز.و سلام قبول شدم...که البته حلی 1 و انتخاب کردم
پاسخ:
سلام پسرم خیلی خوشحال شدم انشاا... در زمینه های دیگر نیز موفق باشی
برو سوال هوش وبلاگ را حل کن
سلام.چطوری بفهمم جزو ذخیره های نمونه هستم یا نه؟از مشهد.ممنون میشم راهنمایی کنید
سلام.چطوری بفهمم جزو ذخیره های نمونه هستم یا نه؟از مشهد.ممنون میشم راهنمایی کنید
سلام استاد،باتشکر از زحماتی که واقعا زبان از تشکرشون قاصره،
استاد من نمونه دولتی نیشابور قبول شدم اما میخاستم ببینم ایا تیزهوشان خراسان رضوی و نیشابور اعضای ذخیره هم اعلام کردن؟
سلام استاد،باتشکر باعث زحمتایی که زبون از تشکرشون قاصره
من در ازمون نمونه دولتی نیشابور قبول شدم و میخاستم ببینم ایا تیزهوشات افراد ذخیره هم اعلام کرده؟

پاسخ:
خداروشکر موفق باشید
سلام استاد توی سایت آموزش و پرورش خراسان رضوی ساعت 12 شب اعلام می شه 
۲۸ خرداد ۹۴ ، ۲۰:۱۰ با سلام و احترام
پس چرا نتایج استان کرمانشاه نیست؟

با سلام استاد

نتایج نمونه دولتی استان گیلان رو زدن

برین به این سایت من قبول شدم azmoon.giledu.ir

پاسخ:
خداروشکر موفق باشید
ببخشید استاد من کلاس های آنلاین شما رو شرکت می کردم.
تیزهوشانم قبول شدم
پاسخ:
خدا رو شکر
سلام استاد.با تشکر از لطفتون.می خواستم بدونم نتایج تیزهوشان خوزستان رو کی اعلام می کنن؟
سلام استاد.با تشکر از لطفتون.می خواستم بدونم نتایج تیزهوشان خوزستان رو کی اعلام می کنن؟
۲۷ خرداد ۹۴ ، ۰۰:۴۳ مهیار خدابنده لو
با سلام اقای عشقی من مهیار خدابنده لو هستم شاگرد کلاس شما هستم بنده هم در ازمون نمونه دولتی قبول شدم          معلم عزیز شما هیچ وقت من را مورد لطف خود قرار نداده اید
پاسخ:
سلام پسرم خیلی خوشحال شدم  این طور فکر نکن
اسمت در لیستی که به من دادند نبود الان اسمت رو اضافه می کنم موفق باشی
سلام استاد محترم
جواب استان مازندران کی اعلام میشه ما از انتظار کشیدن خسته شدیم؟
تیزهوشان قبول شدم

پاسخ:
خداروشکر موفق باشید
۲۶ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۰۶ مرتضی چپرلی
ایامن قبول شده ام
سلام آقای عشقی اگر میخواهید سایت رو طراحی کنید به من بسپارید فقطم 100000تومن میگیرم درحالیکه دیگران 1000000 میگیرند پاسخم رو در همین قسمت بنویسید 
پاسخ:
سلام تشکر فعلا نمی خوام
۲۵ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۱۱ امیر حسین قاسمعلی پور
سلام من استعداد های درخشان قبول شدم در استان گیلان با تشکر از شما
استادددددددد
خراسان رضویئییییییییسی
سلام استاد. میشه کارنامه چندتا از بچه ها که قبول شدن رو هم بزارید تا ببینم چند درضد زدن درسا رو. ممنون.
استاد تو رو خدا استان کردستان رو بزارید دلم داره میاد تو دهنم!تو رو خدا حداقل یه زمان مشخص رو بگید،
سلام استاد خسته نباشید. چرا وقتی روی استان خوزستان کلیلک میکنم و کد رهگیری و رمز ورود می زنم نشون نمیده که قبول شدم یا نه؟
شهرساوه کی میاداستاد///////////////
سلام استاد شما کدوم  استان هستید؟
پاسخ:
تهران

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی