دنیای ریاضیات

آموزش ریاضی، تیزهوشان، المپیاد ریاضی و کنکور ....... وبلاگ به روز است برای دیدن مطالب بیشتر روی خانه کلیک کنید

دنیای ریاضیات

آموزش ریاضی، تیزهوشان، المپیاد ریاضی و کنکور ....... وبلاگ به روز است برای دیدن مطالب بیشتر روی خانه کلیک کنید

دنیای ریاضیات
مسعود عشقی
کارشناسی ارشد ریاضی
دبیر تیزهوشان و المپیاد و کنکور
ashena14516@yahoo.com


کلیه حقوق مادی و معنوی این وبلاگ متعلق به استاد عشقی است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع، ممنوع و حرام است.
بایگانی
نویسندگان
پنجشنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۲:۲۰ ب.ظ

اطلاعیه آزمون تیزهوشان 95 - 96

دانش آموزان عزیز توجه فرمایید:


تیم تیزهوشان استاد عشقی در حال آماده سازی پاسخ های تیزهوشان 95 - 96 می باشند. انشالله تا شب سوالات همراه با پاسخنامه در وبلاگ قرار می گیرد.

به دوستان خود در این زمینه اطلاع رسانی کنید.

همچنین از صبر و شکیبایی شما سپاسگزاریم.


Image result for ‫تیزهوشان‬‎


مسعود عشقی

world-of-math.blog.ir

Image result for ‫کانال تلگرام‬‎

نظرات (۹۸)

۱۵ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۶:۵۴ هدی میرهدایتی
سلام استاد،من دیروز امتحان دادم،(امتحان تیزهوشان)فکر میکنم توی هر درس 2 تاغلط داشته باشم و توی ریاضی هم 6 تا رو  وقت کم اوردم و نتونستم بزنم،4 تا هم توی درس های دیگه نتدنستم بزنم ولی هوش تحلیلی رو بی غلط زدم،به نظرتون قبول میشم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟لطفا جواب بدید خیلی استرس دارم
استاد امسال امتحان آسان است؟ استاد امسال امتحان تیزهوشان سراسری اس؟ به خدا جواب دید
سلام ممنون از سوالات شما میشه زمان برگزاری آزمون تیز هوشان رو بهم بگین 
نتایج ازمون را چگونه باید پیدا کنم ؟نتایج کی میاد؟
سلا م نتایج اومده من قبول شدم 
ببخشید استاد میخواستم ببینم چند تا سوال از 70 تا سوال احتمال قبولی داره من حدود  1قسمت از 3 قسمتش رو زدم احتمال قبولی دارم یا نه؟
سلام 
خسته نباشید لطفا اعلام کند که نتایج آزمون تیزهوشان پایه ی ششم استان تهران در چه تاریخی می آید 
باتشکر
سلام 
خسته نباشید لطفا اعلام کند که نتایج آزمون تیزهوشان پایه ی ششم استان تهران در چه تاریخی می آید 
باتشکر
دستت درد نکنهاستاد.برای من دعا کنین لطفا
سلام و درود خدمت استاد عشقی
استاد شما خیلی وقت پیش به یکی از دوستان گفته بودید که آخر ماه خرداد نتیجه های تیزهوشان ششم به هفتم را می گذارند در سایت ولی الان که ۲ تیر ماه است هنوز خبری نیست. لطفا اگر میشود تاریخ دقیقی به ما بدهید اگر هم اعلام نتایج کرده اند سایتی که نتایج را به ما می دهد برایمان بفرستید لطفا. باتشکر
لطفا جواب دهید.
پاسخ:
سلام گفتن 12 تیر
اطلاعیه: نتایج تیزهوشان در حال گرفتن مجوز های پایانی میباشد از دانش آموزان و اولیا تقاضا میشود برای گرفتن نتایج در روز شنبه مورخ 1395/4/5 به سایت www.sanaad. medu.irمراجعه کنند
پاسخ:
تشکر
استاد ترو خدا بگین جواب کی میاد خرداد هم که تموم شد
پاسخ:
سلام گفتن 12 تیر
سلام میشه لطف کنید و بگید کی جواب هارو میگن
تا نفر چندم تیزهوشان ونمونه دولتی قبول می کنند

سلام

تیزهوشان

سلام آقای مسعود عشقی لطفا جواب من را بدهید نتایج آزمون تیزهوشان در چه روزی اعلام میشود لطفا جواب من را بدهید
سلام لطفا جواب من را بدهید. نتایج دقیقا چه روزی اعلام میشود
سلام استاد خواهش میکنم بگین کی نتایج اعلام میشه?
سلام یه سوْال خیلی فنی اومدیمو نتایج اومد باید نتایجا إز کجا بگیریم صدتا سایت هست لطفا جواب بدید
جواب تیزهوشان نهم رو باید از چه سایتی ببینیم؟!
سلام من درصد آزمون تیزهوشانم اینه می خواستم ببینم احتمال قبولیم هست 


استعداد تحلیلی 93%، هدیه 33%، فارسی76%، مطالعات4%، تفکر73%، علوم 50%، ریاضی11%




استاد خواههههههههههههش می کنم جواب بدید چون سوال بعضی ها رو جواب نمیدید خواههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههش میکنم جواب بدید
سلام استاد. ببخشید نتایج قبل آزمون نمونه دولتی میاد یا بعدش؟
سلام زمان دقیق اعلام نتایج تیزهوشان کی است 
نتیجه باید ازسایت اداره کل بگیریم
خواهششششش می کنمممم حتما پاسخ بدهیددد
ممنون
سلام نتایج کی معلوم میشه
۲۳ خرداد ۹۵ ، ۱۳:۰۴ صدف شجاعی راد

سلام

ببخشید می خواستم بدونم که جواب تیز هوشان سال ششم دقیقا کی می آید؟

لطفا جواب دهید 

باتشکر از همراهی شما


سلام استاد جوابها 31 خرداد میان یا زودتر
۱۹ خرداد ۹۵ ، ۲۰:۱۰ ....................................................
جوابها 31 خرداد میان یا زود تر
۱۹ خرداد ۹۵ ، ۲۰:۰۰ ....................................................
جوابها 31 خرداد میان یا زود تر
سلام استاد به کیانا خانم گفتید اخر خرداد یعنی31خرداد
سلام استاد به کیانا خانم گفتید اخر خرداد یعنی31خرداد
سلام استاد به کیانا خانم گفتید اخر خرداد یعنی31خرداد
استاد به نظرتون در شهرستان سیرجان که 48 نفر میگیرند اگه همه رو به جز ریاضی 50 درصد بزنیم قبولیم
سلام استاد می دونید چه تاریخی بعد از نمونه جوابها میان
استاد جوابها بعد از نمونه میان یا نه
پاسخ:
سلام بله
سلام آقای عشقی ، نتایج آزمون تیزهوشان 95 - 96 کی می آید ؟ خواهههششششششششش می کنم جواب بدین چون اکثرا جواب نمی دهید ولی خواهش می کنم جواب بدهید .                                                                                                                                                 ماه مبارک رمضان بر همه ی معلم ها و دبیران و دانش آموزان زحمتکش مبارک.                                                                                                     ماه خوبی داشته باشید .
پاسخ:
سلام اخر خرداد
سلام استاد محترم عشقی
استاد شما چه زمانی دفترچه آزمون تیزهوشان نهمی ها و پاسخنامه ی آن را در سایت می گذارید؟ لطفاپاسخ دهید.ما دانش آموزان منتظر پاسخ شما هستیم.لطفا اگر این امر برای شما مقدور نیست به ما اطلاع دهید تا دل خودمان را خوش نکنیم.
با تشکر از شما
پاسخ:
سلام به زودی
سلام استاد من میخواهم بدونم نتایج تیزهوشان کردستان اومده مننون اگر جواب بدین
سلام استاد جواب امتحان کی میاد 
سلام.من ریاضی رو 44درصد و علوم رو 76درصد و فارسی رو 90درصد و تفکر رو 20 درصد و مطالعات رو 86 درصد و قرآن رو 88 درصد و تحلیلی رو 69درصد زدم.به نظرنون با این درصدها میتونم قبول بشم؟
سلام.من ریاضی رو44وعلوم رو76وفارسی رو90وتحلیلی رو 66وقرآن رو 87ومطالعات رو 100و تفکر رو 0 زدم.به نظرتون قبول میشم؟
سلام نتایج کی میاد مردم از استرس 
نتایج ازمون تیزهوشان نهم به دهم کی معلوم میشه شمارو به خدا قسم جواب بدین مردیم از استرس .........
استاد میشه بگین هر درس رو حداقل باید چند درصد بزنیم تا قبول شیم؟؟؟و این که جوابا ی هفتم کی میاد بالاخره ؟؟ من شنیدم ده خرداد میاد یعنی دو روز دیگه
سلام استاد جواب کی میاد قلبه کا که داره ایست می زنه 
سلام استاد پاسخ تیز هوشان 95 کی می آیند.سکته کردیم قبول شدیم یانه.
سلام استاد پاسخ تیز هوشان 95 کی می آیند.سکته کردیم قبول شدیم یانه
سلام استاد.ببخشید جواب ها رو نمی زارید

ببخشید کی نتایج آزمون ورودی تیز هوشان پایه ی نهم اعلام می شه؟

من آدر تمام دروس بجز ریاضی 2 غلط دارم. آیا قبول میشم ؟

نتیجه ی تیزهوشان هفتم تقریبا کی اعلام میشه؟

سلام می خواستی ببینم میشه لطفا جواب و خود سوال های تیزهوشان رو به صورت انلاین قرار بدین
دوستان من سوالا رو دارم اگه کسی میخواد به این ایدی تلگرام پیام بده miss._.fh@
دوستان من سوالا رو دارم اگه کسی میخواد به این ایدی تلگرام پیام بده miss._.fh@
۲۷ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۷:۱۱ امیدرضا صادقی
سلام.ببخشید نتایج  پایه هفتم کی اعلام میشه؟
استاد جون مادرت بجنب فقط ریاضی رو بزار
سلام.چی شد آخه من هر روز 26 بار سر میزنم بزارین دیگه
لطفا پاسخ سوالات نهم هم را بزارین.
سلام استاد نتیجه کی مشخص میشه استاد من 20 تا غلط دارم آیا هنوز امکان قبولی هست؟
باسلام
درشهرستان ما نه روی دفترچه سوال زمان آزمون نوشته شده بود ونه مراقبین زمان را به ما اعلاکردند وحتی پسران هم نیز ازاین موضوع شکایت داشتند 

پارسال دانش آموزان حداقل با ریاضی چند درصد قبول میشدند؟

سلام استاد کی میزارین سوالارو با جوابارو لطفا جواب بدین خواهشا
استاد چرا جواب نمیدین ؟
پاسخنامه کی آماده میشه ؟
سلام امتحان نمونه هم سراسریه ؟؟؟
برای این که تست های ریاضی را بادرصد بالایی بزنیم ایا فقط خواندن کتاب مرشد کافیه یا نه؟؟؟؟؟؟؟؟
لطفا سوالات نهم بگذارید
سلام استاد جواب تیزهوشان کی می اید استان اردبیل رو می خوام
سلام خواهشا هرچه سریع تر سوالات و پاسخ های ازمون شسم را بگذارید خواهش میکنم حداقل بگین چه ساعتی میگذارید خواهشا 
سلام آیا جواب تیزهوشان ششم ابتدایی اومده یا نه در اردبیل؟
اگه اومده لطف کنید بگین کدوم سایت برم نگاه کنم !ممنون میشم
ببخشید سوالات ریاضی پایه ششم تیز هوشان 96-95 با توجه به نظرات بچه ها  سخت بوده یا راحت  ؟
سلام میشه سوالات نمونه دولتی 95-96 رو بزارید توروخدا خواهش میکنم من باید قبول شم تمام سعیمو میکنم شمام کمکم کنید دنیارو بهم میدید اگه سوالات رو وقتی پیدا کردید بزارید
من ریاضی رو33درصداستغدادتحلیلیو80درصدزدم

دقیقا جوابا رو کی میذارید؟

سلام.ببخشید کی آماده میشه که یک سر بزنم؟
آقا جون مادرت سوالارو بزار امشب
ببخشید من یه سوال داشتم نتایج ازمون تیزهشان نهم رو باید از کدوم سایت ببینیم ؟ کسی میدونه ؟ لطفا بهم جواب بدین
میشه پاسخنامه و سوالات پایه نهم رو بزارید؟
واقعا بهشون نیاز داریم حالا که
 مال ششمی ها رو گزاشتید خواهشا مال نهمی ها رو بزارید
لطفا میشه بگید سوالات تیز هوشان نهم کی گذاشته میشه؟
سلام لطفا هرزمان پاسخ نامه رو گذاشتین اطلاع رسانی کنین با تشکر

سلام من ریاضی5%علوم40%فارسی70%واستعدادتحلیلی75%زدم .

قبول میشم؟

لطفا جواب بدین.

تیزهوشان رو حداقل با چه درصدی قبول میشیم؟

تورو خداا زود بذاریییییییییییییبیبیین
سلام استاد من از 15 تا سوال ریاضی 6 تا جواب دادم و از 15 تا تحلیلی 13 تا جواب دام
ممنون از زحمات شما

سلام من ریاضی تیز هوشانو 2% زدم خوبه یا بد استعداد تحلیلی رو 75 زدم علومو 36 زدم

استاد عزیز من به سوالات هوش شما جواب دادم اما نتوانستم در ازمون تیزهوشان به سوالات ریاضی پاسخ بدهم ودراین مسئله بسیار ناراحتم و ناامید شدم از قبولی در مدرسه 
سلام استاد خسته نباشید من دانش اموز سال نهم هستم و در ازمون استعدادهای درخشان به نظرم به سوالات استعداد تحلیلی درست جواب دادم و از پانزده سوال به سیزده سوال پاسخ دادم اما در استعداد تحصیلی نتوانستم به سوالات ریاضی و علومم کامل جواب دهم و از صحت درستی جوابها مطمئن نیستم اگرممکن است پاسخ نامه را در سایتتان قرار دهید تا حداقل تعداد صحیح و نادرست هایی که زدیم را بدانیم من به سوالاتی که شک داشتم حتی در دوگزینه اگر شک داشتم  جواب ندادم 
آقا لطفا جوابهارا بده ناز می کنی
آقای عشقی پس پاسخنامه چه شد
خیلی خوب
ببخشید استاد.. سوالات تیزهوشانی که جوابشون رو دارید آماده میکنید مال کدوم استان هستن؟؟
پاسخ:
تیزهوشان امسال سراسری بود
سلام
ببخشید منظورتون نمونه سوال هست یا ازمون اصلی؟لطفا جواب بدین ممنونم
کی پاسخنامه را میذارید

ممنونم
استاد کی نتایج معلوم میشه
ببخشید سوالات رو لطفا هرچه سریع تر قرار بدهید
میشه حداقل قبل از اینکه پاسخ ها اماده بشه سوالات رو بذا ین؟ اونموقع با پدر یا مادر حداقل یه غلط رو پیدا کنیم
۲۳ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۸:۰۳ نیلوفر صبحدم
ممنون استاد
سلام استاد ببخشید من ازمون تیزهوشان دادم برای نمونه دولتی چه کتابی بخونم من موج ازمون و مرشد و رشادت و 31 استان را خوانده ام حالا برای نمونه دولتی چی بخونم ؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی