دنیای ریاضیات

آموزش ریاضی، تیزهوشان، المپیاد ریاضی و کنکور ....... وبلاگ به روز است برای دیدن مطالب بیشتر روی خانه کلیک کنید

دنیای ریاضیات

آموزش ریاضی، تیزهوشان، المپیاد ریاضی و کنکور ....... وبلاگ به روز است برای دیدن مطالب بیشتر روی خانه کلیک کنید

دنیای ریاضیات
مسعود عشقی
کارشناسی ارشد ریاضی
دبیر تیزهوشان و المپیاد و کنکور
ashena14516@yahoo.com


کلیه حقوق مادی و معنوی این وبلاگ متعلق به استاد عشقی است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع، ممنوع و حرام است.
بایگانی
نویسندگان
شنبه, ۳ مهر ۱۳۹۵، ۰۵:۵۳ ب.ظ

سوال هوش - تیزهوشان

در شکل زیر چند مثلث دیده می شود؟

 

 

مسعود عشقی

world-of-math.blog.ir

Image result for ‫کانال تلگرام‬‎

نظرات (۳۹)

استاد 40تا میشود زیرا 8ضلع دارد و هرکدام 5 مثلث
سلام استاد میشه 40تا لطفا بگین
48 تا
40
استاد بزرگوار ببخشید مزاحم شدم ۴۰تا است
لطفا جواب بدید
40
۲۳ بهمن ۹۵ ، ۲۰:۰۳ سیدرضا روحانی منش
سلام استاد جواب را بگویید من کلاس ششم هستم فکر کنم 48 
۲۳ بهمن ۹۵ ، ۱۹:۵۸ سیدرضا روحانی منش
سلام استاد جواب را بگویید من کلاس ششم هستم فکر کنم 48
استاد احتمالا 40 تا 43تا درست هست
استاد جواب احتمالا 40 تا 41 بشه 
۴۰ تا میشه؟؟؟
۲۸ تا میشه درسته؟؟؟
۱۷ دی ۹۵ ، ۱۹:۲۷ علی ویسی
من راه حل روانجام دادم شد40
فکر کنم 34تامیشه
۱۵ آذر ۹۵ ، ۱۸:۰۷ فاطمه ششم
40
۱۱ آذر ۹۵ ، ۰۱:۴۴ محمد اسداله نژاد
سلام استاد من ششم هستم قطعا 40تاست
32 تا میشه
۱۲ آبان ۹۵ ، ۱۳:۱۳ امیر علی عرفان
سلام خسته نباشید من کلاس پنجم هستم 24 تا مثلث وجوددارد
سلام و خسته نباشید .فکر کنم هرگوشه ی هشت ضلعی از شش مثلث درست شده که یکی تکراری میشه پس پنج مثلث داره که اگر پنج رو با هشت ضرب کنیم میشود 40
استاد من پایه ی ششمم فکر کنم 40 تا باشه 
استاد من پایه ی ششمم فکر کنم 40 تا باشه 
40 تا میشه؟؟😅😅😅😅😅
۴۰
سلام استاد خسته نباشید لطفا راه حل را بگویید تا استفاده کنیم سریع تر جواب بدید منون میشم استاد راستی  گفتم من ششم هستم چگونه برم تیزهوشان کمکم کنیدترخدا

37 تا میشه؟
پاسخ:
نادرست
۰۸ مهر ۹۵ ، ۱۴:۱۲ فاطمه میهن پرست
سلام استاد چه کتاب هایی را برای تیزهوشان ششم بخونم حل
۰۸ مهر ۹۵ ، ۱۳:۱۲ محمدحسین اقبالیان
24
لطفا جواب بدید
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت استاد بزرگوار            جواب 24 مثلث است؟باتشکر من کلاس ششم هستم و هر شب مطالب وبلاگ شما را پیگیری میکنم
۰۷ مهر ۹۵ ، ۱۴:۱۶ محمدحسین اقبالیان
سلام استاد 24
لطفا جواب بدید
۰۶ مهر ۹۵ ، ۲۲:۱۳ محمدحسین اقبالیان
سلام استاد  فک کنم 24 باشه درسته؟؟؟؟
لطفا جواب بدید
ممنون
پاسخ:
نادرست
۰۶ مهر ۹۵ ، ۱۹:۵۴ امیرحسین کباری
استاد فکر کنم 40تا
پاسخ:
بله خوبه
۰۶ مهر ۹۵ ، ۱۶:۰۷ محمد مهدی میرزایی
36
16
48
۰۴ مهر ۹۵ ، ۲۰:۱۴ امیرحسین آذرمه
استاد سلام
جواب 28 مثلث میشه.
اگر درست است جواب دهید.
پاسخ:
نادرست
40تا استاد
پاسخ:
بله خوبه
سلام فکر کنم 24 درسته؟
پاسخ:
نادرست
ببخشید 13 تا
14 تا استاد؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی