دنیای ریاضیات

آموزش ریاضی، تیزهوشان، المپیاد ریاضی و کنکور ....... وبلاگ به روز است برای دیدن مطالب بیشتر روی خانه کلیک کنید

دنیای ریاضیات

آموزش ریاضی، تیزهوشان، المپیاد ریاضی و کنکور ....... وبلاگ به روز است برای دیدن مطالب بیشتر روی خانه کلیک کنید

دنیای ریاضیات
مسعود عشقی
کارشناسی ارشد ریاضی
دبیر تیزهوشان و المپیاد و کنکور
ashena14516@yahoo.com


کلیه حقوق مادی و معنوی این وبلاگ متعلق به استاد عشقی است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع، ممنوع و حرام است.
بایگانی
نویسندگان
سه شنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۴۰ ق.ظ

سوالات علوم تیزهوشان نهم: پیوند کووالانسی

نظرات (۴)

سلام ببخشید به نظر شما تیزهوشان  خوبه به نظر من که نه با مدرسه عادی یکی
سلام.
ببخشید استاد من می خوام امسال تیزهوشان شرکت کنم ، نمرات علوم و ریاضی من از پایه ی هفتم تا هشتم از  ۱۹ پایین نمی امد ولی سال نهم نمراتم از ۱۸ بالا تر نمی ره و  وقتی با مسئله جدیدی رو به رو می شم نمی تونم حل کنم خیلی نا امید می شم  و کتابی هم که این نکات درسی رو کامل توضیح داده باشه در اختیار ندارم شما می تونید کتابی به من معرفی و من را در این رابطه راهنمایی کنین. 
با تشکر
سلام ببخشید استاد شما چه کتابیو برای پایه نهم تیزهوشان توصیه میکنید
کتاب خیلی سبز و imc مبتکران که هم هفتم و هشتم و نهم و با هم داره و کتاب المپیاد افریقا جنوبی که مربوط از پایه ششم تا نهم هس و حل میکنم این کتابا خوبه یانه؟؟
پاسخ:
سلام بستگی به سطح شما دارد
۲۹ دی ۹۴ ، ۱۶:۰۷ سپهر جامی
سلام استاد عشقی
سپهرم از مدرسه ی ندای سلام
میخواستم بدونم امکانش هست برای ورود به مدارس برتر به خصوص انرژی اتمی برای سال نهم چند نمونه ازمون با جواب تو وبتون قرار بدین؟
پاسخ:
سلام بله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی